Gothic 4 Ever
Gothic 4 Ever
Men
 
Bejelentkezs
Felhasznlnv:

Jelsz:
SgSg
Regisztrci
Elfelejtettem a jelszt
 
Hnyan voltak mr nlam.
Induls: 2006-06-24
 
Sznvlts link
 
Lapoz
 
Ezt Vedd Meg!!

Ez az oldal fejlce.

 

 

Ez az oldal trzse.

 
Zene
 
Szavazs!!!!!
Melyik a legjobb rsz szerintetek?

Gothic
Gothic 2
Gothic 2 a Night of the Ravennel
Gothic 3
Szavazs llsa
Lezrt szavazsok
 
Szavazs!
Lezrt szavazsok
 
Gothic 3-om mobiljtk(Gothic 3 Beginning)
 
Nem tallsz egy NPC-t(karaktert(gothic3))?
 
Arcania vs Risen Szavazz!
Arcani vs Risen............
Szerintetek melyik lessz jobb,Melyiknek lessz Gothicosabb hangulata?

Arcania: A Gothic Tale
Risen
egyiknek se xd n jobbat csinltam volna
Szavazs llsa
Lezrt szavazsok
 
Risen
 
Gothic 2 vgigjtszs folytats

volna segteni, de mehetsz te is, s akkor hamarabb bejuthatsz a knyvtrba. Menj Isgaroth-hoz, s mondd, hogy Sergio kldtt. Elmondja, hogy problmja van egy fekete farkassal, aki itt ttt tanyt a szentlye kzelben. Indulj el a Taverna fel vezet ton, ld meg a fekete farkast, majd jelentsd ezt Isgaroth-nak.

Kldets: Egy ltogats a vrosba (Kolostor - Tanonc)

Szintn a knyvtrban beszlj Karrassal, s krdezd meg, van-e valami munkja szmodra. Elkld a vrosba, hogy vegyl Ignaztl hrom tekercset. Kapsz 150 aranyat, br a hrom tekercs 300-ba kerl. Ha megvetted ket (Ignaz csak 'Felejts' tekercseket rul), vidd vissza Karrasnak, s kapsz jutalmul nhny tekercset.

Kldets: A Tz Prbja (Kolostor - Tanonc)

Amint bejutsz a knyvtrba, a jobb hts sarokban tallsz egy knyvllvnyt, olvasd el rajta a knyvet. A knyv a Tz Prbjrl szl, elolvassval megkapod a kldetst. Beszlj Parlannal, aki azt mondja, hogy ha tnyleg le akarod tenni a prbt, akkor Pyrokarral kell beszlned. Rajta, menj be a templomba, s beszlj a varzslk vezetjvel (Ha nem tudsz vele a Tz Prbjrl beszlni, akkor elbb krdezz meg minden mst, utna mr ott lesz az opci). A tancs mindhrom tagja egy-egy kldetst ad, beszlj mindhrmukkal, majd csinld meg az albbi kldetseket:

- A hv svnye

- A tz rnja

- Az l szikla

Ha megvannak a kldetsek, beszlj Pyrokarral, hogy csatlakozhass a Tzmgusokhoz. Miutn csatlakoztl, lehet egy kvnsgod, amit a mgusok teljestenek: ezzel megoldhatod az albbi hrom kldets egyikt (de csak az egyiket):

- Opolos s a knyvtr

- Babo s a nvnykert

- Dyrian vtke

Kldets: A hv svnye (Kolostor - Tanonc)

Ez Pyrokar kldetse. Meg kell tallnod egy titkos barlangot, s onnan megszerezni valamit. Indulj el a Taverna fel vezet ton (ez az egyetlen t kifel a Kolostorbl). Az els elgazsnl menj balra (a tbla szerint 'A Nagygazda' fel). A fogad eltt menj el, s a kvetkez elgazsnl megint balra fordulj (szintn 'A Nagygazda' fel). Szinte azonnal egy jabb elgazshoz rsz, itt a bal oldali t nincs kitblzva, erre kell menned. Ez az t elg hosszan nem gazik el. Elszr sszefutsz Ignarazzal, majd egy erdn keresztl egy folypartra vezet az t. Ahol az t elkanyarodik a folytl, lgy rsen. A dombon felmszva az els kanyarnl megtallod a mgikus glemet, akit 'Az l szikla' kldetsben kell meglnd (az t jobb oldaln, kt sziklafal s egy csoport fa kztt van). Ezutn az t egy hdon vezet t, a tloldalon pedig Ulffal tallkozol. Ulf mgtt lesz egy legazs jobbra, a piramishoz, ezt hagyd figyelmen kvl, menj tovbb egyenesen az ton (Ulf egybknt elkezd kvetni). Egy jabb domb, majd egy jabb erd utn az t egy tpatron 'vgre' elgazik. Fordulj jobbra, s kvesd a tpartot (ha van TP-d, s mg nem tetted meg, akkor megtanulhatod Grimbaldtl az ollk kinyerst, ehhez nzz el ennl az elgazsnl egy kicsit balra is). Az t nemsokra vgetr, de itt lesz egy boltv a sziklban pontosan eltted. Menj t alatta, s fordulj jobbra. Egy Innos szobor mellett elhaladva egy kis, ds nvnyzet vlgybe jutsz, ennek a tls faln van a titkos barlang. A barlang szjt igen jl elrejtik a futnvnyek, keresd meg, hogy hol tudsz tmenni rajtuk. A barlangban az els elgazsnl menj jobbra, s egy nagyobb terembe jutsz. Itt tallod Agont, de sajnos mindegy, mit mondasz neki, mindenkppen megtmad. ld meg, s vedd fel a ldbl a rnakvet. A visszaton Ulf megtmad, s mivel nem tudod lebeszlni a dologrl, knytelen vagy meglni. Jelentsd Pyrokarnak, hogy megtalltad a rnakvet.

Kldets: A tz rnja (Kolostor - Tanonc)

Ulthar azt az 'egyszer' feladatot adja, hogy kszts egy 'Tznyl' rnt. Beszlj Hyglassal a knyvtrban, s beleegyezik, hogy segt megcsinlni a rnt, ha sszeszeded a komponenseit. A rnakvet 'A hv svnye' kldetsben szerezheted meg, knt nagyon sok helyen tallsz, ha nincs ms, akkor Khorinisban tbb helyen is vehetsz. Szksged van mg egy 'Tznyl' tekercsre, ezt szinte mindegyik tekercsekkel foglalkoz boltostl vehetsz (Isgaroth, Gorax), de a 'Kolbszoszts' kldetsben Babo is ad egyet, illetve a trkpet bejrva elg sokat tallhatsz. Ha a komponensek megvannak, menj vissza Hyglashoz, s krd, hogy tantsa meg neked a rna elksztst. Vigyzz, ez 5 TP-be kerl, teht csak akkor fogod tudni teljesteni a Tz Prbjt, ha van Tanuls Pontod. Ha megtanultad, akkor a rnt a knyvtrban, a Rnaasztalnl tudod elkszteni. Menj Ultharhoz, s mondd meg neki, hogy sikerrel jrtl.

Kldets: Az l szikla (Kolostor - Tanonc)

Serpentes prbja az, hogy talld meg, s gyzd le az 'l Sziklt'. Szerezz egy 'Alvs' tekercset. Ezt megveheted, vagy kereshetsz is egyet, de a legegyszerbb, ha beszlsz Dyriannal, s elfogadod az ajnlatt. Menj le a pincbe, s altasd el Garwigot, majd vedd el a 'Szent Kalapcs'-ot az oltrrl. A glemet csak ezzel fogod tudni meglni. Nzd meg 'A hv svnye' kldetst, ott rszletesen megtallod, hogy hol van a mgikus glem. Ha mr jrtl arra, akkor a hdrl leugorva felszhatsz a folyn, gy hamarabb odarsz. Vigyzz, a glem j esllyel egyetlen tssel megl, viszont a szent kalapccsal neked is csak egyet kell tnd, s mris teljestetted a feladatot. Menj vissza Serpenteshez, s mondd meg neki, hogy meglted a glemet.

Kldets: Dyrian vtke (Kolostor - Tanonc)

Ha elkezdted a Tz Prbjt, akkor legkzelebb, amikor tallkozol vele, Dyrian felajnl egy 'Alvs' tekercset. A felttele az, hogy ha sikerl letenned a Prbt, akkor segts neki a kolostorban maradni. A kldets befejezse csak a 'Tz Prbja' kldets megoldsa utn lehetsges, a megoldst lsd ott.

Tippek az Els Fejezethez

- Az Er Gyrje (+5 Er): indulj el a keleti kapun a vrosbl kifel, s vlaszd a jobboldali utat, ami a tavernhoz visz. Az t egy erdn visz keresztl, majd egy les kanyar utn (itt van egy 'Kirlyszr' is a fatnk mgtt) egy emelkedre vezet fel. Valahol az emelked kzepnl van egy tjelz tbla az t mellett, itt tallsz egy lpcst a bal oldalon a sziklafalba vgva. Menj fel a lpcsn, s rgtn, ahogy felrtl, fordulj balra. Kvesd vgig a sziklafal peremt az t felett, amin ide jttl, csak ezttal visszafel. Nemsokra a perem kivezet egy vkony prknyra, s a jobb oldaladon sziklafal, a balon pedig az t lesz alattad a szakadkban. Ennek a prknynak a vgn, egy hulla mellett tallod a gyrt.

- A Vasgnya Gyrje (+5 Vdelem Fegyverek ellen): ugyanott tallod, ahol az Er Gyrjt.

- Az Asztrlis Er Gyrje (+10 Mana): indulj el a vrosbl kifel a keleti kapun, s fordulj balra az ton, a vilgttorony fel. Az t egy szerpentinen kapaszkodik fel, s a domb tetejnl egy msik t keresztezi. Itt egyenesen csak mlyebbre jutsz az erdben, balra pedig a vilgttornyot lthatod. Indulj inkbb jobbra, s kvesd vgig ezt az utat egszen a hegy tetejhez, ahol egy hulla mellett tallod meg a gyrt. Itt van egybknt kt 'lhalott megsemmistse' tekercs is.

- Nhny lda: a kiktben ugorj bele a vzbe, s kezdj el szni a part mentn jobbra. Hamarosan tallsz egy helyet, ahol ki tudsz menni a partra, s egy elhagyatott halsztborban tallsz nmi felszerelst s pnzt. Vigyzz, mert itt Varnok vannak, ha ket mg nem tudod meglni, akkor ezt hagyd ksbbre. Innen a parton tovbb tudsz menni egy hajroncshoz, ahol szintn nmi cuccal leszel gazdagabb. Mentsd el a jtkot, s ugorj be a vzbe. ssz tovbb a part mentn, amg nem trtnik valami (sokat kell sznod, de megri, rgtn tudni fogod, mirl van sz). Amint visszakapod a ment, tltsd vissza a mentett llst, s mehetsz vissza a vrosba;-)

- Orkmszrl (Egykezes fegyver, Er 65, Sebzs 65): Az els fejezet legjobb fegyvere, sajnos csak harcosoknak. A trkp jobb fels sarknl van egy piramis, oda kell eljutnod. Ha mr annl a vlgynl vagy, ahol a romok vannak, akkor indulj balra, fel az els, kisebb ptmnyre. Itt van egy bels terem nmi cuccal, de ezek nem olyan jelentsek. Mindenesetre, ha mr itt vagy, vedd fel ket. Ha itt a bejratnl elnzel balra, mr ltod is a piramist. Ha innen egyenesen elindulsz arra, akkor semmi bajod nem eshet. A troll ugyan krlhatrolt terleten mozog, gy nem nagyon tudna rtani neked, de van mgtte nhny Ragadoz, ezek a tborvlaszts nlkl elg komoly ellenfelek. A piramis tetejn, a kis szobban, egy ldban tallod a kardot.

- Knzfejsze (Egykezes fegyver, Er 65, Sebzs 65): a Fekete Troll barlangjban (fent szakon, a trkp is jelli egy nagy szrnyknt) tallod ezt a fegyvert, ugyanolyan j, mint az Orkmszrl, viszont ehhez mg zrnyitsra sincs szksged. Egyszeren fuss be a Fekete Troll mellett, a barlang vgben kapd fel a fegyvert, s mr futhatsz is kifel. Egyszerbb azonban, br kiss idignyesebb, ha a trolloknl ismertetett taktikval megld a Fekete Trollt. Ezt mr akr els szinten is meg tudod tenni, de mivel akkor mg gysem tudnd hasznlni ezt a fegyvert, clszerbb ksbb jnni ide, mr csak az t mentn lv ellenfelek miatt is. Viszont amint megvan a kvetelmnye, mindenkppen rdemes eljnni rte. Csak arra vigyzz, hogy ha meg akarod tanulni a prmek kinyerst, akkor amg ez nincs meg, addig ne ld meg a trollt, mert van egy kldets ezzel kapcsolatban.

- A Kgnya Gyrje (+10 Vdettsg nylvesszk ellen): szintn a Fekete Troll barlangjban tallod ezt a gyrt, viszont valsznleg sehol nem fogod hasznlni.

- A Sebezhetetlensg Gyrje (+10 Vdettsg minden ellen): vitathatatlanul ez a jtk legjobb gyrje, s mr viszonylag hamar meg tudod szerezni. A piramisnl, ahol az Orkmszrlt tallod, van egy barlang. Ha a piramis keleti oldaln msz le, akkor rgtn eltted lesz. Ide kell bemenned, de itt lesz egy Trnark Harcos, akit tborvlaszts nlkl csak magas fegyveres kpzettsgekkel lehet knnyen megverni. Kvesd vgig a barlang jobboldali falt, s nhny Trnark utn megtallod a termet, ahol egy ldban egy erszny pihen, ebben van a gyr. Vigyzz, amit felveszed az ersznyt a ldbl, megelevenednek a kglemek, akik mellett befel eljttl. Ezeket egyesvel intzd el, mindig akkor ss, amikor melld rnek, a tallattl ugyanis elhtrlnak. Nem nehz, de elg idignyes megverni ket, plne, hogy 1-2 tssel meglnek.

- Szmszerj (Szmszerj, gyessg 40, Sebzs 55): a taverntl a piramis fel vezet ton, majdnem a piramisnl, van egy hd, ahol egy tonll prbl meg tled pnzt szerezni (hi brnd). A hd eltt fordulj le az trl balra, s itt, a fk kztt tallod az els fejezetek legjobb lfegyvert.

- sszetett j (j, gyessg 45, sebzs 40): a Taverna mellett van hrom telgazs. Ezek kzl kettn a 'Khorinisba', 'A Nagygazdhoz', s a 'Kolostorhoz' feliratok vannak, de a harmadikon nem. A harmadikon a hrom irny: 'A Tavernhoz', 'A Hghoz', s 'Khorinisba'. Ennl az elgazsnl indulj el a Khorinis fel mutat irnyba. Az t hamarosan kt hegy kztt visz el, s a sziklk tloldaln megltsz egy hidat, eltte pedig egy tbortzet. Ne menj t a sziklk kztt, hanem fordulj balra, s kvesd azt a sziklafalat az innens oldalon. Egy bal kanyar utn egy szurdokba jutsz, majd a jobboldalon megltsz egy elhagyott, fstlg tbort. ld meg a varnokat, s jobbra, egy barlangban, egy ldban tallod meg az Els Fejezet legjobb jt. Ennek akkor veheted nagy hasznt, ha mg nem tudsz Szmszerjakat tanulni, de jsz akarsz lenni, mivel gyis mindenkppen meg kell tanulnod az jakat is 60%-ig.

- Szablya (Egykezes Fegyver, gyessg 50, Sebzs 50): Onar tanyjtl dlre tallod Grom, a vadsz tbort. Ha innen tovbbmsz dlre, a vlgybe, akkor tallsz ott kt trollt. Nzd meg a szrnyek lersnl, hogy hogyan lehet knnyen meglni ket, s tedd pontosan ezt (akr els szinten is meg tudod csinlni, csak sokig tart). A msodik trollnl van egy hulla, itt tbbek kztt tallsz egy Szablyt, ami klnsen akkor hasznos, ha gyessget fejlesztesz, s ez egyben a legjobb gyessg alap kzelharci fegyver ebben a fejezetben (st, ksbb is csak egy van, ami ennl jobb).

- Bejuts a tolvajchbe (sokak krsre kln is): Amikor Jortl megkapod a 'Kereskedk aranya' kldetst, akkor annak a vgn kt vlasztsod van: feladod Rengarut, vagy sem. Szintn egy kldets ('Bandita rajtats') vgn tallsz Akil tanyjnl a banditk barlangjban egy halat, amiben egy levelet rejtettek el. Ha ezt elviszed Halvornak, a halkereskednek a kiktben, akkor szintn el kell dntened, hogy Halvort feladod-e. Ktflekppen juthatsz be a tolvajchbe: vagy add fel Halvort s Rengarut is, vagy ne add fel egyikket sem. Ha mindkt kldetst megcsinltad, s az egyikket feladtad, a msikat viszont nem, akkor elkpzelhet, hogy nem jutsz be a csatornarendszerbe, mg dolgozom egy alternatv megoldson. Mindkt esetben menj a kikti kocsmba, s a kocsmros kzli, hogy egy fick keresett, s Halvor halkereskedse mgtt vr. Ha fizetsz neki 10 aranyat, akkor a nevt is megmondja: Attila. Menj, s keresd meg. Ha feladtad a kt tolvajt, akkor Attila megtmad, ld meg, s vedd el tle a csatorna kulcst. Ha viszont nem adtad fel a tolvajokat, akkor Attila nknt odaadja a kulcsot, mr mehetsz is a tolvajchhez.

- Innos oltrok: Az Innos oltrok nagyon hasznos segtsget kpesek nyjtani. Naponta egyszer, de a jtk folyamn maximum 11-szer ldozhatsz ezeknl 100-100 aranyat, s ekkor Innos megld. Ennek a hatsa vagy +4 leter, vagy +1 Er, vglegesen, s vletlenszeren. Az egyetlen kivtel, ha varzsl vagy, ekkor minden 100 arany ldozattal +4 Mant fogsz kapni. Ha mr megkaptad mind a 11 ldst, akkor is ldozhatsz naponta egyszer 100 aranyat, ebben az esetben vagy visszanyered minden leterdet, minden Mandat, vagy mindkettt. Ha egynl tbbszr ldozol egy nap, akkor az els utn semmi nem fog trtnni.

- Innos ldsa: A vrosban, a piactren tallod nappal Daront, a tzmgust. Ha ldozol nla Innosnak 200 aranyat, akkor kapsz nmi ldst. Ezt megteheted sszesen tszr, illetve prbld meg hatodszor is, s kapsz mg egy ldst. Az egyetlen dolog, amire figyelned kell, hogy amennyiben varzsl szeretnl lenni, akkor ezt mg a csatlakozs eltt meg kell tenned, mert mgusknt mr nem ll rendelkezsre ez az opci a prbeszdben.

- Sttgomba: Ha brmikor a jtk sorn legalbb 150 letert sebzdj, egyl meg egyms utn 30 Sttgombt, s kapsz +10 Maximlis Mant. Ezt csak egyszer tudod megtenni, s a dolog csak akkor mkdik, ha mindegyik utn tnylegesen gygyulsz is.

- Alma: Ha brmikor a jtk sorn legalbb 75 letert sebzdsz, egyl meg egyms utn 25 almt, s kapsz +1 Ert. Ezt csak egyszer tudod megtenni, s a dolog csak akkor mkdik, ha mindegyik utn tnylegesen gygyulsz is.

- Thekla egytltele: br az informcija nem rja, Thekla egytltele +1 Ert ad, amikor megeszed. sszesen hrom ilyen telt kaphatsz: az elst akkor, ha az els hrom fejezetben megvered Bullco-t, a msodikat Thekla kldetsrt a Harmadik Fejezetben, a harmadikat pedig a srknyok meglse utn.

- Almadohny: ha rtesz az alkmihoz, kpes vagy msfle anyagokkal keverni az almadohnyt. Egy alkmia-asztalt hasznlva keverhetsz gombadohnyt (almadohny+sttgomba), mzdohnyt (almadohny+mz), illetve kenderdohnyt (almadohny+mocsri kender). Keverj egy gombadohnyt, vidd el Onar tanyjra, s prbltasd ki Darral. Ezutn csinlj egy kenderdohnyt, ezt vidd el Khorinis felsvrosba, s a tancshza kertsznek add oda. Vgl csinlj egy mzdohnyt, ezt Abuyinnak add oda a vrosban, a fogad mellett. Ezutn Abuyin brmikor megveszi tled a mzdohnyt, de mivel csak 10 aranyat ad rte, nem ri meg csinlni neki.

- Rgi rmk: ha rgi rmket tallsz, menj Onar tanyjra. A hz fldszintjn, a baloldali szobban tallod nappal Wasilit, aki 1 aranyrt megveszi tled az rmk darabjt (minden rme utn kapsz +10 XP-t is).

- Innos szobor: amint tallsz egy Innos szobrot (nem oltrt, hanem felvehet trgyat), vidd el Eddnak a kiktben. t Halvor halboltja mgtt tallod, s ha odaadod neki a szobrot, akkor Carl nem kr pnzt azrt, hogy Ert fejleszthess nla.

- Onar s Maria aranytnyrja: a vros kaszrnyjban, az Andrtl jobbra lv szobban van egy lda. Ebben tallsz egy aranytnyrt, ezt vidd el Onar tanyjra, s add vissza Marinak. Ha Zsoldos vagy, akkor Onar ezrt mg a zsoldodat is megemeli.

- Brpncl (Vdettsgek: 25 Fegyver, 20 Nyl, 5 Tz): ha tudsz lopakodni, akkor nem rdemes 250 aranyat fizetni a Tavernban a pnclrt. Menj a vrosban Matteo hza mg, s mssz fel a flig leomlott kfalra. Ennek a hz kzepe fel lv vgrl t tudsz ugrani a hz tetejre, ahonnan mr leugorhatsz az r mg a kapunl. Itt lopakodssal ki tudod nyitni az egyik ldt, s egy pnclt tallsz benne.

- Coragon ezstje: a 'Bosper ja' kldetsben tallsz nyolc ezstkelyhet ugyanabban a ldban, ahol az jat tallod. Ezek Coragon ezstjei, az alsvrosban a kocsma tulajdonosa. Add vissza ket neki, s kapsz tle egyet a specilis srbl.

- Lehmar adssgknyve: Lehmar a kikt uzsorsa. Pnzt ad klcsn egy napra, 20% kamattal. Ha megtanultad a zsebmetszst, akkor ellophatod az adssgknyvt, illetve ehhez gy is hozzjuthatsz, hogy egyszeren megvered Lehmart (ha ezt vlasztod, akkor azrt eltte krj tle pnzt is). Az adssgknyvben hrom ember neve szerepel: Thorben, Coragon, s Hanna. Brmelyikknek odaadhatod a knyvet, de termszetesen csak az egyikknek. Thorben nem ad rte semmit, Coragon ad egy korsval a specilis srbl, de a legjobb vlaszts Hanna: nhny aranyon s egy pr lkulcson kvl egy kulcsot is ad, ami a kincses sziget barlangjnak egyik ldjt nyitja. A legjobb megolds persze az, ha elszr Thorbennek adod oda a knyvet. Ezutn visszaveheted tle (100 arany), majd ugyanezt eljtszhatod Coragonnal is, vgl pedig Hanntl is megkapod rte a jutalmat.

- 'Kincses sziget': a kikttl nyugatra a trkpen van egy sziget a tengerben. Ahogy az alsvrosbl lemsz a kiktbe, menj vgig az ton egyenesen, s ha ugyanerre elkezdesz szni, akkor pont a szigethez jutsz (300% lttvval mr lthat a partrl is). Ennek a szigetnek a tloldaln van egy barlang, ami kt terembl ll, a kettt sszekt folyosban pedig egy csapda vrja a kincsvadszokat. Az els teremben hasznld a fklyt a csapda hatstalantshoz. Ez nem ktelez, bejuthatsz e nlkl is, ha nekifutsz s a csapda harmadnl elugrasz. Kifel viszont ez nem mkdik, gyhogy ha bent ragadtl, s elfelejtetted kikapcsolni a csapdt, akkor csak kt lehetsged van: ha mr van valamilyen teleport rnd, akkor azzal ki tudsz jutni, viszont ha nincs, akkor el kell hasznlnod egy Gyorsasg Elixrt, vagy egy Ragadozfvet (sprintelve gy ki tudsz futni, mieltt a csapda beindulna). A msodik teremben ngy kincsekkel teli ldt tallsz. Ebbl hrmat zrnyitssal ki lehet nyitni, viszont a negyedikhez kulcs kell. Ezt a kulcsot ktflekppen szerezheted meg: vagy megszerzed Lehmar adssgknyvt, s ezt odaadod Hanna-nak a vrosi fogadban; vagy pedig megld Cassia-t, a tolvajch vezrt, mivel nla is van egy ilyen kulcs. A barlang egybknt a khorinisi tolvajch zskmnynak rejtekhelye.

Msodik Fejezet

Gyzdj meg rla, hogy minden kldetst megcsinltl, amit tudtl, s az sem rt, ha a trkpet is teljesen bejrtad. Belltottsgtl fggen valsznleg lesz ugyan nhny szrny, akit nem fogsz tudni megverni (pl. a csontvzaknak legalbb a fele), de minl tbbet meglsz, annl fejlettebb lesz a karaktered.

Beszlj a tancshzn Lord Hagennel. Krdezz meg tle mindent, amit lehet, s mris kezddik a msodik fejezet.

Ebben a fejezetben a f kldets a 'Bizonytk', ezt a fejezet vgn tallod.

Mieltt brmit csinlsz, menj vissza arra a helyre, amit az els fejezetben megjegyeztl (az els csapat banditnl, ahol a kpedet is talltad). ld meg a varnokat, s a fennsk magasabbik oldaln, a fk kztt tallsz egy amulettet. Zsoldossal +15 leter amulettet, Milcival +15 gyessg amulettet fogsz itt tallni.

Vedd fel a kldetseket, amiket ezen a trkpen lehet, majd irny a hg. Ha nagyon tpos vagy, akkor megprblhatsz a hgn tkelni gy, hogy megld az orkokat. Ha mgsem sikerl (ez a valsznbb:) ), akkor a hg elejn (az els s a msodik kanyar kztt, a fiatal farkasok utn) lesz egy jrat balra, ezen kikerlheted az orkokat.

Kldets: Fernando zlete (Khorinis, Felsvros)

Amint meglt, Fernando megszlt, s megkr, hogy dertsd ki neki, hogy mi a helyzet az rcbnyszattal a bnyavlgyben. Ezt a kldetst csak akkor fogod tudni befejezni, amikor a f kldets megoldsa utn visszatrsz a bnyavlgybl, akkor beszlj majd jra Fernandoval.

Kldets: Egy szextns (Khorinis, Tolvajch)

Ezt a kldetst Ramirez adja, egy szextnst kell szerezned valahonnan. Az egyetlen hely, ahol tallhatsz egyet, az a negyedik fejezetben a ksrkny kincse (ha NAGYON tpos vagy, akkor megszerezhet a msodik fejezetben, esetleg prblkozhatsz Gyorsasg Elixrrel is berohanni a kincshez).

Kldets: Az zenet (Khorinis)

Vatras megszlt, amint tallkozik veled, s megkr, hogy juttasd el az zenett Isgaroth-nak. Menj el a tzmgushoz (a Kolostorba vezet ton tallod), s add t neki az zenetet, majd menj vissza Vatrashoz a jutalmadrt (vlaszd a harmadikat, a Kirlyszrt).

Kldets: A rossz hr (Bnyavlgy)

Ahogy tmsz a bnyavlgybe, indulj el balra a barlangbl az ton (eltte azrt menj t a hdon, s szedd ssze a teleport rnt). A vlgybe vezet t mellett ll Jergan. Krd a segtsgt, s elmondja, hogy hogyan juthatsz be a vrba, cserbe el kell vinned a hrt Oricnak, hogy a testvre meghalt. A vrba htulrl juthatsz be. Jergantl menj le a folyhoz, s indulj el az innens partjn balra. Egy helyen a tlparton egy nagy csapat Dgevt fogsz ltni, itt kelj t a folyn, ld meg ket, majd indulj tovbb balra az ton. Tartsd az ork ostromgyrt a jobb oldaladon, s indulj krbe a vr krl. Egy helyen egy hatalmas faltr kos roncsai vannak a fal mellett, ezen kell felszaladnod, hogy bejuss a vrba. A vrban keresd meg Oricot, s mondd el neki a rossz hrt.

Kldets: Hs (Bnyavlgyi vr)

Beszlj Parlaffal, s krdezd meg mi a helyzet. Elmondja, hogy Engar, aki a kajrt felels, egyre kisebb adagokat ad ki az embereknek. Menj be az pletbe, s beszlj Engarral. Emltsd meg neki amit hallottl, s ajnld fel a segtsgedet. A feladat 24 hs (nyers hs, slt hs, sonka, stb.) sszegyjtse, j esllyel van is nlad ennyi. Ezt add oda neki, s mr is ksz a kldets.

Kldets: Arany Brutusnak (Bnyavlgyi vr)

Az saroktoronyban tallod Brutust, krdezd meg tle, hogy mit kell tenned, hogy tantson. Egy trsa, Den meglpett a pnzvel, ezt kell visszaszerezned. Menj vissza Jerganhoz, s indulj el az ton tovbb, a hegyekkel a jobb oldaladon. Amikor az t elkanyarodik a sziklafaltl, kvesd inkbb a sziklafalat, s hamarosan rbukkansz Den holttestre. Vedd el mindent, s az aranyakat vidd vissza Brutusnak. Ettl kezdve tanulhatsz nla Ert.

Kldets: Gorn kiszabadtsa (Bnyavlgyi vr)

A vr templomban tallod Miltent, beszlj vele, s faggasd ki mindenrl. Kiderl, hogy Gorn a vr tmlcben van, s ki kellene szabadtani onnan. Menj Garondhoz, s mondd meg neki, hogy szeretnd, ha szabadon engedn Gornt. Azt vlaszolja, hogy megveheted a szabadsgt 1000 aranyrt. Fizesd ki, s menj Gerondhoz (Diego-tl krhetsz 300 aranyat, amikor tallkozol vele, illetve Milten is ad 250-et, ha beszlsz vele az rrl). Mondd meg neki, hogy Garond kldtt, s menj be a brtnbe. Nyisd ki az ajtkat, s beszlj Gornnal. Ha Zsoldos vagy, akkor Gorn ad neked egy 'Kzepes Zsoldosvrt'-et.

Kldets: Bnyszok s rc (Bnyavlgyi vr)

Beszlj Garonddal, s azt mondja, hogy ad neked bizonytkot a srknyok jelenltre, de elbb ki kell dertened, hogy llnak a bnyszai. Krdezz r, hogy hol tallod ket, erre ad egy trkpet, amin bejellte, hogy hol vannak a bnyszok. Beszlj Parcivallal is, tle is krdezz meg mindent, mieltt elindulsz. Kezdd az szaki bnyval. Menj oda, s beszlj Grimes-szal, hogy megtudd, a csapat vezetje elindult a kastly fel. t kell megkeresned. A trkpen a vrostl egy kicsivel nyugatra egy hzat lthatsz, oda kell menned. Beszlj a lovaggal a hz mgtti barlangban, s mondd meg, hogy Lord Hagen kldtt. A kzps tborban a 'Ragadozvadszat' kldetst kell teljestened, amint megvan, krdezd meg Fajeth-tl, hogy mennyi rcet tudtak bnyszni. A harmadik tbort sajnos trnarkok kiirtottk, az egyetlen tll, Diego, elmeneklt a ldkkal. Diegot a kzps tbortl szakra, a mocsrtl egy kicsit keletre tallod egy barlangban (a csapat tallkahelye az els rszben). Beszlj vele, s elmondja, hogy mennyi rcet sikerlt bnyszni, s hogy hol rejtette el (ott van mgtte:) ). Mivel mindhrom tborrl van mr informcid, menj vissza Garondhoz, s jelents neki, majd krd el tle a levelet, amit grt (minden tbor utn kln is visszamehetsz jelenteni, kln kapsz jutalmat rtk).

Kldets: Ragadozvadszat (Bnyavlgy, kzps bnyatbor)

Beszlj Fajeth-szal, s krdezd meg, miben tudsz neki segteni. Elmondja, hogy ragadozk vettk krl a tborukat, s csak arra vrnak, hogy lecsaphassanak. Azt akarja, hogy vadszd le az sszeset. Beszlj Bilgottal, s vllald el, hogy segtesz neki, gy elmondja, hogy a ragadozk falkavezrt is meg kell lnd a sikerhez. Ha beszlsz mg Jergannal is, akkor itt meg tud tantani a karmok kinyersre. Jrd krbe a tbor krli krnyket, s lj meg minden ragadozt. A falkavezrt szakon, az ork rtorony alatt tallod. Ha mindet elintzted, menj vissza Fajeth-hez, s jelents neki.

Kldets: Bilgot meneklse (Bnyavlgy, kzps bnyatbor)

Bilgot csak akkor segt neked levadszni a ragadozkat, ha utna segtesz neki kijutni a bnyavlgybl. Egyezz bele, s amint a 'Ragadozvadszat' kldetst megoldottad, vidd ki Bilgotot a bnyavlgy bejrathoz. Amg Bilgotot vezeted, ne nagyon csatzz, mert nincs sem j pnclja, sem sok letereje (s persze nekimegy olyan ellenfeleknek is, akik ellen semmi eslye).

Kldets: Tengron gyrje (Bnyavlgy, kzps bnyatbor)

A tborban beszlj Tengronnal, s mondd el neki, hogy mi a helyzet a vrban. Ad egy gyrt, amit el kell vinned Udarnak, akit rgtn a vr bejratnl tallsz. A gyrt megtarthatnd (+5 leter), de mivel mostanra mr egszen biztosan jobb gyrid vannak, rdemesebb visszaadni.

Kldets: Rkpncl vrt (Bnyavlgy)

Indulj el a vrbl kifel, le az ork ostromgpen, s egyenesen tovbb egszen a folyig. ssz t a tlpartra, majd fordulj jobbra. Kvesd a folyt, ameddig tudod, el a t mellett, s amikor elrsz egy hdhoz, ahol a foly alzdul egy szakadkba, menj tovbb a folysirnyba (ne menj t a hdon). Ha itt jobbra nzel, a tloldalon egy emelkedt ltsz. Oda menj fel, s menj vgig a domb jobboldali peremn. gy jutsz el Gestath tborba. tkzben a szrnyeket meglheted, de ha tl ersek mg, akkor csak fuss el mellettk (egy Gyorsasg Elixr jl jhet). Beszlj Gestath-szal, s tudd meg tle, hogy honnan van a pnclja. Krdezd Wolfrl, majd menj vissza a hgn, s keresd meg Wolfot Onar tanyjn. Krdezz r nla a pnclra, s hajland neked csinlni egyet (ingyen), ha hozol neki 10 rkpnclt. Ha netn nem tudod, hogyan kell ezt kinyerni a trnarkokbl, akkor Wolf mostantl meg tudja tantani neked. Trnarkokat tallsz Onar tanyjtl nem messze a banditk bnyjban, a Napkrnl egy elhagyatott bnyban, a piramisnl a barlangban, valamint a 'Bnyszok s rc' kldets alatt Silvestro bnyjban.

Kldets: Bizonytk (Khorinis, Tancshza)

Ez a fejezet f kldetse, Lord Hagen elkld a Bnyavlgybe, hogy szerezz bizonytkot a srknyok ltezsrl. A bnyavlgyi vrban (bejutshoz lsd a 'Rossz Hr' kldetst) beszlj Garonddal, aki akkor hajland segteni neked, ha elvgzed a 'Bnyszok s rc' kldetst. Tedd ezt, gy Garondtl kapsz egy levelet, amiben lerja Lord Hagennek az expedcija helyzett, s ebben benne van a bizonytk is. Indulj el vele vissza Khorinisba, s a Harmadik Fejezet elkezdse utn add le Lord Hagennek.

 

Csapatfgg kldetsek:

Kldets: vltoz (Onar tanyja - Zsoldos)

Attl fggen, hogy melyik feladatot teljestetted Torlof prbjaknt, most megkapod a msikat, cselekedj az ott lertak szerint (amint Torlof meglt, elll a feladattal). Ha ezt a kldetst megcsinltad, akkor vehetnl Lee-tl egy jobb pnclt, de ne tedd. A bnyavlgyben, amint megcsinlod a 'Gorn kiszabadtsa' kldetst, Gorn ad egyet ingyen.

Tippek a Msodik Fejezethez

- A Mgia Gyrje (+10 Vdettsg Mgia ellen): amint elkezddik a fejezet, menj vissza Xardashoz, s szmolj be neki, kapsz rgtn egy gyrt tle.

- Az els amulett (+15 leter, +15 gyessg, vagy +10 leter/+10 Mana): menj vissza ahhoz a barlanghoz, ahol elszr tallkoztl banditkkal Xardas tornya, s Lobart farmja kztt. Ahogy kifel jssz ebbl a barlangbl, a bal oldalon fel tudsz mszni a sziklafalra. Menj t a fk alatt, s menj fel balra a fennskra. Kvesd a baloldali sziklafalat (jobbrl kerlj), s eljutsz egy rejtett helyre ahol kt hspoloska van egy hulla krl. Szedd ssze a cuccokat, s menj tovbb a Varnok fel. Itt egy msik fennsk van, ahol viszonylag nagy szintklnbsg van a jobb s a bal oldal kztt. A fels oldalon (ahogy bemsz, ez a bal oldal), a fk kztt tallod az amulettet (Zsoldosnak az els, Milcinak a msodik, Varzslnak a harmadik fajtt).

- Teleport a bnyavlgyi hghoz: rgtn ahogy bersz a bnyavlgybe, vagy, ha az orkokon keresztl msz, akkor az t mentn az els barlangnl van az t felett egy hd. Ide menj fel, s menj t a hdon. Itt van kt fldrabl, ezeket ld meg, s az egyik hord tetejn megtallod a rnt, amivel brmikor erre a helyre teleportlhatsz.

- gyessg Elixr: a bnyavlgy bejrattl indulj el a vr fel, s ahol az t elkanyarodik a sziklafaltl a folynl, ott kvesd a sziklafalat az t helyett. Menj el Den hullja mellett, s kvesd tovbb a sziklafalat. Hamarosan eljutsz egy emelkedhz, aminek az egyik oldaln sziklk takarjk el az emelked tetejt. Azok mgtt a sziklk mgtt van egy csapat Srknyrabl, k rzik az Elixrt.

- Teleport a bnyavlgyi vrhoz: a vrban, a templom emeletn, egy asztalon tallod a rnt, amivel brmikor ebbe a terembe teleportlhatsz.

- A Vrlegyek mrge: a bnyavlgyben, a vr fpletnek (ahol Garond, Parcival, s Oric vannak) emeletn van ngy ajt. Ebbl kett a bejrat felli falon, ezek nincsenek bezrva, de a hts falon lv ketthz kulcs kell. A kt kulcs nlkli ajt kzl a baloldalin (a bejrat fell bal) menj be, itt egy asztalon tallod az 'Els kulcs'-ot. A msik nyithat ajtt csak akkor nyisd ki, ha NEM vagy Zsoldos, egybknt mg akkor is megtmadnak, ha lopakodsz. Ha nyitva van, akkor Zsoldosknt is belopakodhatsz rajta. A 'Msodik kulcs'-ot a msik pletben tallod, az Engar fltti szobban, az emeleten. Neked most csak az els kulcsra lesz szksged, ez nyitja a hts fal jobboldali (a bejrat fell) ajtajt. Ha Zsoldos vagy, akkor itt lehet, hogy megtmadnak, ebben az esetben teleportlj ki, majd vissza (lehet, hogy utna fizetned kell Garondnak 50 aranyat). Ha az ajt nyitva, akkor rgtn vele szemben ltsz egy asztalt, rajta pedig egy levelet. Ez az a jegyzet, amit elolvasva a vrlegyek fullnkja teljes gygyulst okoz mrgezs helyett. Ha Milcia vagy Mgus vagy, akkor egyszeren bemehetsz rte, Zsoldosknt azonban vagy lopakodnod kell, vagy berohanni, felkapni, s kirohanni (ha megtmadnak, teleportlj el). Amint azt a jegyzet is rja, a szervezet egy id utn hozzszokik ehhez, s akkor mr nem lesz hatsa a fullnkoknak (kb. 50-60 fullnk utn), ezrt rdemes ezt a megoldst csak akkor hasznlni, ha nagyon gyorsan kell nagyon sokat gygyulnod.

- Az rcbr Gyrje (+10 Vdettsg Fegyverek ellen): Ugyanabban a szobban, ahol a vrlegyek fullnkjrl szl jegyzetet talltad, van egy folyos jobbra. Itt van egy terem, benne egy ldval. A ldban tallod a gyrt, de amikor felveszed, a folyosn megjelenik egy Gyenge Csontvz. Ha elg ers vagy, akkor akr meg is lheted, de ha ez nem megy, akkor egyszeren teleportlj ki innen.

- Mesterkard (Egykezes fegyver, gyessg 65, Sebzs 65): a legjobb gyessg alap kzelharci fegyver, az jszok bartja. Kezdj bele Garond bnyszos kldetsbe, s a kt dli bnya kztti ton van egy elgazs dl fel. A kzps bnytl akr lthatod is erre a dmontornyot, ami teljesen megegyezik Xardas tornyval (ez volt Xardas tornya az els rszben). Ide menj be, s elszr a fldszintet, majd a legfels szintet jrd krbe, verd meg a goblin csontvzakat, s szedj ssze mindent. A kzps szinten van egy NAGYON ers ellenfl, egy dmon. elszr csald ki a kt goblin csontvzat a kzelebbi terembl, ld meg ket, majd ments. Lpkedj be a terembe annyira az ajt jobb oldaln, hogy a dmon meginduljon feld, majd gyorsan htrlj ki a lpcshz. A Dmon elg j esllyel nem fog kifrni az ajtnylson, ha mgis, akkor tlts, s prbld jra. Ha beragadt, akkor mr csak el kell venned az jadat (mondtam mr, hogy mindig legyen nlad lfegyver?:) ), s ldd addig, mg mozog. Nha elfordul, hogy nem tudsz r clozni, pedig ltod, hogy ott van az ajtban, ilyenkor csak fordulj fel, s kezdj el lni, el fogod tallni gy is. Ha meghalt, akkor a hts teremben intzd el a maradk goblin csontvzakat, s az egyik polcrl mris leveheted a kardot.

- Teleport a rgi dmontoronyhoz: ugyanitt, a torony legfels szintjn tallod a rnt, amivel brmikor ide teleportlhatsz.

- Az Er Amulettje (+15 Er): Amikor a 'Bnyszok s rc' kldets alatt Marcos-t keresed (a legfels bnynl), akkor tovbbmehetsz azon az ton, amin hozz eljutsz. Az t a vr fel vezet tovbb (ha mg nem csinltad ezt a kldetst, akkor Marcos a vrtl kicsit nyugatra van a trkpen, a trkp jell is ott egy hzat), s kicsivel Marcos barlangja utn legazik egy mocsrba. Menj erre, s a kvetkez elgazsnl vlaszd a baloldali jratot. Ha nem vagy elg ers, hogy Hllemberekkel s Mocsri Cpkkal harcolj, akkor itt igyl meg egy Gyorsasg Elixrt. Fuss el a Hllemberek mellett, be a barlangba, s fuss vgig rajta. A kijratnl hrom Mocsri Cpa vr, fuss a bal oldalon, ki a barlangbl, s vgig a sziklafal tvben. Mr a barlang kijratnl ltni fogsz emellett a fal mellett egy ferdn ntt ft, s ahogy kzelebb rsz, a fal felli oldaln megpillanthatsz egy hullt (csontvzat). rajta van az amulett, kapd fel gyorsan, s teleportlj biztonsgba (kivve persze, ha megverted a szrnyeket).

- Az Er Gyrje (+5 Er): Indulj el a vrbl az ostromgpen lefel, s amikor lersz, fordulj jobbra. Kvesd ezt az utat (vagy legalbb az irnyt) egszen a hegy lbig, ahol kettgazik, s itt fordulj jobbra, de ne indulj el (ha az gy knnyebb, akkor a rmptl mehetsz a folyig is, ebben az esetben kvesd a folyt jobbra a hdig, s ott fordulj ismt jobbra, majd menj az ton az els elgazsig). Egy vlgybe vezet az eld trul t, melynek jobb oldaln egy lanksabb domb, a bal oldaln pedig a sziklafal van. A vlgy aljn a baloldali sziklafalat meg tudod mszni, tedd ezt. Mssz fel majdnem a tetejig, s tallni fogsz egy barlangot, itt van a gyr.

- rcdarab vagy Rnak: a 'Bnyszok s rc' kldetsben az szaki bnytl kicsit dlre van egy vzess. Itt a foly tloldaln egy barlangot tallsz, beszlj Kerves-szel, s vllald el, hogy segtesz neki. Semmi mst nem kell tenned, mint meglnd a barlang krnykn az sszes Lopakodt. Ha ez megvan, akkor Zsoldosknt s Milciaknt egy rcdarabot, Mgusknt pedig egy res rnakvet ad cserbe.

3. Harmadik Fejezet

Amint a srknyok ltt bizonyt levllel visszarsz Khorinis trkpre, megkezddik a Harmadik Fejezet. Indulj el a vros fel, de tkzben, a hg kapujnl megllt egy fekete csuhs varzsl, s egy rvid 'gyis meghalsz' monolg utn meg is tmad. ld meg, majd menj t a kapun. A tloldalon a lovagokat megltk, mindenkppen kutasd t ket, az egyiknl megtallod a teleport rnt, amivel brmikor ide teleportlhatsz a hg bejrathoz.

Rgtn itt meglthatod Lestert is (a patak msik oldaln), aki rd vr, s megszlt, ha kzel msz hozz. Elmondja, hogy amg tvol voltl, itt minden a feje tetejre llt, s ad egy teleport rnt, hogy menj rgtn Xardashoz. Hasznld is a rnt, s beszlj Xardas-szal. Most vgre tudtl valamit tenni a jtk els kldetsrt, s egyben ez (Innos Szeme) lesz a fejezet f kldetse is, ezrt ezt hagyom a vgre.

A trkpen rengeteg helyen, az utak mentn fekete csuhs Kutatk krznek, s tged keresnek. rdemes miattuk jra bejrni a trkpet, de elg, ha az tdik fejezetben, a srknytojsok keresse kzben teszed ezt meg. Ha elg kzel vagy hozzjuk, amikor megltnak, akkor j esllyel megtkoznak. Ha ez megtrtnik, akkor nem tudsz rendesen aludni, rmlmok gytrnek, s nem nyersz vissza sem letert, sem Mant pihens kzben. Az tok leszedshez be kell jutnod a Kolostorba (ha nem vagy varzsl, akkor nzd meg az 'Innos Szeme' kldetst). Itt beszlj Pyrokarral az tokrl, s nmi pnzrt cserbe ad neked kt italt (Mgusnak ingyenes), ami elzi ezt az tkot. Csak akkor kapsz tle ilyen italt, ha a htizskodban mr nincsen.

Kldets: Gygynvny Hildnak (Lobart tanyja)

tban Xardastl a vros fel menj be Lobart hzba, s beszlj a felesgvel, Hildval. Hilda beteg, ajnld fel, hogy segtesz neki, s elmondja, hogy Vatrastl kellene elhoznod a gygyszert. Menj be a vrosba, krd el Vatrastl a gygyszert, s vidd vissza Hildnak.

Kldets: Diego aranya (Khorinis)

A vrosban, Matteo boltja eltt tallod a Harmadik Fejezetben Diego-t. Beszlj vele, s megkr, hogy keresd meg az ersznyt, amit ott hagyott a bnyavlgyben. Ha eddig mg nem tetted meg, akkor itt a remek alkalom, hogy az orkokat kiirtsd a hgbl. Menj vissza a hghoz, s ezttal indulj el a szurdokban tovbb. Lpsrl lpsre haladva ld meg az sszes orkot, majd menj t a bnyavlgybe. Az tjrtl jobbra tallsz egy-kt trgyat, ezeket szedd ssze, majd kvesd az utat lefel, a t partjra. Ahol az t elkanyarodik a vztl, kvesd tovbb a partot, s egy fatnkn megtallod az ersznyt. Menj vissza a vrosba, s add le az ersznyt Diego-nak.

Kldets: Diego zlete (Khorinis)

Miutn visszavitted neki a levelet, Diego ad mg egy feladatot, egy levelet kell odaadnod Gerbrandt-nak a Felsvrosban. Tedd pontosan ezt, mire az illet berezel, s odbbll a vrosbl egy idre, s Diego tveszi a helyt a Felsvrosban. Beszlj jra Diego-val, s krd a rszedet. Mostantl tanulhatsz Diego-nl gyessget.

Kldets: Elveszett? (Khorinis)

A fogadban krdezd meg Hanna-t, hogy mi a helyzet, majd a kvetkez krdsre vlaszold azt, hogy termszetesen rdekel msok problmja. Elmondja, hogy hinyol egyet a jegyzetei kzl, s biztos benne, hogy az Brahimnak, a trkprajzolnak a kezbe kerlt, amikor nemrg eladott neki nhny trkpet. Menj le a kiktbe, s vedd meg Brahimtl a 'Nagyon reg trkp'-et, majd amikor utnad szl, krdezz meg tle mindent a trkprl. Megnzheted a trkpet, de ha elolvastad a Tippek rszt az els fejezetben, akkor mr tudod, mit tallsz ott, st, j esllyel mr meg is talltad. Menj, s add vissza a trkpet Hanna-nak.

Kldets: Birkatolvajok (Akil tanyja)

Menj fel Akil hzhoz, s beszlj vele. Krdezd meg, mi trtnt mostanban, s elmondja, hogy valaki lopja a birkit. Krdezd meg, ki lehet, s hny birkt vitt el. A banditkra gyanakszik, akik az erdben laknak. Menj ahhoz a barlanghoz, ahol a halas levelet talltad az Els Fejezetben ('Bandita rajtats' kldets), s tallsz ott hrom banditt, akik kzl az egyik rgtn leszlt. Mondd, hogy Akil birkit loptk el, s hogy beversz nekik egyet, ha nem adjk vissza. Na erre aztn meg is tmadnak:), gyhogy verd el ket. Menj be a barlangba, s mondd meg a birknak, hogy kvessen (beszlj vele), majd vidd vissza Akilhoz. Akilnak mondd meg, hogy nem kell tbb a birkk miatt aggdnia, s add vissza neki a birkt is.

Kldets: Bennet brtnben l (Onar tanyja)

Onar tanyjn azonnal fel fog tnni, hogy valami nincs rendjn, Bennet, a kovcs nincs sehol. Beszlj Hodges-szal, a kovcssegddel, s elmondja, hogy Bennetet lecsuktk a Lovagok egy lltlagos gyilkossg miatt. Menj be Lee-hez, s krdezz meg mindent Bennetrl. Menj a vrosba, s a kaszrnyban, Andrtl balra tallod a brtnt. Menj be (az rnek mondd azt, hogy a foglyokhoz jttl), nyisd ki Bennet celljt, s beszlj vele. Elmondja, hogy egy lovag meglsrt (Lothar) tartztattk le, s lltlag van ellene egy tan. Krdezd meg, hogy ki vezeti ellene a nyomozst, s menj Lord Hagenhez a tancshzra. Krdezd meg tle, hogy ki a tan Bennet ellen, menj fel az emeletre, s keresd meg Corneliust. Ktflekppen is megtudhatod, hogy mi trtnt valjban (lefizettk, hogy hamisan tanskodjon): vagy lefizeted (2000 arany), vagy fenyegesd meg, hogy elmondod a Zsoldosoknak, hogy ki rulta el Bennetet (varzslval ms fenyegetst tudsz alkalmazni, de az eredmny ugyanaz). Mindkt esetben odaadja neked a napljt, s elmenekl a vrosbl. A naplt olvasd el, majd add oda Lord Hagennek.

Megjegyzs: Ha Milcia vagy, akkor most beszlj Lord Hagennel a lovagrendrl, s Lovagg avatnak. Ha a Zsoldosokhoz csatlakoztl, akkor beszlj Bennettel, s hlbl ad neked egy srknyvadsz vrtet, mostantl Srknyvadsz leszel.

Kldets: Torlof flelme a fekete embertl (Onar tanyja)

Beszlj Torloffal Onar tanyjn, s krdezd meg, hogy tehetsz-e rte valamit. Azt a feladatot adja, hogy ld meg a 'Fekete Ember'-t, a banditk tbornl. Indulj el a tanytl dl fel, s egy vlgy jobboldali faln (a tanya fell) tallsz egy szerpentint, ami felvezet a hegyre. Itt mr lthatsz is a hegytetn kt tornyot. Indulj el a szerpentinen (az aljn lesz egy Kutat), s a banditk tborban, a hd tloldaln tallod a Kutatt, akit meg kell lnd. Intzd el, s menj vissza Torlofhoz jelenteni. Ha esetleg eddig nem tetted meg, akkor ld meg Dextert s az embereit is abban a tborban.

Kldets: Egytltel (Onar tanyja)

A tanya konyhjban beszlj Theklval, s krj tle telt. Csak akkor hajland adni, ha elhozol neki Sagitttl, a boszorknytl egy csomag nvnyt. Sagittt Sekob hztl szakra, egy barlangban tallod. Krd el tle Thekla csomagjt, s mehetsz is vissza vele Onar tanyjra.

Kldets: Az elztt gazda (Sekob tanyja)

Sekobot az eddigiekkel ellenttben nem a hzban tallod, hanem az oda vezet ton. Krdezd meg tle, hogy mi trtnt, s elmondja, hogy a fekete emberek keresnek valamit a hzban. Szeretn, ha meglnd ket, gyhogy menj be a hzba, s tgy gy. sszesen ngyen vannak, de ha van legalbb 25 vdelmed tz ellen, akkor nem jelenthetnek komolyabb problmt. Ha meglted ket, menj vissza Sekobhoz, s mondd meg, hogy res a hza. Krhetsz tle pnzt is, gy 250 arannyal leszel gazdagabb.

Kldets: Egyedl s vdtelenl (Bengar tanyja)

Bengar tanyjn mr messzirl nem stimmel valami, az sszes munksa eltnt, Malakkal egytt. Bengar mg mindig a hza eltt ll, beszlj vele, s krdezd meg, mi trtnt. Elmondja, hogy szrnyek egsz serege jn keresztl a hgn, s az emberei mid a hegyek kz menekltek. Taln ha lenne egy Zsoldos, aki megvdi, akkor jobb lenne a helyzet, egybknt hamarosan neki is itt kell hagynia a farmjt. Menj Onar udvarra, s beszlj Wolffal (Bengar is t emlti). Fizesd ki neki a 800 aranyat, s kldd el Bengarhoz. A banditk tbora alatt (lsd a 'Torlof flelme a fekete embertl' kldetst), nem messze Grom tbortl, van egy kis hg, itt van Malak, s a fldmvesek. Beszlj Malakkal, s kldd vissza dolgozni, illetve mondd meg neki, hogy egy Zsoldos vdi a tanyt mostantl. Menj vissza Bengarhoz, s mondd meg neki, hogy Malak is visszajtt, s egy Zsoldost is felfogadtl.

Kldets: A csillagok ereje (Kolostor)

A kolostorban, a baloldali teraszon (a bejrat fell) megtallod a knyvtr kulcst (csak ha nem Mgus vagy, ha igen, akkor mr nlad is van ilyen kulcs). Menj be, s beszlj Hyglassal. Megkr, hogy szerezz neki egy knyvet a csillagok isteni erejrl. A legegyszerbb megolds, ha visszamsz a vrosba, veszel egyet Constantino-tl, s visszaviszed Hyglasnak.

Kldets: Dokumentum (Kolostor)

Ezt a kldetst csak akkor kapod meg, ha mr bejutsod van a Kolostorba. Beszlj Babo-val a munkjrl, s a szerencsjrl. Ha Mgus vagy, akkor a kldetsnek itt vge is, mivel a hozz tartoz szerepl mg az Els Fejezetben meghalt (azrt kapsz nmi XP-t a dologrt). Ha viszont nem vagy Mgus, akkor Babo elmondja (mondd neki, hogy nyugodtan elmondhatja neked), hogy Igaraz, egy msik tanonc, ellopott tle egy szmra nagyon rtkes iratot, s most azzal zsarolja t, hogy megmutatja a mgusoknak, ha Babo nem cselekszik gy, ahogyan szeretn. Ajnld fel a segtsgedet, s Babo meggri, hogy ad neked nmi jutalmat, ha visszaszerzed a dokumentumt. Beszlj Igaraz-cal Babo-rl s a paprokrl, majd ktflekppen is megszerezheted ket tle. Ha elg magas az gyessged, s rtesz a Zsebmetszshez, akkor egyszeren ellophatod Igaraz kulcst, ha viszont nem jeleskedsz ezen a tren, akkor 300 aranyrt meg is veheted tle. Ha megvan a kulcs, akkor menj a Kolostor baloldali falnak kzps termbe (Marduk szentlytl rgtn jobbra), s itt Igaraz ldjbl vedd ki az iratot. Ha akarod, akkor megnzheted, illetve elolvashatod, de vgl mindenkppen add vissza Babo-nak.

Kldets: Innos szeme (Xardas tornya)

Ez a kldets az els, amit a jtkban kapsz, de egsz idig semmit nem tudtl tenni a megoldsrt. Most, hogy vgre megvan a bizonytk a srknyok ltezsrl, s beszltl Xardas-szal is a dologrl, elmehetsz Lord Hagenhez, s a bizonytkrt cserbe krd tle Innos Szemt. Elkld a Kolostorba, mert a varzstrgyat ott rzik. A kolostor eltt beszlj Miltennel, tle kapod meg a kulcsot. Menj be, s a templomban beszlj Pyrokarral felvilgost, hogy sajnos Innos Szemt elloptk. Pedro-t, aki eddig a kaput rizte, megksrtette a gonosz, s rvette, hogy lopja el a varzstrgyat. Menj ki a kolostorbl, s a hd tloldaln beszlj Jorgennel. Krdezd meg, nem ltott-e erre elmenni egy Tanoncot. Ltott, mghozz egy menekl tanoncot, amint a vzbe vetette magt a hdrl, s elszott. Tedd te is ezt, a hd kzeprl ugorj a vzbe, s ssz el balra a folyn. Nemsokra elrsz egy helyre, ahol egy t kanyarodik a foly mell. ssz egszen addig, amg egy Csavargt nem ltsz az ton. Itt menj ki a partra, beszlj a csavargval, s krdezd meg, hogy merre ment Pedro. Kvesd innen az utat fel a hegyekbe. Menj vgig az ton egszen addig, amg az egy t partjn ktfel gazik. Tbb helyen is halott tanoncokat tallsz az ton. A tnl fordulj balra, s kvesd az utat Grimbald tborig (Grimbaldtl krdezd is meg, hogy ltott-e valamit). Itt balra, kt szikla kztt megltsz kt csavargt. Beszlj velk, mondd, hogy egy tanoncot keresel, s amikor megtmadnak, ld meg ket. Menj erre tovbb, s egy erdbe jutsz, kvesd az svnyt egszen a srjbe. Itt tallod a Napkrt, ami egy mgikus kkr, s ppen megzavarod a fekete csuhsokat, amint megprbljk tnkretenni az ereklydet. ld meg ket, de sajnos mr elgg megrongltk az amulettet ahhoz, hogy elvesztse mgikus hatalmt. Menj vissza az amulettel Pyrokarhoz, s mondd el neki, hogy mi trtnt. is meglepdik, hogy ez lehetsges, de nem tud mit tenni. Elkld a vrosba Vatrashoz, mert csak tudhatja, hogyan lehet az Innos Szemnek visszaadni a varzserejt. Menj el Vatrashoz, s elmondja, hogy elszr is tallnod kell egy kovcsot, aki kijavtja az amulettet. Ezutn meg kell gyznd mindhrom isten egy mgust, hogy egy szertartssal megjavtsk a Szemet. A szertartshoz kelleni fog mg hrom mocsri gyom is (ez valsznleg most is van nlad, ha nincs, akkor Sagitttl tudsz venni). Menj Bennethez, s krd meg, hogy javtsa meg az amulettet (ezt csak akkor fogja megtenni, ha mr kiszabadtottad a brtnbl, lsd 'Bennet brtnben l' kldets). Add oda neki Innos Szemt, aludj ktszer reggelig a pajtban, majd menj vissza rte. Beszlj Pyrokarral, de nem hajland segteni, amg valahogy be nem bizonytod, hogy Xardas nem ll a Gonosz oldaln. Teleportlj Xardashoz, beszlj vele, s krd az kzremkdst is. Amint vge a prbeszdnek, rgtn szltsd meg jra, s meslj neki Pyrokarrl. Ad egy kulcsot, ami Sekob hzban nyit egy ldt. Menj oda, s a ldban tallsz egy knyvet. Ezt vidd el Pyrokarnak, s vgre is beleegyezik a szertartsba. Menj a Napkrhz, s mondd meg Vatrasnak, hogy mindent megtettl, amire krt. Hamarosan elkezdik a ritult, llj flre, vrj nhny percet, majd menj vissza Vatras el. Ha nem szlt meg, akkor vrj mg egy kicsit, s ha akkor sem szlt meg, akkor beszlj vele te. A szertarts sikerlt, gyhogy a mgusok hazamennek. Beszlj Pyrokarral, s visszaadja neked Innos Szemt, valamint megtant, hogy hogyan tltsd jra, ha hasznltad. Az jratltst egy Alkmia-asztalnl kell elvgezned (lennie kell nlad egy Laborvegnek!!!), s fel kell hasznlnod hozz egy srknyszvet (ennek a kinyerst nem kell megtanulnod). Menj t a bnyavlgybe, s mris kezddik a Negyedik Fejezet.

 

Csapatfgg kldetsek

Kldets: A megszentsgtelentett oltr (Kolostor - Lovag)

Ezt a feladatot azutn kapod, hogy az Innos Szeme kldetsben beszltl Pyrokarral. Ulthar megszlt, s megkr, hogy szenteld meg jra azokat az Innos oltrokat, amiket a fekete csuhsok megszentsgtelentettek. Ehhez ad is neked szentelt vizet, s elmondja, hogy Goraxtl vehetsz trkpet az oltrok helyrl. Vegyl egy ilyen trkpet (200 arany), s jrd vgig az oltrokat. sszesen ht oltrt kell megtiszttanod: a hrom legdlebbit (Xardas tornynl, Bengar tanyjnl, s Onar tanyjnl); a Sagitta barlangja mellettit, valamint az ehhez legkzelebbit (szaknyugatra); a legkeletebbit (a piramis krnykn); s vgl az szakkeleti sarokban lvt, a Fekete Trolltl keletre. Nem felttlenl pont ezeket kell megtiszttanod, de mivel a Kolostor krnykn lvket nem kell, ezeket a legknnyebb. Ha egybknt is msz az szaki erdbe, akkor vlaszthatod azokat is, a lnyeg, hogy sszesen ht legyen. Menj vissza Ultharhoz, s kapsz tle egy elg j mgikus amulettet (+10 Er, +10 gyessg).

Kldets: rnykfutszarvak Busternek (Onar tanyja fel - Zsoldos)

Beszlj az Onar tanyja fel vezet ton Busterrel (megszlt, amikor meglt), s vllald el, hogy segtesz neki. A feladat, hogy minl tbb rnykfutszarvat hozz neki. Ehhez meg kell tanulnod ezek kinyerst. rnykfutkat leginkbb az erdk srjben, s gyakran mindenfle barlangokban tallsz. A kldets egszen a negyedik fejezet vgig l, addig hozhatod a szarvakat, mindegyikrt 500 aranyat kapsz.

Kldets: A br lakja (Onar tanyja - Zsoldos)

Beszlj Lee-vel Onar hzban, s krj tle valami munkt. Az lesz a feladatod, hogy bizonytkot szerezz arrl, hogy a vrosi br korrupt. Elszr is menj el a brhoz, s jelentkezz nla munkra. Az els feladatod az lesz, hogy a mgusok Szent Kalapcst megszerezd a Kolostorbl. Menj el a Kolostorba (folytasd az 'Innos Szeme' kldetst addig, amg beengednek oda), s a pincben tallod a kalapcsot egy oltron. Egy Garwig nev tanonc ll rt a kalapcs felett, szerezz egy 'Alvs' tekercset (ha nincs ms, vegyl Goraxtl a Kolostorban), s altasd el. Vedd el a kalapcsot, s vidd el a brnak. A kvetkez feladatod az, hogy meglj egy Morgahard nev fickt, aki egy csapat meneklt vezetje. Menj Onar tanyjra, s Onar hza mellett, Cord kzelben tallod Morgahardot (ha a barlangba msz, akkor onnan a Tavernba kldenek, ahonnan viszont Onar tanyjra). Eldntheted, hogy megld Morgahardot vagy sem, ha meg akarod lni, akkor mondd neki, hogy rntson fegyvert, ha viszont nem, akkor krdezd meg, hogy mit lehetne tenni a br ellen. Ha meglted, akkor vedd el tle a br zenett, jelentsd a brnak, hogy Morgahard meghalt, majd menj Lee-hez a levllel. Ha letben hagyod Morgahardot, akkor magtl odaadja a br levelt, ezzel menj Lee-hez.

Kldets: Maleth staplcja (Lobart tanyja - Zsoldos)

Menj el Lobart tanyjra (Xardas tornya s a vros kztt), s beszlj Maleth-szel. Krdezd meg, hogy trtnt-e valami mostanban, majd mondd neki, hogy fogalma sincs arrl, hogy neked milyen feladataid lehetnek. Ezutn megkrdezheted, hogy mi baja van, mire elmesli, hogy egyik nap tkrszeg volt, s elhagyta a stabotjt az erdben. Menj a Lobart hza mgtti kkrhz, s ennek a kzepn megtallod a stabotot (egy rnykfut rzi). Vidd vissza Malethnek, s mris teljestetted a kldetst. Aranyat ugyan nem kapsz, de Maleth ad neked egy tippet, ami alapjn kereshetsz egy kis pnzt, illetve XP-t is. A Lovagok hajjtl egy kicsit keletre, egy szurdok vgn van egy barlang, amibe banditk kltztek, ket kell elintzned, ami nem is nehz feladat.

Kldets: A hamistott bnyarszvnyek (Kolostor - Zsoldos)

Miutn az Innos Szeme kldetsben Pyrokarral elszr beszlsz a varzstrggyal kapcsolatban, Serpentes megszlt, s ad neked egy feladatot. Ez a kldets sokkal rvidebb, mint a Mgus ugyanilyen nev kldetse, a feladat tulajdonkppen megegyezik annak a kldetsnek az elejvel. Annyi a dolgod, hogy Khorinis felsvrosbl Salandrilt, az alkimistt a Kolostorba vidd. Termszetesen nem akar menni magtl, de egy kiads vers (ne ld meg) jobb beltsra trti. Ezutn mr mehetsz is vissza a Kolostorba (ha teleportlsz, akkor Salandril mg nem lesz ott), s jelents Serpentesnek.

Kldets: A kutatk (Khorinis - Mgus)

Elfordulhat, hogy ezt a kldetst mr elbb megkapod, de igazbl Khorinis Felsvrosban kezddik el. Beszlj Fernando-val, s krdezd meg, hogy rzi magt (a kldetst kezdheted mshol is, Bromor, Vino, s Malak ugyangy reagl erre a krdsre, ebben az esetben csak annyi vltozik, hogy ms sorrendben gyjtd be tlk a knyveket). Rgtn kiderl, hogy megszllta a gonosz, s rd tmad. Ne ld meg! Hasznlj fegyvert, vagy bzd az egszet az rsgre. Ha fldre kerlt, kutasd t, s vedd el tle a knyvet, ami nla van ('A megszllottak vknyve'). Menj Pyrokarhoz a kolostorba, s miutn beszmoltl neki a bnyavlgyben ltottakrl, krdezd a knyvrl. Elkld, hogy kutasd fel a nevek alapjn a tbbi szerencstlent is, akiket megszllt a gonosz, s szerezd meg tlk is a knyveket. Azt is mondja, hogy legalbb egy knyvet mutass meg Karrasnak, s akkor taln ki tud ksrletezni valamilyen vdelmet a gonosz megszllsa ellen. A megszllottak, akiket fel kell kutatnod: Fernando (t mr elintzted), Vino, Malak, s Bromor. Kezdjk Vino-val, Lobart tanyjn egy munks. Menj ki a tanyra, beszlj Lobarttal (ezttal a hz mgtt van), s krdezz meg tle mindent. A kkrnl megtallod a Kutatkat, akirl beszl, ld meg ket, de kzben Vino is megtmadja ket, s elfordulhat, hogy meglik. Ha sikerl gy megoldanod, hogy letben maradjon, akkor beszlj vele, verd meg, majd kldd a Kolostorba (nem baj, ha meghal). Mindenkppen vedd el tle a knyvet, s beszlj Lobarttal. Ha mr itt vagy, akkor menj el a Xardas tornya fel vezet ton, s az Innos oltr mgtt vedd fel a megszentelt fldet. A kvetkez legyen Bromor, a bordlyhz tulajdonosa a kiktben. Krdezd meg, hogy rzi magt, s mikor megtmad verd meg, de ne ld meg (jgtmb jl jhet), s vedd el tle a knyvet. Utoljra marad Malak, Bengar egyik embere. Ha mg nem csinltad meg az 'Egyedl s vdtelenl' kldetst, akkor Malakot Onar tanyjtl dlre, a banditk tbora alatt, egy kis szorosban tallod, Gromtl nem messze. Ha mr megcsinltad azt a kldetst, akkor Malak Bengar tanyjn van. Beszlj vele, s amikor megtmad, verd meg (t a legknnyebb), majd vedd el tle az utols knyvet. Menj vissza a kolostorban beszlj Karrassal, s krdezd meg, hogy ll a kutats. Add oda neki az egyik knyvet, a tbbit pedig vidd Pyrokarnak. Ha befejezted az 'Innos Szeme' kldetst, beszlj jra Karrassal, s krdezd elszr a Kutatkrl, majd a megszllottsg elleni vdelemrl. Tud neked kszteni egy amulettet, ami megvd a Kutatk tktl, ehhez egy megszentelt flddarabra van szksge. Add oda neki, aludj egy napot, s menj vissza az amulettrt. Karras visszaadja a knyvet is, amit adtl neki, ezt add le rgtn Pyrokarnak. A kldets tovbbi rszt csak a kvetkez fejezetekben tudod befejezni. A Negyedik Fejezetben nzd meg jra Pyrokar levelt, s kt j nevet tallsz rajta: Engrom, s Randolph. Engromot a bnyavlgyben tallod, Marcos mellett (lsd Msodik Fejezet, 'Bnyszok s rc' kldets), Randolph pedig Akil tanyjn az egyik munks. Beszlj velk, s miutn megverted ket, vedd el tlk a knyveket. Az tdik Fejezetben nzd meg ismt a levelet, ami megint kt nvvel bvlt: Sekob, s Brutus. Sekobot a tanyjn tallod, Brutust pedig a bnyavlgyi vrban. 'Beszlgess' el velk, majd amikor a fldn fekszenek, vedd el tlk a knyveket. Mieltt tmsz az utols Fejezetbe, adj le minden knyvet Pyrokarnak, s az tdik fejezetben beszlj Lesterrel is arrl, hogyan rzi magt. A Hatodik Fejezetbe mindenkppen vidd magaddal Mariust, s Vatrast (Vatras helyett Milten is megteszi), teht k ketten mindenkppen legyenek a legnysged tagjai. Amikor Mario lelp a hajrl, beszlj Lesterrel, s amikor vgre elkapod, vedd el tle az utols knyvet, majd add le Vatrasnak vagy Miltennek. A kldetsnek akkor lesz vge, amikor a Hatodik Fejezet vgn a Feketemgustl megkrdezed, hogy az Alv szolgja volt-e.

Kldets: A hamistott bnyarszvnyek (Kolostor - Mgus)

Miutn az Innos Szeme kldetsben Pyrokarral elszr beszlsz a varzstrggyal kapcsolatban, Serpentes megszlt, s ad neked egy feladatot. Valaki hamis bnyarszvnyeket kszt, s ezt eladja a kereskedknek. Serpentes szeretn, ha megtallnd az illett, s sszeszednd a hamis rszvnyeket. Menj Salandrilhoz, a khorinisi Felsvros alkimistjhoz. Nzd meg az ruit, s vegyl meg mindent, amire szksged van tle, mert ezutn nemigen fog szba llni veled. Krdezz r nla a bnyarszvnyekre (csak miutn lttad az rui kztt), s mondd, hogy menjen a Kolostorba. Mivel magtl nem megy, adj neki egy kis kezdlkst (ne ld meg!), s miutn maghoz tr (eltte azrt vedd el tle a kt rszvnyt), mondd neki mg egyszer, hogy menjen. Menj el a kvetkez kereskedkhz: Canthar, Matteo, Bosper, Zuris, s Hakon (k a vrosban vannak), valamint Elena (Onar tanyjn), Rosi (Sekob tanyjn), s

 
BlogPlusz
Friss bejegyzsek
A blogban mg nem tallhat bejegyzs.
Friss hozzszlsok
Mg nincs hozzszls.
Archvum
A blogban mg nem tallhat bejegyzs.
 
Gothic 2
 
Linkek
 
Khorinis
Nv:

zenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
Gothic 2 Puzzle
 
Night of the Raven
 
Mr kaphat a Risen!

Risen:

7990 Ft

Need for Speed Shift

 
SzAvAzZ!!!
Gothic Tale
A kpek alajn milyennek tled a Gothic 4-et?

KIRLY!!ennl jobbat else tudnk kpzelni
nagyon j
j
nem rossz
lehetne jobb is
nem tetszik
rossz
fojj de szar xd
Szavazs llsa
Lezrt szavazsok
 
Letltsek, Zenk
 
Szaavazzzzzzzzzzzz
AZ oldal
csinljak j oldalt ennek a msra vagy maradjon ez s ezt fejlesszem?

NE,j ez ezt fejlezd
Az j lenne ha sajt smval lenne csinlj msikat
leszarom
Szavazs llsa
Lezrt szavazsok
 

Elkészítem születési horoszkópod és ajándék 3 éves elõrejelzésed. Utána szóban minden kérdésedet megbeszéljük! Kattints    *****    Könyves oldal - egy jó könyv, elrepít bárhová - Könyves oldal    *****    20 éve jelent meg a Nintendo DS! Emlékezzünk meg ról, hisz olyan sok szép perccel ajándékozott meg minket a játékaival!    *****    Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    Mindig tudnod kell, melyik kikötõ felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    Akad mindannyijukban valami közös, valami ide vezette õket, a delaware-i aprócska kikötõvárosba... - FRPG    *****    boroszkány, vérfarkas, alakváltó, démon és angyal... szavak, amik mind jelentenek valamit - csatlakozz közénk - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    CRIMECASESNIGHT - Igazi Bûntényekkel foglalkozó oldal    *****    Figyelem, figyelem! A második vágányra karácsonyi mese érkezett! Mesés karácsonyt kíván mindenkinek: a Mesetáros    *****    10 éves a Haikyuu!! Ennek alkalmából részletes elemzést olvashatsz az anime elsõ évadáról az Anime Odyssey blogban!    *****    Ismerd meg az F-Zero sorozatot, a Nintendo legdinamikusabb versenyjáték-szériáját! Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Advent a Mesetárban! Téli és karácsonyi mesék és színezõk várnak! Nézzetek be hozzánk!