Végigjátszás:
Tanácsok a játék elkezdése elott:
- Tippek az elso fejezethez:
A városba háromféleképpen tudsz bejutni, ha odaadjuk Greg-nek a parasztruhát, akkor kétféleképpen. Érdemes Canthar papírját elkérni, de azt is mondhatod, hogy Constantino-nak hoztál növényeket. Ahogy bemész a kapun balra áll egy or és ládákat oriz. Ha elcsalod, és visszaszaladsz kinyitni a ládákat akkor találhatsz bennük többek között egy borpáncélt, de van egy jó adag városi ruha is mindhárom fajtából. Érdemes körülnézni a város házainak tetején, találhatsz pár hasznos dolgot. Ha a kikötoben mászkálsz és letámad Moe, csald Pablo-hoz, o elintézi - persze ehhez egyet rád kell üssön amikor Pablo közelében vagy. A tolvajcéhbe minél hamarabb juss be, mert a zsebmetszés elsajátításának megtanulása Cassia-tól egész korán jelentos Xp mennyiséghez juttat. Ahhoz hogy bekerülj találkoznod kell Attilával ami kétféleképpen történet: vagy ha elkaptad Rengaru-t Jorának akkor felnyomod, vagy ha futni hagyod Halvor-t, ekkor Attilával együtt mentek a tolvajcéhbe. Ha Rengaru-t felnyomod Attila megölni jön téged tehát el kell szedni tole a kulcsot és ez esetben elúszik egy extra ügyesség pont.
Nem kell mindenkit kiírtanod a terepen ha mágus akarsz lenni az ero, az ügyesség vagy a fegyverhasználatok olcsóbb fejlesztése miatt, a kiegészítoben ugyanannyiba kerül a fejlesztésük mint a másik két céhnek.
Ha a portál küldetést elkezdted akkor Lares-t elhívhatod az utolsó dísztárgy helyére ami az Inos szemei kokör közelében van - jó sok lényt ledarál neked ingyen. O egyébként is nagyon hasznos figura, ha mentek a piramishoz többször megáll: ekkor messzebbrol is el tudsz csalni hozzá néhány akkor még magas szintu ellent, vagy megöletheted vele Erol banditáit. A város melletti barlangi portál orkját is megöli, de elintézheted úgy is hogy Mika-t és az egyik kapuort ráuszítod.
Igyekezz egy vérlegyet se megölni amíg Gaan-hoz nem értél, o 2 Tp-ért megtanítja neked a fullánkok és a szárnyak kiszedését. Ha megtanultad a méreg kiszedését a fullánkból (Edgor-tól vagy a bányavölgyben) és megeszed akkor teljes életet kapsz.
- Tippek a második fejezethez
Igyekezz minél hamarább átlépni a második fejezetbe, ne töltsd az idot vadászattal. Ez nem csak Jarkhendar-ra való korai bekerülés miatt fontos: ha átértsz a bányavölgybe Engor–tól megveheted a nehéz milícia páncélt, de ha nem milíciával vagy akkor fuss egybol Gestath-hoz és tanuld meg tole a rákok páncéllemezeinek eltávolítását. A két említett páncél fegyver és íjvédelme egyforma. A mester párbajkard a régi démontorony elso emeletén található egy polcon. Menj ide pl. egy tuzeso varázstekerccsel, és már tied is az a fegyver, aminél jobbat még két fejezetig biztos nem tudsz megfogni. Ahhoz hogy meg tudd fogni 60-as ügyesség kell, de 120-at sebez. Arra azonban ügyelj, hogy a fegyver sebzése ugyanúgy az erotol függ mint a többi fegyvernél, tehát erore érdemes Tp-t költeni.
- Az akrobatika elsajátítása:
Ahhoz hogy hosöd ismerje az akrobatikát, egyszer föl kell vinned az ügyességét 90-re. Ha milicistával vagy zsoldossal vagy elég 60-ig, de természetesen amikor a 60.-ik ügyességet vennéd, rajtad kell hogy legyen a +10-es ügyesség amulett (második fejezetben, a gyíkos fennsíkon található Xardas tornya mellett, vagy zsoldossal a negyedik fejezetben Daar küldetéseként jutalomnak választható), a +10-es öv (Bosper-nél a harmadik fejezetben) és két +5-ös gyuru (régi démontorony közelében egy, egy Bosper-nél és egy Lucia-nál). Mágusnak 62-ig kell felvinni.
- Bányászat:
A banditák aranybányájában számos aranyrög vár arra hogy kicsákányozd, de hogy ezt minél hatékonyabban tehesd meg tanulnod kell a bányászatról. Kérd meg Emilio-t, Lennar-t és Finn-t hogy meséljenek a bányászatról. Lennar 50 aranyért +10-et ad a képességedhez. Ha elvégezted a „Három bányász – három kotábla” küldetést Finn-tol és Lennar-tól kapsz még tapasztalatot. Ha bejutottál a bányába beszélj az alul álló bányászokkal, ok is növelik képességedet, valamint faggasd Raven rabszolgáit – az eltunt embereket. Scatty a bánya bejáratánál áll, ha beszélsz vele +10-et ad a bányászatodhoz, további 2 tapasztalati pontért +10-et, de 90 így is összejön. Fontos hogy addig ne kezdj el egy rögöt bontani amíg növeled a képességedet, mert ha elfogy az arany akkor aztán ütheted J, hiába magasabb a képességed. Ha kíváncsi vagy mit tudsz, menj Finn-hez és elmondja. A lebontott aranydarabokat Crimson váltja neked be aranyra (a fújtatónál találod az elso járat után), egyet tízre.
Khorinis-i és globális küldetések:
1 – Növények Constantino-nak
Miután beszéltél Xardassal, és elindulsz átkutatni a tornyát, a földszintre érve találsz 10 növényt. Ha ezután lemész az erdobe Lester táborhelyére, és beszélsz vele akkor elmondja hogy az orök beengednek a városba ha a növényeket felmutatva beadod az oröknek hogy Constantino-nak szállítasz növényeket. Akármit mondasz az oröknek, ha bennt vagy a városban a küldetésnek vége.
2 – A víz köre
Ahogy elindulsz Xardas tornyából a város felé, az elso farkas után összetalálkozol Cavalorn-al, aki épp három goblinnal hadakozik. Kérdezz rá a páncéljára, majd beszélgess vele a víz körérol. O elmondja hogy Vatras-al kell beszélned. Ha majd bejutottál a városba, beszélj Vatrassal. Ahhoz hogy csatlakozz a víz köréhez el kell végezned az „Hol vannak az eltunt emberek” küldetést, és át kell adnod Lord Haegen-nek az üzenetet, ami a második fejezet kezdete. Ha megkérded hogy beszéljen még a vízmágusokról és mindent végigkérdezel, akkor megkapod „A banditák fegyverkereskedoje” küldetést is. Ez esetben ezt a küldetést is teljesíteni kell ahhoz, hogy csatlakozhass. Ha mindent megcsináltál beszélj újra Vatras-al hogy kész vagy. Ekkor ad egy gyurut, ami igazolja hogy a víz köréhez tartozol. Menj a tavernához, és beszélj Orland-al. Kicsit kötekszik, de ne azt mondd neki hogy „ember, én a víz köréhez tartozom”, mert kevesebb Xp-t kapsz. Kérdezz rá a teleport kore, erre odaadja a kulcsot a vízmágusokhoz a vezeto teleportot orzo barlang bejáratához. Mondd neki hogy a szertartás ma lesz-e, erre megjelennek a víz körébe tartozó személyek és felavatnak. Kapsz egy páncélt és egy harci botot (kétkezes, 30-as ero és 60-as sebzés). Ha nem akarsz ügyességre gyúrni jó darabig a legjobb fegyver lesz amit meg tudsz fogni. Ezennel a küldetésnek vége.
3 – A vízmásgusok
Párhuzamosan kapod „A víz köre” küldetéssel. Ha beszéltél Cavalorn-al, megkapod tole a missziójának lényegét, az elso dísztárgyat (ornament). Végezd el a „Segítség Lares-nak” küldetést, és ha már a víz körének tagja vagy és beszéltél Vatras-al, menj Lares-hoz. Ekkor már hajlandó veled elindulni a vízmágusokhoz. A tavernából elvezeto portálon is odajuthatsz hozzájuk, de nem érdemes ezen az úton menni, mert így Lares nem hozza neked az Xp-t. Miközben Lares-al mentek, meg-meg áll, és mindig egy kicsit mesél neked a vízmágusokról. Ha megérkeztetek, visszaindul, te a katakombákban keresd fel Saturast. Mondd neki hogy Lares-al jöttél, és add neki oda a dísztárgyat ahogy Lares javasolta. Ne zavarjon meg az hogy késobb Nefarius úgy beszél mintha nem találtad volna meg ezt a darabot, hidd el, tud róla J. Menj Nefarius-hoz, és végezd el a „Portál” küldetést. Ha átjutottál Jarkhendar-ra, a küldetésnek vége.
4 – Cavalorn banditái:
Amint összetalálkozol Cavalorn-al, kérdezd meg mit csinál itt. Elmondja hogy baja van a banditákkal, majd ajánld fel hogy segítesz neki megölni oket. Mondd neki hogy jobb felszerelésre van szükséged, erre ad egy farkas tort és két alap életero italt, majd indulhattok is. Sok dolgod nem lesz, Cavalorn elvégzi a piszkos munkát helyetted. Ad egy levelet, amit a városba érve Vatras-nak kell adni. Ha Vatras rákérdez, mondd neki hogy Cavalorntól van, és o maga útban van a találkahely felé.
5 – A szemkötos ember
Ha Lobart-tól megvetted a parasztruhát, beszélj a Lobart farmjáról levezeto lépcso elott álló kalózzal. O Greg. Ajánld fel neki segítségedet, majd beszélj vele újra a kapuorökrol. Mondd neki hogy ez a parasztruha bejuttatja, és o azonnal fel is húzza. Nagyon viccesen néz ki benne ami szemmel láthatóan neki is tetszik J. Egy darabig a piactéren lesz, késobb azonban a taverna elott ücsörög, és ha arra mész megszólít. Lényegtelen mit mondasz neki az emberrol akit keres. Utána, ha nem akarsz minden választ végignyomogatni mondd hogy hogy adsz neki 10 aranyat. Erre kiröhög J, elmondja hogy kincseket ásott el ebbe kéne segíteni. Az elso kincshez együtt mentek, ez az Onar farmja felé vezeto út elején balra található barlangban van. Ad egy csákányt, hogy ki tudd ásni a kincset. Öld meg a goblinokat, ásd ki a kincset és add oda Greg-nek, erre elmondja hogy még négy kincset rejtett el. Ekkor elindul az úton Onar felé, ezután a Sekob farmja felé vezeto út keresztezodésében lesz. Az elso kincs a Busterék háza mögötti tó szigetén van. Ússz oda, öld meg a lopakodót és ásd ki a kincset. Ha visszaértél a partra és újra az Onar-hoz vezeto úton vagy, indulj el jobbra, a Khorinis-i hágóhoz vezeto lépcso felé. Ha a tisztás széléhez értél és megölted a dögevoket, baloldat, a sziklafal mellett találod a következo kincset. Menj tovább a lépcsohöz, menj fel. Indulj el a hágó melletti tó felé, az Innos oltár irányába. A harmadik kincs ott lesz a tó végén, két lopakodó somfordál körülötte. Az utolsó kincs Bengar tanyáján, a Bengar-nak jobbra eso ház mögött lesz. Menj vissza Greg-hez, add neki oda a cuccokat és ezennel vége is küldetésnek.
Megjegyzések a küldetéshez: Célszeru a kincsásás elindulása elott a taverna és Busterék háza közötti részen az összes állatot kiírtani, ugyanis ha nem teszed Greg öli meg oket és elszedi az Xp-t. Továbbá a felesleges rohangászás elkerülése érdekében érdemes Skip-el beszélni Dexterrol, így a küldetés befejezése után egybol be lehet be fejezni az „Hol vannak az eltunt emberek” küldetést is.
6 – Hol vannak az eltunt emberek?
Amint bejutsz a városba, Lothar-tól meg tudod kérdezni hogy tuntek-e el emberek Khorinis-ból. Menj Vatras-hoz, beszélj vele a víz körérol. Ahhoz hogy csatlakozz hozzájuk, el kell végezned ezt a küldetést. Néhány ember eltunt Khorinisbol, a te dolgod az hogy kiderítsd kik az elrablóik és hova vitték az embereket. Menj a kikötobe és indulj el Laresnak jobbra, a tolvajcéh bejárata felé. Ugorj a vízbe és ússz tovább a legelso partig. Mássz ki a vízbol, szemben a kunyhóban találod Skip-et, a kalózt. Ha már itt vagy, megcsinálhatod a „Kalóz üzlet” küldetést is. Faggasd ki az eltunt emberekrol és a banditákról. A végén elárulja hogy az eltunt emberekért egy bizonyos Dexter, a banditák vezére a felelos. Ha van nálad térkép, be is rajzolja hol találod, de az alap játékból már tudhatod hogy Onar farmjától délre, a sziklán van a törzshelye. Ha még nem végezted el „A szemkötos ember” küldetést akkor most fogj neki. Beszélj Greg-el, mondd neki hogy tudod ki a banditák vezére. Menj fel a hegyre, az ornek mondd hogy Dexter-nek hívják a vezért, erre beenged. Beszélj Dexterrel, faggasd ki mindenrol. Ha minden fontosat megkérdeztél tole beszélj vele újra és kérdez meg tole hogy most mit akar tenni. Erre rádtámad, de ebben a pillanatban megjelenik Greg és elkezdi irtani a banditákat. Közben öldd meg Dextert, vedd el tole Raven levelét, olvasd el, majd ha Greg kikaszabolta magát beszélj vele. Elolvassa a levelet, és már mehetsz is Vatras-hoz. Ha beszéltél vele a küldetésnek vége.
7 – Az eltunt emberek
Ezt a küldetést párhuzamosan kapod a „Hol vannak az eltunt emberek?” –el. Az eltunt személyek: Thorben tanítványa - Elvrich, Bromor egy „lánya” – Lucia, Farim barátja - William, Garvell egyik embere – Monty, Akil két munkása – Tonak és Telbor, Bengar egy mukása - Pardos, Cord pedig haverját, Patrick-ot keresi. Kérdezd meg az illetékeseket, hogy mit tudnak, de naplóbejegyzésen kívül semmit nem kapsz érte. Megkérdezheted a különbözo céhek „nagyágyúit”, de mindenki csak avval fog jönni hogy ez a vízmágusok dolga. Farim-ot a kikötoben, a hajó felé vezeto úton találod jobbra, a halászkunyhóban. Végezd el a „Hol vannak az eltunt emberek?” küldetést, majd menj a Bengar farmjától Onarhoz levezeto lépcsohöz, oda, ahol Greg második kincse volt. A lépcso mellett találsz egy bandita tábort, itt tartják fogva Elvrich-et. Öld meg a banditákat, beszélj Elvrich-el majd végül küldd vissza a városba. Ha a városba érve Thorben-el beszélsz ad 200 aranyat (ha nála tanultál zárnyitást akkor visszakapod az árát). Elvrich-tol megtudod hogy beleesett Luciába, és keresi élete nagy szerelmét. Lucia Jarkhendar-ban lesz, a bandita táborban, Snaf fogadójában fog ácsorogni. Ha eljutottál ide beszélj vele Elvrich-rol, ad egy levelet amit oda kell majd adni szerelmének. Farim barátja Jarkhendar portálközpontjának a közelében lesz holtan, az egyik házromban a mocsár felé. Ha megtaláltad beszélj Farimmal. A küldetés lényegét akkor tudod megcsinálni, ha már van bejutásod a banditák bányájába, megölted Bloodwyn-t és utána beszéltél Thorus-al. Beszélj a rabszolgák orével, mondd neki hogy eressze szabadon a rabszolgákat, és hogy már beszéltél Thorus-al, ekkor elmegy. (Közvetlenül Bloodwyn megölése után is beszélhetsz vele, elég viccesen reagál amikor megmutatod neki a letépett fejet J, de elengedni nem fogja a rabszolgákat. ) Beszélj Tonak-al, mondd neki hogy tiszta az út, mehetnek, és elindulnak abba a barlangba ahol Tom van. Ha ismét Khorinis területén vagy, beszélj Garvellel, Akillal, Cordal és Bengarral. Ezután nincs más dolgod, mint jelenteni Vatras-nak hogy mindenki visszatért, o megáld, kapsz 3 manát és ezennel a küldetésnek vége.
8 – Az egyszeru út a milíciához
Már az alapjátékból tudhatod hogy ahhoz hogy Lord Haegen-nek átadd az üzenetet, csatlakoznod kell valamelyik céhez. A kiegészíto lehetoséget ad arra, hogy ezt egyszerubben tedd meg. Beszélj errol Vatras-al, majd menj Lares-hoz. O Martin-hoz fog küldeni, aki a kikötoben van reggel négytol egészen éjfélig ott, ahol a lovagok gyülekeznek. Éjféltol négyig Kardiff kocsmájában csücsül. Beszélj vele, majd elmondja mit kell tenned: valaki éjszaka fosztogatja a ládáit, és ki kell derítened ki a tolvaj. Menj Martin helyére amikor o a kocsmában van, és ott találod Rangar-t, amit turkál a cuccok között. Beszélj vele, majd menj egybol Martin-hoz. Mondd neki tudja hogy mit akarsz, erre ad egy levelet amit ha Andre-nak adsz, egybol hajlandó is felvenni katonának. Mielott csatlakoznál azért kérdezd meg az alapjáték küldetéseket.
9 – Az egyszeru út a zsoldosokhoz
Ha zsoldos akarsz lenni, ezt közöld Lares-al, aki Cord-hoz továbbít. Cord befejezi neked Torlof tesztjét (Sekob-on való behajtást), hogyha megtudakolod hol van Patrick (o is egy eltunt ember, aki rabszolga a banditák bányájában), a barátja. Cord gyanakszik, hogy Dexter-éknél van, oda kell menned. Cord meg is mondja a nevét, tehát nem kell beszélned Skip-el Dexter-rol ahhoz, hogy az or beengedjen. Kérdezd Dextert Patrick-ról, erre o közli veled, hogy nincs itt. Menj vissza Cord-hoz és segíteni fog.
10 - Könnyu bejutás a kolostorba
Miután közölted Lares-al hogy tanonc akar lenni, o Daron-hoz, a piactéren ácsorgó tuzmágushoz küld. Daron elmondja, hogy fekete goblinok kifosztották, és elrabolták az Innos-szobrát. A szobor egy fekete goblinnál lesz abban a barlangban, ahol Greg elso kincse van „A szemkötos ember” küldetésben. Ha visszaadtad Daron-nak szeme fényét annyira megörül neki, hogy garantálja az 1000 arany és birka nélküli bejutást a kolostorba.
11 – A banditák fegyverkereskedoje
Ez az a küldetés, amit akkor kapsz meg, ha Vatras-t megkéred, hogy meséljen még a vízmágusokról. Ha a víz köréhez való csatlakozás elott teszed ezt, akkor be kell fejezned a küldetést ahhoz hogy csatlakozhass. Khorinis területén számos helyen találhatsz elszórva bandita párbajtoröket, és találsz majd olyat is amire egy „F”-et véstek. Eloször menj Martin-hoz, akitól infókat tudhatsz meg a küldetéssel kapcsolatban. Egy banditatábor van Dragomir táborhelye alatt, a szikla alatt, de ha Sagitta-tól elindulsz a sziklafal mentén az Onar-tól ellentétes irányban akkor is hamar ott vagy. A banditák együtt elég erosek, két íjász is van köztük. Egyénként csald el az íj nélkülieket, majd ronts rá a két íjászra. Ha ügyes vagy egyet se tudnak rádloni, és egybol közelharcba bocsátkozhatsz. Ha gondolod egy erosebb varázstekercsel is lezúzhatod a búrájukat. Ha a táborhelyen megtaláltad a levelet, olvasd el és mutasd meg Martin-nak. A kereskedo Fernando, aki a felso negyedben van. Menj Vatras-hoz és befejezni e küldetést. Fernando-nak csak akkor beszélj arról, hogy tudod hogy o a fegyverkereskedo, ha megcsináltad a neki a bányavölgyi küldetést.
12 - A Portál
Ha beszéltél Nefarius-al elmagyarázza, hogyan juthatsz át Jarkhendar-ra. Egy dísztárgyat már odaadtál Saturas-nak (ha a tavernai portáltól jöttél akkor egybol Nefarius-nak is adhattad), még három vár megtalálásra. Megtudod tole, hogy ezek a dísztárgyak egy összetört kulcs darabjai, amivel aktiválni lehet a gigantikus portált Jarkhendar-ra, a letunt osi civilizáció központjára. Nefarius ad egy térképet is, amin be vannak jelölve hol találhatóak az egyes kulcsdarabok. Mindegyik egy kokörnél lesz. Ha odajutottál, nyomd meg a gombokat a kokörökön, és aktiválódik a portál. Az elso közvetlenül a város melletti kokörnél lesz, Lobart farmjánál. Már messzirol észreveszed, hogy Cavalorn ácsorog elotte. Neki is az a feladata hogy az itt található kulcsdarabot odajutassa a vízmágusoknak. Aktiváld a gombokat, beszélj vele, és elmondja, hogy egy ko testor rontott rá Lobart-ékra, megjelentek a katonaság és elintézték a szörnyet. Ekkor elváltok, Cavalorn ezután Vatras-nál fog ücsörögni egy padon. Menj Lord Haegen-hez, kérdezz rá az esetre, mire o elmondja hogy találtak valamit a szörny maradványai közt, amirol azt hitték talán lovagi rúna és tudják használni. Rájöttek hogy nem az és számukra hasztalan, ezért Haegen ingyen neked adja. Beszélj Cavalorn-al, és indulj felkutatni a maradék kettot. Ez eddigiekbol már rájöhettél hogy ha aktiválod egy kokörön a gombokat, megjelenik egy kotestor, el kell pusztítanod és a maradványi közt megtalálod a kulcsdarabot. Az egyik kokör Onar farmjánál, a másik egy igen veszélyes helyen, az Akil farmjától húzódó óriási erdo szélén lesz, a lépcso mellett. (Ott ahol a disznópatkány zsíros barlang van). Az utóbbinál két goblincsontváz is orködik. A legbiztonságosabb, ha a szakadék mentén mész ide. Ha megvannak a kucsldarabok add oda Nefarius-nak. Ok összegyulnek, egy szertartás keretében összerakják a kulcsot, és már mehetsz is Jarkhendar-ra.
Megjegyzések a küldetéshez: Az utolsó kulcsdarab mivel igen veszélyes helyen található, célszeru valami izmos varázstekercset magaddal vinni, bár ha ügyes vagy nem lesz szükséged rá. Ha átérsz Jarkhendar-ra, Saturas-tól megtudod jó sok ido telt el mióta beléptél a portálon, így célszeru a Rukhar-féle ivóversenyt az átjutás elott elkezdeni.
13 – A teleport kövek
3 teleport ko található Khoronis területén. Az elso a várostól a taverna felé vezeto út elején található barlangban van, ahol egy ork és egy farkas állja el az utat (könnyu oket kikerülni). Ez a tavernáig visz. A második a taverna területén van, a zombis barlang mellett. Ehhez Orland-tól tudod elkérni a kulcsot, ha már tagja vagy a víz körének. Ez a vízmágusokhoz visz. A harmadik a vízmágusoknál van, egy koajtó zárja el és az elso teleport ko barlangjába visz. Ha a vízmágusoknál vagy, beszélj Merdarion-al, és odaadja a hozzá a kulcsot. Ha mind a három teleport követ használtad, a küldetésnek vége.
14 - Problémák a Milíciával *
Farimnak, Khorinisi halász (a vitéz hajó felé található sziklakaputól jobbra, a tengerparton) , problémái vannak a Milíciával. Rájárnak a varsákra és mindig elveszik a zsákmányát. Azt szeretné, ha találnál egy elöljárót, aki elmondaná ezt a vitézeknek. Ugorj el Martin-hoz (nem messze áll a tréningezo vitézek között) és mondj el neki mindent, majd szólj vissza Farimnak (100 Xp).
15 – Kotáblák
A játékban számos helyen találhatsz kotáblákat. A régi kotáblákat Vatras-nak kell adnod (másra úgyse jók), Xp-t (egyért 30-at) és italokat ad cserébe. A különbözo kotáblák mind növelik tulajdonságaid értékét ha elolvasod oket. Ezeket a kotáblákat a Jarkhendar-i építok készítették, nyelvezetüket Myxir, és a Jarkhendar-i völgyi teleport mellett élo csóka ismeri. Három szintje van, az elsot 5, a másodikat 10, a harmadikat 15 Tp-ért tudod megtanulni. Ha az összes régi kotáblát megtaláltad és odaadtad oket Vatras-nak, lezárul a küldetés.
16 – Riordian
Ez egy nagyon apró küldetés. Ha bejutottál a vízmágusokhoz és beszéltél Saturas-al, megkér, hogy küldd oda hozzá Riordian-t. Csak sétálj tovább, és ha összeakadsz vele küldd Saturas-hoz.
17 – Az elsüllyedt város
Amint bent vagy a vízmágusoknál, beszélj Nefarius-al aki Saturas-hoz küldd, hogy elmesélje Jarkhendar történetét. Ha Saturas befejezte a mondókáját a küldetésnek vége.
18- Segítség Lares-nak
Húzd fel az aquamarine gyurut, és menj a piactérre, Baltram-hoz. Beszélj vele, majd mehetsz egybol Lares-hoz.
19 – Segítség Vatras-nak
Amíg Myxir nem érkezik meg Vatras-hoz – ami a kiegészíto végét jelenti, nem tudod elvégezni az „Innos szeme” alapküldetést, mert o nem tudja elhagyni a fotéri Adanos-oltárt. Ha Myxir megérkezett beszélj vele majd Vatras-al, ekkor már Vatras hajlandó lesz elhagyni a várost.
20 - Megtámadott kereskedo *
Akil farmjától a Halott hárpia fogadóig 2 út vezet: a hídon keresztül, erre ne menj még (egy banda foglalta el), a másik a híd alatt vezet, ahol egy kövön Erol üldögél. Elmondja, hogy megtámadták (éppen a hídon lévo banditák). A legnagyobb bánata a kotáblái elvesztése. A hírneve csökken, ha nem sikerül a táblákat eljuttatnia Vatrasnak. Ezeket a táblákat kell visszaszerezni - 6 banditát kell ártalmatlanná tenni. Ha a játék elején vagy egyszerre semmi esély ellenük, csald el oket egyenként a tavernától. Ha kipurcantak, a holtesteknél megtalálod a keresett kotáblákat (3), Erol 150 Xp-t ad értük. Jutalmul megtaníthat egy speciális trükkre +1 ero. Majd elmegy a kunyhójába ( Busterék orhelye mögötti kunyhó), ahol pár jó dolgot árul és erot tanít 200-ig, szóval igen hasznos emberke. Többek között nála van egy ugyanolyan +10 erot adó amulett, ami a tolvajcéhnél is található. Ha még nem akarod a zárnyitást megtanulni, akkor megéri megvenni tole.
21 - Bromor aranytálja *
Bromor-nak, a kikötöi Piroslámpás ház tulajdonosának kisebb problémája van. Egy a kurtizánok közül elszökött és magával vitte az ö felbecsülhetetlen értéku aranytálját. O Lucia, Elvrich szíve választottja. Bromor ezt a tálat szeretné visszakapni. A tál „A banditák fegyverkereskedoje” fejezetben leírt bandita táborban van. Ha visszaszolgáltatod, akkor a jutalmad 200 Xp és egy „gratis” éjszaka Nadjával.
22 – Kalóz üzlet *
Skip-et már az „Hol vannak az eltunt emberek?” küldetésbol tudod, hogy hogy találod. Baltram-al kötött egy üzletet, aki ígért neki valami árút, de valahogy nem jelentkezik. Menj a piacra Baltram-hoz és kérd tole a küldeményt, amiért cserébe Skip 3 üveg rumot ígért, Korinos környékérol a legjobbat. Kézbesítsd Skipnek a csomagot, aki cserébe ad 2 üveg rumot. J Baltramnak ennyivel kell megelégednie. Menj vissza hozzá és add le a rumot.
23 – Joe
A második fejezetben beszélj Baltram-al a piactéren, és o mesél neked Joe-ról, aki egy jó ideig a piactéren bóklászott, majd egyszer csak eltunt. Joe az egyik zárt toronyban kuksol, a milícia zárta be. A kulcs Peck-nél van, de ahhoz hogy elszedd tole, ismerned kell a zsebmetszést.
24 – Lucia
Amint beszélsz Elvrich-el vagy Bromor-al, aktiválódik a küldetés és akkor fejezodik be, ha Lucia levelét átadtad Elvrich-nek. Részletek „Az eltunt emberek” küldetésben.
Jarkhendar-i küldetések:
Ital Scatty-nek:
Ez nem küldetés - így direkt nem számoztam be, de elég jelentos Xp-hez juttat. Ha beszélsz Scatty-vel megkér hogy adj neki szeszes italt. Attól függuen kapsz Xp-t, hogy melyik fejezetben adod neki:
Második fejezet – 500 Xp Harmadik fejezet – 750 Xp Negyedik fejezet – 1000 Xp Ötödik fejezet – 1250 Xp
Ruha Eremit-nek:
Nem küldetés. Ha „A fókuszkövek ereje” küldetés közben eljutottál a völgyi teleport kohöz, találkozol Eremit-el, aki elmeséli történetét. Jól megvan itt a világtól távol, egyetlen baja az, hogy nincs ruhája. Adj neki egy ruhát, és már semmi problémája nem lesz. Célszeru neki egy városi ruhát adni (részletek az elso fejezet tippjeiben).
A Vízmágusok feladatai:
1 – Raven
Saturas megkér hogy állítsd meg Raven-t, ha muszáj akkor meg is ölheted. Ha megölted, jelentsd Saturasnak.
2- A víz haladó csapata *
Saturas, a vízmágusok vezetoje, felfedezoútra küldte Lance-t a mocsárba. Azóta senki nem látta ot. Állítólag nem jutott messzire. Indulj el keletre, a mocsár felé - a szélén megtalálod a holtestét. Szedd el a gyurujét és jelentsd a történteket Saturas-nak. Ha visszaadod a gyurut is újabb 200 Xp- vel leszel gazdagabb.
3- A fókuszkövek ereje *
Merdarion következo feladata a mágikus portálokról szól. Jarkhendar romos városában van a centrumuk. Merdarion azt feltételezi, hogy valahol a sziget belsejében kell lenni 5 portálnak, amik össze vannak kötve a fotéren találhatókkal. Ad neked egy fókuszkövet kipróbálásra ( mint az elso részben ). Meg kell találni egy portált - a térképen kékkel jelölik. Minden portál közelében találhatsz egy piedesztált, ahova el kell helyezni a fókuszkövet. Ezután a portálon keresztül visszatérünk Merdarion-hoz jelentésre – minden jelentés után 500 Xp, ha újra átmész a portálon 100 Xp-t kapsz. Ezután megkapod a következo fókuszkövet. Ha az összes portált aktiváltad a küldetésnek vége. Elég könnyu küldetés és meggyorsítja az utazásunkat a terepen.
4 – Relikviák
Saturas megkér, hogy gyujtsd össze a relikviákat, azaz a színes kotáblákat. Összesen öt fajtát kell begyujtened. Az utolsót a könyvtárban találod, a többi egy-egy nemes házában van. Kettot találhatsz a völgyben, egyet a mocsárban és egyet az Adanos templomban, Raven élohalott orei társaságában. Ha az összeset összegyujtötted vidd el oket Saturas-nak. A küldetést úgy is be tudod fejezni hogy megölöd Raven-t, ugyanis nála az összes relikviából van egy.
5 – Az építok házai
A küldetés párhuzamosan fut a „Relikviák” küldetéssel. Riordian megkér, hogy látogasd meg az összes nemes házát. Ha az összes házban voltál vége a küldetésnek.
6 - Orkok a kanyonban *
Riordian-t aggasztja a kanyonban kiépített ork hídfo. Szívesen venné, ha valaki eluzné oket. A kanyon végében van egy kis tó, aminek a közelében már megláthatod az elso ork harcosokat. Miután „elbeszélgettél” velük, hamarosan megláthatod a kis ork falut. Tegyük földdel egyenlové a vezérükkel együtt. Ha már egy ork sem él, Riordian biztosan elégedett lesz veled.
Megjegyzések a küldetéshez: Az orkirtást a „Pengevadászat” küldetéssel célszeru egyszerre teljesíteni, hisz ott vannak a testoreink.J
7 - Raven rabszolgái *
Már a játék elején megtudod, hogy Khorinis egész területén eltunnek az emberek. Saturas szeretné, hogy szabadítsd ki a rabszolgákat, ehhez be kell jutnod az aranybányába (részletek a banditás küldetésekben). Beszélj Patrick-al. A rabok nem akarják maguktól a szökést megkockáztatni. Pardos is legyengült. Ha adsz neki gyógyitalt vagy húslevest sokkal jobban lesz, Telbor is megköszöni a segítségedet. Most jön a segítségünk nehezebb része - bovebben a „Templomi belépés” és „Az eltunt emberek” küldetésben. Ha beszéltél Patrick-al, jelents Saturasnak.
8 – A halott oreinek ereje
Miután elvégezted a „Templomi belépés” bandita küldetést, és a jobbra eso teremhez elindultál, láthatod egy animációban Raven-t eltunni Adanos temlomában. Menj a Saturashoz, és o Riordian-hoz irányít. Elmondja, hogy beszélned kell Quarhodron szellemével, ugyanis csak o tudja odaadni a kulcsot ami nyitja az ajtót amit Raven lezárt. Ad papírt, amit fel kell olvasnod ha a szellem sírjához érsz. Ot csak akkor fogod megérteni, ha ismered legalább a parasztok nyelvezetét (Myxir és a völgybe menekült ember, Eremit is tanítja) és már végigolvastad a könyvtárat. A sírhoz a legkönnyebben úgy tudsz eljutni, ha elindulsz a kalózok táborába. Ha az elso zöld területhez érsz - ami toled balra lesz, menj fel rá, majd indulj le a völgybe addig, amíg egy ragadozót nem látsz amint egy goblin hullájából lakmározik. Itt menj fel, öldd meg az utatba kerüloket, vedd fel a mágikus számszeríjat, majd idézd meg Quarhodron-t. Beszélj vele, majd próba elé állít, ami kérdések sorozatából áll. A kérdésekre a válaszok:
1. The guardians of the dead 2. The warriors' caste 3. The priests 4. The warriors' caste 5. The scholars 6. The healers. 7. You can't know this answer (nem tudhatod ezt a választ)
Ha sikeresen válaszoltál odaadja a kotáblát, amivel kinyithatod a lezárt kaput.
9 – A templom járatai
Ha kinyitottad a Raven által letárt kaput, követheted ot a templom sötét bugyraiba. Eloször olyan terembe érkezel, ahol baloldalt fél tucat kapcsolóval kel megbirkóznod., ha nem jó kapcsolót húzol meg, egy aranyos kis csapdának köszönhetoen meghalsz. A helyes sorrend: szélso bal, szélso jobb, középso. A bal oldali ajtó kinyílik, egy nagy köralapú terembe juthatsz tovább teli járatokkal. Az elso jobboldali járatba menj, a többiben halálos csapdák vannak. A következo terem, ahova érkezel nagyon sötét, szükséged lesz egy fáklyára (fény varázslatnál lényegesen többet látsz így). Ha gondolod, egyszeruen fuss végig a jobb oldalon a harmadik kockát átugorva -ez egy kis ügyességet igényel, de mehetsz így is: (természetesen jobb oldalról indulva) ketto kockát elore, kettot balra, kettot elore, majd kettot jobbra. A szemben lévo koajtón továbbhaladva egy alul csapdával „parkettázott” terembe jutsz, aminek falát kapcsolók szegélyezik. A teremben Rhadames, Quarhodron fiának szelleme bóklászik. Beszélj vele, kérdezz rá az apjára, majd kérdezd a csapdákról. Mondd neki, hogy próbáljon meg emlékezni, erre megnyom egy kapcsolót és kinyílik egy ajtó. Fontos hogy a terem közepén állj ekkor – ahol nincs csapda, különben felnyársalnak a padlóból feljövo tüskék. Innen egy ko testorökkel teli terembe jutsz. Öldd meg mindet, a következo helység már Raven terme lesz .
10 – Beliar karma *
Adanos templomában találsz egy hatalmas fegyvert, Beliar karmát. Raven-nek nem akaródzik kiadni ezt a kardot a kezébol. Ezért egy rövid testmozgás folytatásaként, vedd el a hullájától. Saturas-t ha megkérdezed, beszél neked a kardról. Ha valaki használni akarja, imádkoznia kell a felszenteléséért egy Beliar szentélynél. A mágusok Beliar rúnáit kapják meg, míg Milicisták és Zsoldosok rendkívüli tulajdonságokkal tudják felruházni (lásd fent). De ha igaz embernek vallod magad és nem akarod használni, akkor add oda a kardot Saturas-nak, aki megsemmisíti a gonosz legerosebb fegyverét és kapsz 2000 Xp-t.
Megjegyzések a küldetéshez: Ez a kard a játék legjobb fegyvere a plusz 100 sebzésért, ami ellen nincs védelem. Ajánlom mindenkinek. Tetszés szerint –attól függoen hogy egy- vagy kétkezes szakértelmed a nagyobb - lesz belole egy vagy kétkezes fegyver.
Kalózok feladatai:
1 - Patkányvadászat *
A Vízmágusoktól indulj nyugatra. Nem olyan messze az elso ember, akivel összefuthatsz: Alligator Jack. Felajánlja, hogy elvezet téged a kalózok táborába, cserébe segítségedet kéri a vadászatban. Mondj neki igent és kövesd. Útközben megöl mindent, ami az útjába kerül (az Xp-t persze megkapod J). A megölt patkányféléknek a húsát elveszi, amit a kalóztáborhoz érve neked ad 10 húst, hogy vidd el Morgan-nak.
2 - Fa a paliszádhoz
A „Patkányvadászat” feladat végzése közben Alligator Jack-el egy völgybe jutsz, majd ha kiértetek belole o rád szól, hogy gyere már. Ekkor már közel vagytok a kalóztáborhoz. Nem sokkal ezután jobbra ücsörögni fog egy Malcom nevezetu kalóz. Beszélj vele, és megkér, hogy a táborba érve add át Henry-nek hogy kicsit tovább fog tartani a faszállítás a készülo paliszádhoz. Ha átadod Henry-nek az üzenetet a küldetésnek vége, és o 100 aranyat levon a bejutásért kért árból.
3 - Hús Morgan-nek *
Az elozoekben Aligátor Jacktol kaptál 10 húsdarabot. Mielott odajutsz, a kalóztábor kapujában találkozol Henry-vel, aki ott paliszádot épít. Barátságosan beszól: az átjutás 500 aranyba fog kerülni. Sok ez egy kicsit. Kérdezd meg, nem-e lehetne olcsóbb. Olcsóbb a következo küldetések teljesítésével lesz :
-Hús Morgannak -A torony -Fa a paliszádhoz
Ha minden küldetést elvégeztél akkor 100 aranyért beenged. Miután kifizetted, irány Morgan, aki a kapitányi kunyhó (a zászlós) mögött alszik egy „fészerben“. Átadod a húst, és boldogan vigyoroghatsz (200 Xp).
4 - Az északi part *
Miután Morgan megkapja a húst kaphatsz tole egy újabb küldetést. Kiváncsi milyen legény vagy. Egy kicsit arrébb északon van egy part, ahova az utóbbi idoben beköltözött néhány szörny. Semmi komoly: 3 lopakodó és 2 gyík. Probléma esetleg a barlangban lehet, ahol egy árnybestia vár rád. Miután kimúlt, büszkén mondhatod el Morgan-nak – A part kipucolva. (300 Xp + 150 arany).
5 - Torony *
A kalóztáborhoz közel van egy torony, amibe banditák költöztek. Henry „kérése“ eme torony megtisztítása. Ugorj fel oda, mássz a képükbe ( vigyázat jól íjászkodnak - egyszeruen odafutusz és felaprítod oket, vagy bújócskázhatszs velük a torony körül- csalogatós módszer). Ha tiszta a terep mehetsz Henry-hez, és o 200 aranyat le fog vonni a bejutásért kért árból (200 Xp)
6 - Ital Brandon-nak:
Brandon csak akkor hajlandó tanítani téged, ha hozol neki „valami erosebb” italt. Menj Samuel-hez mondd neki hogy valami erosebbre vágysz, kóstolónak ad is neked egy palack gyors heringet – a kalózok jó fejek . Vegyél tole egyet, majd vidd Brandon-nak. Kapsz Xp-t és most már hajlandó is tanítani téged.
7 – Grogot a szakácsnak:
Hozz egy Grog-ot Matt-nek, a tuznél ücsörgo kalóznak (100 Xp)
8 – Skip nehéz helyzete
Angus és Hank eltunt, náluk volt 20 üveg grog, amit Skip vissza szeretne kapni. Samuel-nél vehetsz 15-öt, jó esetben 5 már van nálad, de ha nincs akkor Samuel-tol vehetsz egyenként. Morgan fekvohelyén is van egy, további kettot találhatsz Greg kunyhója alatt.
7 - “Pengevadászat“ **
Ahhoz hogy megkapd ezt a küldetést, be kell jutnod Greg kunyhójába. A kulcs Francis-nél van, aki a kunyhó elott ücsörög, tole kell elszedni a kulcsot. Háromféleképpen teheted meg: - 59-es ügyesség fölött ellophatod tole a kulcsot zsebmetszéssel. - Leütöd és elszeded tole. - Hozol neki egy olyan tárgyat, ami számára nagyon értékes és önként odaadja. Menj a kanyonhoz, a kincs az elso jobbra lévo barlangban van. Ha bejutottál Greg kunyhójába és kinyitottad a ládáját, o egybol meg is jelenik, és ezzel a feladattal lep meg: A közeli kanyonban elszaporodtak a Razor-ok és veszélyeztetik a tábort - ki kell oket irtani. Ehhez kapsz egy kalózruhát, és szerezhetsz vállalkozó kedvu kalózokat. Név szerint: Matt, Skip, Brandon , Morgan és Alligator Jack. Ha már a kanyonban vagytok, levadászhatjátok a többi itt található lényt is. Sok helyre nem akarnak majd bemenni, de ha a „Torony” küldetést egyedül még nem csináltad meg, most a kalózok segítségével megteheted. Összesen 7 Razort kell levadászni. Ha ezzel megvagy visszatérsz Greg-hez, de a kalózok jó fejek és addig veled maradnak, amíg a küldetést be nem fejezed, vagy el nem küldöd oket. Ha végeztél a küldetéssel Bones-tól elkérheted a banditapáncélt, amivel (végre) bejuthatsz a mocsárba.
8 - Kémkedés a banditáknál *
Greg, a kalózok kapitánya kíváncsi miért jöttek a banditák a völgybe - a feladat a kifürkészésük. Meg kell tudni, hogy találtak egy aranybányát. Ha már bennt vagy a bányászok gyülekezohelyén meg van az információ. Menj és mondd el Greg-nek. (200 Xp + gyuru a jutalamad).
9- Garrett iránytuje *
Garrett-nek (egy kereskedo a kalózoknál) szüksége van egy ritka tárgyra. Ez egy iránytu, ami valahol a déli tengerparton hever. Indulj el arra a part mentén.(Brandon edzésterülete irányában). Légy óvatos, mert erre bóklászik pár tuzgyík is. Ha sikerül átverekedni magadat a barlang elott álló akasztott csontvázig, alatta találsz egy piros keresztet. Ásd ki, (csákány kell hozzá) és megtalálod a keresett iránytut. Ha megvan vidd el Garret-nek (300 Xp + egy öv tuzvédelmi öv). Ha már itt vagy, menj be a barlangba (pár zombi meg egy zombi harcos) itt többek közt egy nagyon hasznos gyurut találsz (Morgan gyuruje, +10% egykezes fegyverhasználat)
10 – Angus és Hank gyilkosa
Skip már mesélt neked Angus-ról és Hank-rol, Bill haverjairól. Ha a bandita táborban elkezdted „Az orgyilkosság” küldetést, megtudod hogy Juan ölte meg oket. Náluk volt Morgan gyuruje is, a küldetés akkor zárul le, ha visszaadod Morgan-nek a kincsét. A szerencsétlenek egy barlangban fekszenek abban a völgyben, ahova Alligator Jack-el lementek. Ha mindennel kész vagy mesélj Bill-nek is a történtekrol. Ha meg akarod tartani Morgan gyurujét, akkor miután visszaadtad neki, üsd le, és feledékenység rá.
11 – Malcolm
Miután bejutottál a kalóztábora Malcolm, a faszállítással megbízott kalóz eltunik. Mássz fel a sziklára ott, ahol ült, a barátját, Owen-t találod ott. Elmeséli hogy megtámadták oket a lopakodó amikor a barlang mélyén jártak, szeretné tudni mi történt a barátjával. Ugorj le a mélybe, 100 Xp-t kapsz érte, de ha legközelebb ugrasz, Xp levonást kapsz. Ússz ki, a barlang mélyén ott találod Malcolm-ot, amint a két lopakodó lakmározik rajta. Intézd el oket, és vedd el Malcolm cuccait. (Találsz nála egy kétkezes fegyverhasználat táblát is) Menj vissza Owen-hez és jelentsd a történteket.
Bandita küldetések:
1 – Bejutás (a bandita táborba)
Amint elvégezted a „Bandita páncél”, illetve a „Pengevadászat” küldetést bemehetsz a bandita táborba, a mocsárba. Beszélj a két banditával. Ha még nem tanultad meg a vérlegyekkel kapcsolatos dolgokat, itt az ido: a jobbra lévo szigeten találod Engor-t. Az elso két banditától menj tovább egyenesen, míg Franco-hoz nem érsz. Beszélj vele, hogy be akarsz jutni, majd szólj az Ramon-nak hogy Franco-nak új emberre van szüksége. Végezd el a „Mocsárcápa vadászat” és a „Kotábla a mocsárban” küldetést, de Franco csak nem akar beengedi – a banditák már csak ilyenek J. Rádtámad. Öld meg, beszélj Ramon-al hogy Franco-t elintézted, és o beenged.
2 – Mocsárcápa vadászat
Ez Franco elso küldetése, Logan-nak segíteni kell levadászni a mocsárcápákat. Menj vissza a mocsár elején táborozó két banditáig, és fordul jobbra. A barlang elott (ahova az eltunt emberek rejtozködnek majd el) áll Logan, beszélj vele és kezdodhet a vadászat. Ha kész vagy megint beszélj vele újra, majd Franco-val, és a küldetésnek vége.
3 – Kotábla a mocsárban
Franco második küldetése. Engor a felelos a dologban, ha gondolod beszélj vele – elmondja hogy egy régi épületnél találod a tárgyat, de mehetsz egybol a kotábláért is. Engor-ék szigetérol menj át a sziklafalig a mocsári portál irányába. Kövesd a sziklafalat befelé a mocsárba egészen addig, amíg az épülethez nem érsz. Bent egy ládában találod a kotáblát amit Franco-nak kell vinni. Ha gondolod elotte beszélhetsz Engor-al hogy megtaláltad a táblát, de Xp-t nem kapsz érte.
4 –Egy furcsa szituáció
Amint bejutottál, Senyan leszólít. Ha beszéltél vele, menj Esteban-hoz, megkapod „Az orgyilkosság” küldetést. Menj vissza Senyan-hoz és mondd neki hogy Beszéltél Esteban-al, mire o azt kéri toled, hogyha megtalálod a merénylot öldd meg. Mondd neki hogy úgy látszik nincs más választásom, majd beszélj Snaf-al a fogadóssal. Kérdezd meg tole, hogy hogy tudod megtalálni a merénylot, és menj vissza Senyan-hoz. Mondd neki, hogy visszalépsz, erre o rádtámad. Öld meg, a küldetésnek vége.
5 – Az orgyilkosság
Beszélj Esteban-al (Fisk odavezet hozzá), mondd neki, hogy be akarsz jutni a felso szintre. Közli veled, hogy persze hogy be akarsz jutni, de ez nincs ingyen. Szerezned kell vörös kotáblát, amit csak o tud adni és ehhez el kell végezned ezt a küldetést. Esteban ellen orgyilkosságot terveznek, a feladatod az, hogy kiderítsd ki a merénylo. Beszélj Fisk-el, és mondd neki hogy elhozod neki Juan-tól a tolvajkulcs készletét. Menj Paul-hoz, faggasd addig, amíg mindent el nem mond, majd menj a bányászokhoz. Elöszor beszélj Lennar-al, majd Finn-el, végül menj Emlilo-hoz. Beszélj vele mindenrol, de csak nem akarja elárulni, mit tud. Végezd el az „Egy furcsa szituáció” küldetést, és ha megölted Senyan-t Emilio meg fog szólítani. Elmondja mit tud, majd mehetsz Huno-hoz. Huno is megkér hogy Juan-tól szerezz vissza egy csomagot neki, ebben acél van. Ajánld fel neki, hogy megszerzed, és keresd fel a mocsárban Juan-t, a mocsár északi részén találod egy barlangban, egy bandita társaságában. Célszeru egy sebesség italt, vagy egy gyors heringet meginni mielott indulsz. Ha ott vagy beszélj Juan-al. Meg is veheted tole a két csomagot, de meg is ölheted. Menj vissza a táborba, add le Fisk-nek majd Huno-nak a csomagját. Huno megmondja ki a tettes, menj a fogadóba Snaf-hoz, és o a második szinte irányít. Ott vár téged Fisk, o a merénylo. Kérdezd meg, hogy mit tudtok tenni Esteban ellen, majd menj hozzá. Elküldi az oröket megölni Fisk-et, de nem akar neked az istenért se vörös kotáblát adni - bandita ugye J, sot, elvárná, hogy továbbra is lóti-futizz neki. Mondd neki, hogy csak hülyül, erre rádtámad, de az orei nélkül nincs esélye (ahogy azt Fisk megmondta). Ha kifeküdt szedd el tole a kotáblákat, kutasd át a Fisk által megölt két ort, és beszélj Fisk-el, a küldetésnek vége.
6 – Egy teljes csomag tolvajkulcs
Ezt a küldetést Fisk adja, miután megszerezted „Az orgyilkosság” küldetést. Részletek az említett küldetésben.
7 – Huno acélja
Ezt a küldetést Huno adja, miután megszerezted „Az orgyilkosság” küldetést és kiderítetted hogy o tud a merénylohöz irányítani. Részletek az említett küldetésben.
8 – Három bányász – három kotábla
Most hogy már vannak vörös kotábláid, beszélhetsz Thorus-al. Mondd neki, hogy vannak nálad vörös kotáblák, erre o megkér, hogy küldj három bányászt az aranybányába. Menj Finn-hez, Lennar-hoz és Emilio-hoz, mindháromnak egy vörös kotáblát kell adnod. Ha végeztél, beszélj Thorus-al, az or most már beenged.
9 – Templomi belépés
Ahhoz hogy bejuss a templomba, kapcsolatba kell lépned Bloodwyan-al, de az a gikszer hogy o bent van a templomban J. Amint bennt vagy a legfelso szinten, vedd a bánya felé az irányt. A legelso járatban áll Garaz, beszélj vele. Elmondja hogy a tárnarákok ellepték a bányát, ki kéne irtani oket, mert Bloodwyn addig nem jön elo. Írtsd hát ki a rovarokat, menj vissza Garaz-hoz és megjelenik Bloodwyn. Öldd meg, beszélj Garaz-al –aki átveszi Bloodwyn helyét, és menj egybol Thorus-hoz. Most már elvégezheted a „Raven rabszolgái” vízmágusi küldetést és folytathatod „Az eltunt emberek”-et. Menj a Templomi orhöz, mutasd fel neki Bloodwyn letépett fejét, erre beenged J.
Megjegyzések a küldetéshez: Ha bennt vagy a templomban, menj egyenesen egészen addig, amíg nem találsz jobbra egy ládát. Benne találod a Raven oreinek páncélja, 70-es fegyver és íjvédelemmel (zárnyitás nem kell hozzá).
10 – Mentális bolyongás
Beszélj Fortuno-val, aki azt fogja neked folyamatosan hajtogatni, hogy egy zöld újoncot keres. Nyisd ki a ládáját, megtalálod benne a zöld újonc receptjét. Készítsd el egy alkémia asztalon, majd add oda Fortuno-nak. Ekkor már tudja kicsoda és tud értelmesen kommunikálni, de ezen kívül nem emlékszik semmire. Kérdezd meg, hogy kell e neki még neki füves cigaretta, és igent mond. Célszeru neki eladni egybol az összeset, de késobb is vissza lehet menni hozzá. Menj Miguel-hez és kérdezd Fortuno-ról. O odaadja annak az italnak a receptjét, amit oda kell adnod Fortuno-nak. Olvasd el a receptet, majd készítsd el és add oda. Ami kell hozzá: értelemszeruen egy alkémia üveg, mocsári cápa fogsor (találhatsz a mocsárban is), egy alap ero és egy közepes mana ital, egy zacskó vörös szemu bors (Sagitta-nál és Zuris-nél is vehetsz), két vérlégy fullának, de ismerni kell a méreg kiszedését, különben nem tudod elkészíteni az italt.
11 – Kalapács Snaf-nak
Kérdezd Snaf-ot arról, hogy mit foz, és elárulja, hogy egy új étel– ha megeszed +1 erot ad. A baj az, hogy egy összetevonek csak a receptje van meg, és ezt neked kéne elkészítened. Kérd el tole a receptet, vidd Samuel-hez, a kalózok alkémistájához, és o megicsinálja neked. Vidd Snaf-hoz és adni fog neked egy adaggal az ételbol. Ezennel a küldetésnek vége, de Lou-nak van még egy receptje, a dupla kalapács, ennek a receptjét is Samuel tudja elkészíteni. A recept a Snaf háta mögötti zárt ajtó mögött található, a kulcs hozzá pedig Logan közelében, egy mocsárcápa gyomrában van.
Jó játékot mindenkinek!
|