Gothic 4 Ever
Gothic 4 Ever
Men
 
Bejelentkezs
Felhasznlnv:

Jelsz:
SgSg
Regisztrci
Elfelejtettem a jelszt
 
Hnyan voltak mr nlam.
Induls: 2006-06-24
 
Sznvlts link
 
Lapoz
 
Ezt Vedd Meg!!

Ez az oldal fejlce.

 

 

Ez az oldal trzse.

 
Zene
 
Szavazs!!!!!
Melyik a legjobb rsz szerintetek?

Gothic
Gothic 2
Gothic 2 a Night of the Ravennel
Gothic 3
Szavazs llsa
Lezrt szavazsok
 
Szavazs!
Lezrt szavazsok
 
Gothic 3-om mobiljtk(Gothic 3 Beginning)
 
Nem tallsz egy NPC-t(karaktert(gothic3))?
 
Arcania vs Risen Szavazz!
Arcani vs Risen............
Szerintetek melyik lessz jobb,Melyiknek lessz Gothicosabb hangulata?

Arcania: A Gothic Tale
Risen
egyiknek se xd n jobbat csinltam volna
Szavazs llsa
Lezrt szavazsok
 
Risen
 
Vgigjtszs!!!

Vgigjtszs:


Tancsok a jtk elkezdse elott:

- Tippek az elso fejezethez:

A vrosba hromflekppen tudsz bejutni, ha odaadjuk Greg-nek a parasztruht, akkor ktflekppen. rdemes Canthar paprjt elkrni, de azt is mondhatod, hogy Constantino-nak hoztl nvnyeket. Ahogy bemsz a kapun balra ll egy or s ldkat oriz. Ha elcsalod, s visszaszaladsz kinyitni a ldkat akkor tallhatsz bennk tbbek kztt egy borpnclt, de van egy j adag vrosi ruha is mindhrom fajtbl. rdemes krlnzni a vros hzainak tetejn, tallhatsz pr hasznos dolgot. Ha a kiktoben mszklsz s letmad Moe, csald Pablo-hoz, o elintzi - persze ehhez egyet rd kell ssn amikor Pablo kzelben vagy. A tolvajchbe minl hamarabb juss be, mert a zsebmetszs elsajttsnak megtanulsa Cassia-tl egsz korn jelentos Xp mennyisghez juttat. Ahhoz hogy bekerlj tallkoznod kell Attilval ami ktflekppen trtnet: vagy ha elkaptad Rengaru-t Jornak akkor felnyomod, vagy ha futni hagyod Halvor-t, ekkor Attilval egytt
mentek a tolvajchbe. Ha Rengaru-t felnyomod Attila meglni jn tged teht el kell szedni tole a kulcsot s ez esetben elszik egy extra gyessg pont.

Nem kell mindenkit kirtanod a terepen ha mgus akarsz lenni az ero, az gyessg vagy a fegyverhasznlatok olcsbb fejlesztse miatt, a kiegsztoben ugyanannyiba kerl a fejlesztsk mint a msik kt chnek.

Ha a portl kldetst elkezdted akkor Lares-t elhvhatod az utols dsztrgy helyre ami az Inos szemei kokr kzelben van - j sok lnyt ledarl neked ingyen. O egybknt is nagyon hasznos figura, ha mentek a piramishoz tbbszr megll: ekkor messzebbrol is el tudsz
csalni hozz nhny akkor mg magas szintu ellent, vagy megletheted vele Erol banditit. A vros melletti barlangi portl orkjt is megli, de elintzheted gy is hogy Mika-t s az egyik kapuort rusztod.

Igyekezz egy vrlegyet se meglni amg Gaan-hoz nem rtl, o 2 Tp-rt megtantja neked a fullnkok s a szrnyak kiszedst. Ha megtanultad a mreg kiszedst a fullnkbl (Edgor-tl vagy a bnyavlgyben) s megeszed akkor teljes letet kapsz.


- Tippek a msodik fejezethez

Igyekezz minl hamarbb tlpni a msodik fejezetbe, ne tltsd az idot vadszattal. Ez nem csak Jarkhendar-ra val korai bekerls miatt fontos: ha trtsz a bnyavlgybe Engortl megveheted a nehz milcia pnclt, de ha nem milcival vagy akkor fuss egybol Gestath-hoz s tanuld meg tole a rkok pncllemezeinek eltvoltst. A kt emltett pncl fegyver s jvdelme egyforma.
A mester prbajkard a rgi dmontorony elso emeletn tallhat egy polcon. Menj ide pl. egy tuzeso varzstekerccsel, s mr tied is az a fegyver, aminl jobbat mg kt fejezetig biztos nem tudsz megfogni. Ahhoz hogy meg tudd fogni 60-as gyessg kell, de 120-at sebez.
Arra azonban gyelj, hogy a fegyver sebzse ugyangy az erotol fgg mint a tbbi fegyvernl, teht erore rdemes Tp-t klteni.

- Az akrobatika elsajttsa:

Ahhoz hogy hosd ismerje az akrobatikt, egyszer fl kell vinned az gyessgt 90-re.
Ha milicistval vagy zsoldossal vagy elg 60-ig, de termszetesen amikor a 60.-ik gyessget vennd, rajtad kell hogy legyen a +10-es gyessg amulett (msodik fejezetben, a gykos fennskon tallhat Xardas tornya mellett, vagy zsoldossal a negyedik fejezetben Daar kldetseknt jutalomnak vlaszthat), a +10-es v (Bosper-nl a harmadik fejezetben) s kt +5-s gyuru (rgi dmontorony kzelben egy, egy Bosper-nl s egy Lucia-nl). Mgusnak 62-ig kell felvinni.

- Bnyszat:

A banditk aranybnyjban szmos aranyrg vr arra hogy kicsknyozd, de hogy ezt minl hatkonyabban tehesd meg tanulnod kell a bnyszatrl.
Krd meg Emilio-t, Lennar-t s Finn-t hogy mesljenek a bnyszatrl. Lennar 50 aranyrt +10-et ad a kpessgedhez. Ha elvgezted a Hrom bnysz hrom kotbla
kldetst Finn-tol s Lennar-tl kapsz mg tapasztalatot. Ha bejutottl a bnyba beszlj az alul ll bnyszokkal, ok is nvelik kpessgedet,
valamint faggasd Raven rabszolgit az eltunt embereket.
Scatty a bnya bejratnl ll, ha beszlsz vele +10-et ad a bnyszatodhoz, tovbbi 2 tapasztalati pontrt +10-et, de 90 gy is sszejn.
Fontos hogy addig ne kezdj el egy rgt bontani amg nveled a kpessgedet, mert ha elfogy az arany akkor aztn theted J, hiba magasabb a kpessged.
Ha kvncsi vagy mit tudsz, menj Finn-hez s elmondja.
A lebontott aranydarabokat Crimson vltja neked be aranyra (a fjtatnl tallod az elso jrat utn), egyet tzre.

Khorinis-i s globlis kldetsek:


1 Nvnyek Constantino-nak

Miutn beszltl Xardassal, s elindulsz tkutatni a tornyt, a fldszintre rve tallsz 10 nvnyt. Ha ezutn lemsz az erdobe Lester tborhelyre, s beszlsz vele akkor elmondja hogy az ork beengednek a vrosba ha a nvnyeket felmutatva beadod az orknek hogy Constantino-nak szlltasz nvnyeket. Akrmit mondasz az orknek, ha bennt vagy a vrosban a kldetsnek vge.

2 A vz kre

Ahogy elindulsz Xardas tornybl a vros fel, az elso farkas utn sszetallkozol Cavalorn-al, aki pp hrom goblinnal hadakozik. Krdezz r a pncljra, majd beszlgess vele a vz krrol. O elmondja hogy Vatras-al kell beszlned. Ha majd bejutottl a vrosba, beszlj Vatrassal. Ahhoz hogy csatlakozz a vz krhez el kell vgezned az Hol vannak az eltunt emberek kldetst, s t kell adnod Lord Haegen-nek az zenetet, ami a msodik fejezet kezdete. Ha megkrded hogy beszljen mg a vzmgusokrl s mindent vgigkrdezel, akkor megkapod A banditk fegyverkereskedoje kldetst is. Ez esetben ezt a kldetst is teljesteni kell ahhoz, hogy csatlakozhass. Ha mindent megcsinltl beszlj jra Vatras-al hogy ksz vagy. Ekkor ad egy gyurut, ami igazolja hogy a vz krhez tartozol. Menj a tavernhoz, s beszlj Orland-al. Kicsit ktekszik, de ne azt mondd neki hogy ember, n a vz krhez tartozom, mert kevesebb Xp-t kapsz. Krdezz r a teleport kore, erre odaadja a kulcsot a vzmgusokhoz a vezeto teleportot orzo barlang bejrathoz. Mondd neki hogy a szertarts ma lesz-e, erre megjelennek a vz krbe tartoz szemlyek s felavatnak. Kapsz egy pnclt s egy harci botot (ktkezes, 30-as ero s 60-as sebzs). Ha nem akarsz gyessgre gyrni j darabig a legjobb fegyver lesz amit meg tudsz fogni.
Ezennel a kldetsnek vge.

3 A vzmsgusok

Prhuzamosan kapod A vz kre kldetssel. Ha beszltl Cavalorn-al, megkapod tole a misszijnak lnyegt, az elso dsztrgyat (ornament). Vgezd el a Segtsg Lares-nak kldetst, s ha mr a vz krnek tagja vagy s beszltl Vatras-al, menj Lares-hoz. Ekkor mr hajland veled elindulni a vzmgusokhoz. A tavernbl elvezeto portlon is odajuthatsz hozzjuk, de nem rdemes ezen az ton menni, mert gy Lares nem hozza neked az Xp-t. Mikzben Lares-al mentek, meg-meg ll, s mindig egy kicsit mesl neked a vzmgusokrl. Ha megrkeztetek, visszaindul, te a katakombkban keresd fel Saturast. Mondd neki hogy Lares-al jttl, s add neki oda a dsztrgyat ahogy Lares javasolta. Ne zavarjon meg az hogy ksobb Nefarius gy beszl mintha nem talltad volna meg ezt a darabot, hidd el, tud rla J.
Menj Nefarius-hoz, s vgezd el a Portl kldetst. Ha tjutottl Jarkhendar-ra, a kldetsnek vge.

4 Cavalorn banditi:

Amint sszetallkozol Cavalorn-al, krdezd meg mit csinl itt. Elmondja hogy baja van a banditkkal, majd ajnld fel hogy segtesz neki meglni oket. Mondd neki hogy jobb felszerelsre van szksged, erre ad egy farkas tort s kt alap letero italt, majd indulhattok is. Sok dolgod nem lesz, Cavalorn elvgzi a piszkos munkt helyetted. Ad egy levelet, amit a vrosba rve Vatras-nak kell adni. Ha Vatras rkrdez, mondd neki hogy Cavalorntl van,
s o maga tban van a tallkahely fel.

5 A szemktos ember

Ha Lobart-tl megvetted a parasztruht, beszlj a Lobart farmjrl levezeto lpcso elott ll kalzzal. O Greg. Ajnld fel neki segtsgedet, majd beszlj vele jra a kapuorkrol. Mondd neki hogy ez a parasztruha bejuttatja, s o azonnal fel is hzza. Nagyon viccesen nz ki benne ami szemmel lthatan neki is tetszik J. Egy darabig a piactren lesz, ksobb azonban a taverna elott csrg, s ha arra msz megszlt. Lnyegtelen mit mondasz neki az emberrol akit keres. Utna, ha nem akarsz minden vlaszt vgignyomogatni mondd hogy hogy adsz neki 10 aranyat. Erre kirhg J, elmondja hogy kincseket sott el ebbe kne segteni. Az elso kincshez egytt mentek, ez az Onar farmja fel vezeto t elejn balra tallhat barlangban van. Ad egy csknyt, hogy ki tudd sni a kincset. ld meg a goblinokat, sd ki a kincset s add oda Greg-nek, erre elmondja hogy mg ngy kincset rejtett el. Ekkor elindul az ton Onar fel, ezutn a Sekob farmja fel vezeto t keresztezodsben lesz. Az elso kincs a Busterk hza mgtti t szigetn van. ssz oda, ld meg a lopakodt s sd ki a kincset. Ha visszartl a partra s jra az Onar-hoz vezeto ton vagy, indulj el jobbra, a Khorinis-i hghoz vezeto lpcso fel. Ha a tiszts szlhez rtl s meglted a dgevoket, baloldat, a sziklafal mellett tallod a kvetkezo kincset. Menj tovbb a lpcsohz, menj fel. Indulj el a hg melletti t fel, az Innos oltr irnyba. A harmadik kincs ott lesz a t vgn, kt lopakod somfordl krltte. Az utols kincs Bengar tanyjn, a Bengar-nak jobbra eso hz mgtt lesz. Menj vissza Greg-hez, add neki oda a cuccokat s ezennel vge is kldetsnek.

Megjegyzsek a kldetshez: Clszeru a kincsss elindulsa elott a taverna s Busterk hza kztti rszen az sszes llatot kirtani, ugyanis ha nem teszed Greg li meg oket s elszedi az Xp-t. Tovbb a felesleges rohangszs elkerlse rdekben rdemes Skip-el beszlni Dexterrol, gy a kldets befejezse utn egybol be lehet be fejezni az Hol vannak az eltunt emberek kldetst is.

6 Hol vannak az eltunt emberek?

Amint bejutsz a vrosba, Lothar-tl meg tudod krdezni hogy tuntek-e el emberek Khorinis-bl. Menj Vatras-hoz, beszlj vele a vz krrol. Ahhoz hogy csatlakozz hozzjuk, el kell vgezned ezt a kldetst. Nhny ember eltunt Khorinisbol, a te dolgod az hogy kidertsd kik az elrablik s hova vittk az embereket. Menj a kiktobe s indulj el Laresnak jobbra, a tolvajch bejrata fel. Ugorj a vzbe s ssz tovbb a legelso partig. Mssz ki a vzbol, szemben a kunyhban tallod Skip-et, a kalzt. Ha mr itt vagy, megcsinlhatod a Kalz zlet kldetst is. Faggasd ki az eltunt emberekrol s a banditkrl. A vgn elrulja hogy az eltunt emberekrt egy bizonyos Dexter, a banditk vezre a felelos. Ha van nlad trkp, be is rajzolja hol tallod, de az alap jtkbl mr tudhatod hogy Onar farmjtl dlre, a szikln van a trzshelye. Ha mg nem vgezted el A szemktos ember kldetst akkor most fogj neki. Beszlj Greg-el, mondd neki hogy tudod ki a banditk vezre. Menj fel a hegyre, az ornek mondd hogy Dexter-nek hvjk a vezrt, erre beenged. Beszlj Dexterrel, faggasd ki mindenrol. Ha minden fontosat megkrdeztl tole beszlj vele jra s krdez meg tole hogy most mit akar tenni. Erre rdtmad, de ebben a pillanatban megjelenik Greg s elkezdi irtani a banditkat. Kzben ldd meg Dextert, vedd el tole Raven levelt, olvasd el, majd ha Greg kikaszabolta magt beszlj vele. Elolvassa a levelet, s mr mehetsz is Vatras-hoz. Ha beszltl vele a kldetsnek vge.

7 Az eltunt emberek

Ezt a kldetst prhuzamosan kapod a Hol vannak az eltunt emberek? el. Az eltunt szemlyek: Thorben tantvnya - Elvrich, Bromor egy lnya Lucia, Farim bartja - William, Garvell egyik embere Monty, Akil kt munksa Tonak s Telbor, Bengar egy muksa - Pardos, Cord pedig haverjt, Patrick-ot keresi. Krdezd meg az illetkeseket, hogy mit tudnak, de naplbejegyzsen kvl semmit nem kapsz rte. Megkrdezheted a klnbzo chek nagygyit, de mindenki csak avval fog jnni hogy ez a vzmgusok dolga. Farim-ot a kiktoben, a haj fel vezeto ton tallod jobbra, a halszkunyhban. Vgezd el a Hol vannak az eltunt emberek? kldetst, majd menj a Bengar farmjtl Onarhoz levezeto lpcsohz, oda, ahol Greg msodik kincse volt. A lpcso mellett tallsz egy bandita tbort, itt tartjk fogva Elvrich-et. ld meg a banditkat, beszlj Elvrich-el majd vgl kldd vissza a vrosba. Ha a vrosba rve Thorben-el beszlsz ad 200 aranyat (ha nla tanultl zrnyitst akkor visszakapod az rt). Elvrich-tol megtudod hogy beleesett Luciba, s keresi lete nagy szerelmt. Lucia Jarkhendar-ban lesz, a bandita tborban, Snaf fogadjban fog csorogni. Ha eljutottl ide beszlj vele Elvrich-rol, ad egy levelet amit oda kell majd adni szerelmnek. Farim bartja Jarkhendar portlkzpontjnak a kzelben lesz holtan, az egyik hzromban a mocsr fel. Ha megtalltad beszlj Farimmal. A kldets lnyegt akkor tudod megcsinlni, ha mr van bejutsod a banditk bnyjba, meglted Bloodwyn-t s utna beszltl Thorus-al. Beszlj a rabszolgk orvel, mondd neki hogy eressze szabadon a rabszolgkat, s hogy mr beszltl Thorus-al, ekkor elmegy. (Kzvetlenl Bloodwyn meglse utn is beszlhetsz vele, elg viccesen reagl amikor megmutatod neki a letpett fejet J, de elengedni nem fogja a rabszolgkat. ) Beszlj Tonak-al, mondd neki hogy tiszta az t, mehetnek, s elindulnak abba a barlangba ahol Tom van. Ha ismt Khorinis terletn vagy, beszlj Garvellel, Akillal, Cordal s Bengarral. Ezutn nincs ms dolgod, mint jelenteni Vatras-nak hogy mindenki visszatrt, o megld, kapsz 3 mant s ezennel a kldetsnek vge.

8 Az egyszeru t a milcihoz

Mr az alapjtkbl tudhatod hogy ahhoz hogy Lord Haegen-nek tadd az zenetet, csatlakoznod kell valamelyik chez. A kiegszto lehetosget ad arra, hogy ezt egyszerubben tedd meg. Beszlj errol Vatras-al, majd menj Lares-hoz. O Martin-hoz fog kldeni, aki a kiktoben van reggel ngytol egszen jflig ott, ahol a lovagok gylekeznek. jfltol ngyig Kardiff kocsmjban cscsl. Beszlj vele, majd elmondja mit kell tenned: valaki jszaka fosztogatja a ldit, s ki kell dertened ki a tolvaj. Menj Martin helyre amikor o a kocsmban van, s ott tallod Rangar-t, amit turkl a cuccok kztt. Beszlj vele, majd menj egybol Martin-hoz. Mondd neki tudja hogy mit akarsz, erre ad egy levelet amit ha Andre-nak adsz, egybol hajland is felvenni katonnak. Mielott csatlakoznl azrt krdezd meg az alapjtk kldetseket.

9 Az egyszeru t a zsoldosokhoz

Ha zsoldos akarsz lenni, ezt kzld Lares-al, aki Cord-hoz tovbbt. Cord befejezi neked Torlof tesztjt (Sekob-on val behajtst), hogyha megtudakolod hol van Patrick (o is egy eltunt ember, aki rabszolga a banditk bnyjban), a bartja. Cord gyanakszik, hogy Dexter-knl van, oda kell menned. Cord meg is mondja a nevt, teht nem kell beszlned Skip-el Dexter-rol ahhoz, hogy az or beengedjen. Krdezd Dextert Patrick-rl, erre o kzli veled, hogy nincs itt. Menj vissza Cord-hoz s segteni fog.

10 - Knnyu bejuts a kolostorba

Miutn kzlted Lares-al hogy tanonc akar lenni, o Daron-hoz, a piactren csorg tuzmgushoz kld. Daron elmondja, hogy fekete goblinok kifosztottk, s elraboltk az Innos-szobrt. A szobor egy fekete goblinnl lesz abban a barlangban, ahol Greg elso kincse van A szemktos ember kldetsben. Ha visszaadtad Daron-nak szeme fnyt annyira megrl neki, hogy garantlja az 1000 arany s birka nlkli bejutst a kolostorba.

11 A banditk fegyverkereskedoje

Ez az a kldets, amit akkor kapsz meg, ha Vatras-t megkred, hogy mesljen mg a vzmgusokrl. Ha a vz krhez val csatlakozs elott teszed ezt, akkor be kell fejezned a kldetst ahhoz hogy csatlakozhass. Khorinis terletn szmos helyen tallhatsz elszrva bandita prbajtorket, s tallsz majd olyat is amire egy F-et vstek. Eloszr menj Martin-hoz, akitl infkat tudhatsz meg a kldetssel kapcsolatban. Egy banditatbor van Dragomir tborhelye alatt, a szikla alatt, de ha Sagitta-tl elindulsz a sziklafal mentn az Onar-tl ellenttes irnyban akkor is hamar ott vagy. A banditk egytt elg erosek, kt jsz is van kztk. Egynknt csald el az j nlklieket, majd ronts r a kt jszra. Ha gyes vagy egyet se tudnak rdloni, s egybol kzelharcba bocstkozhatsz. Ha gondolod egy erosebb varzstekercsel is lezzhatod a brjukat. Ha a tborhelyen megtalltad a levelet, olvasd el s mutasd meg Martin-nak. A kereskedo Fernando, aki a felso negyedben van. Menj Vatras-hoz s befejezni e kldetst. Fernando-nak csak akkor beszlj arrl, hogy tudod hogy o a fegyverkereskedo, ha megcsinltad a neki a bnyavlgyi kldetst.

12 - A Portl

Ha beszltl Nefarius-al elmagyarzza, hogyan juthatsz t Jarkhendar-ra. Egy dsztrgyat mr odaadtl Saturas-nak (ha a tavernai portltl jttl akkor egybol Nefarius-nak is adhattad), mg hrom vr megtallsra. Megtudod tole, hogy ezek a dsztrgyak egy sszetrt kulcs darabjai, amivel aktivlni lehet a gigantikus portlt Jarkhendar-ra, a letunt osi civilizci kzpontjra.
Nefarius ad egy trkpet is, amin be vannak jellve hol tallhatak az egyes kulcsdarabok. Mindegyik egy kokrnl lesz. Ha odajutottl, nyomd meg a gombokat a kokrkn, s aktivldik a portl. Az elso kzvetlenl a vros melletti kokrnl lesz, Lobart farmjnl. Mr messzirol szreveszed, hogy Cavalorn csorog elotte. Neki is az a feladata hogy az itt tallhat kulcsdarabot odajutassa a vzmgusoknak. Aktivld a gombokat, beszlj vele, s elmondja, hogy egy ko testor rontott r Lobart-kra, megjelentek a katonasg s elintztk a szrnyet. Ekkor elvltok, Cavalorn ezutn Vatras-nl fog csrgni egy padon. Menj Lord Haegen-hez, krdezz r az esetre, mire o elmondja hogy talltak valamit a szrny maradvnyai kzt, amirol azt hittk taln lovagi rna s tudjk hasznlni. Rjttek hogy nem az s szmukra hasztalan, ezrt Haegen ingyen neked adja. Beszlj Cavalorn-al, s indulj felkutatni a maradk kettot. Ez eddigiekbol mr rjhettl hogy ha aktivlod egy kokrn a gombokat, megjelenik egy kotestor, el kell puszttanod s a maradvnyi kzt megtallod a kulcsdarabot. Az egyik kokr Onar farmjnl, a msik egy igen veszlyes helyen, az Akil farmjtl hzd risi erdo szln lesz, a lpcso mellett. (Ott ahol a disznpatkny zsros barlang van). Az utbbinl kt goblincsontvz is orkdik. A legbiztonsgosabb, ha a szakadk mentn msz ide. Ha megvannak a kucsldarabok add oda Nefarius-nak. Ok sszegyulnek, egy szertarts keretben sszerakjk a kulcsot, s mr mehetsz is Jarkhendar-ra.

Megjegyzsek a kldetshez: Az utols kulcsdarab mivel igen veszlyes helyen tallhat, clszeru valami izmos varzstekercset magaddal vinni, br ha gyes vagy nem lesz szksged r. Ha trsz Jarkhendar-ra, Saturas-tl megtudod j sok ido telt el mita belptl a portlon, gy clszeru a Rukhar-fle ivversenyt az tjuts elott elkezdeni.

13 A teleport kvek

3 teleport ko tallhat Khoronis terletn. Az elso a vrostl a taverna fel vezeto t elejn tallhat barlangban van, ahol egy ork s egy farkas llja el az utat (knnyu oket kikerlni).
Ez a tavernig visz. A msodik a taverna terletn van, a zombis barlang mellett. Ehhez Orland-tl tudod elkrni a kulcsot, ha mr tagja vagy a vz krnek. Ez a vzmgusokhoz visz. A harmadik a vzmgusoknl van, egy koajt zrja el s az elso teleport ko barlangjba visz.
Ha a vzmgusoknl vagy, beszlj Merdarion-al, s odaadja a hozz a kulcsot. Ha mind a hrom teleport kvet hasznltad, a kldetsnek vge.

14 - Problmk a Milcival *

Farimnak, Khorinisi halsz (a vitz haj fel tallhat sziklakaputl jobbra, a tengerparton) , problmi vannak a Milcival. Rjrnak a varskra s mindig elveszik a zskmnyt. Azt szeretn, ha tallnl egy elljrt, aki elmondan ezt a vitzeknek. Ugorj el Martin-hoz (nem messze ll a trningezo vitzek kztt) s mondj el neki mindent, majd szlj vissza Farimnak (100 Xp).

15 Kotblk

A jtkban szmos helyen tallhatsz kotblkat. A rgi kotblkat Vatras-nak kell adnod (msra gyse jk), Xp-t (egyrt 30-at) s italokat ad cserbe. A klnbzo kotblk mind nvelik tulajdonsgaid rtkt ha elolvasod oket. Ezeket a kotblkat a Jarkhendar-i ptok ksztettk, nyelvezetket Myxir, s a Jarkhendar-i vlgyi teleport mellett lo cska ismeri. Hrom szintje van, az elsot 5, a msodikat 10, a harmadikat 15 Tp-rt tudod megtanulni. Ha az sszes rgi kotblt megtalltad s odaadtad oket Vatras-nak, lezrul a kldets.

16 Riordian

Ez egy nagyon apr kldets. Ha bejutottl a vzmgusokhoz s beszltl Saturas-al, megkr, hogy kldd oda hozz Riordian-t. Csak stlj tovbb, s ha sszeakadsz vele kldd Saturas-hoz.

17 Az elsllyedt vros

Amint bent vagy a vzmgusoknl, beszlj Nefarius-al aki Saturas-hoz kldd, hogy elmeslje Jarkhendar trtnett. Ha Saturas befejezte a mondkjt a kldetsnek vge.

18- Segtsg Lares-nak

Hzd fel az aquamarine gyurut, s menj a piactrre, Baltram-hoz. Beszlj vele, majd mehetsz egybol Lares-hoz.

19 Segtsg Vatras-nak

Amg Myxir nem rkezik meg Vatras-hoz ami a kiegszto vgt jelenti, nem tudod elvgezni az Innos szeme alapkldetst, mert o nem tudja elhagyni a fotri Adanos-oltrt.
Ha Myxir megrkezett beszlj vele majd Vatras-al, ekkor mr Vatras hajland lesz elhagyni a vrost.

20 - Megtmadott kereskedo *

Akil farmjtl a Halott hrpia fogadig 2 t vezet: a hdon keresztl, erre ne menj mg (egy banda foglalta el), a msik a hd alatt vezet, ahol egy kvn Erol ldgl. Elmondja, hogy megtmadtk (ppen a hdon lvo banditk). A legnagyobb bnata a kotbli elvesztse. A hrneve cskken, ha nem sikerl a tblkat eljuttatnia Vatrasnak.
Ezeket a tblkat kell visszaszerezni - 6 banditt kell rtalmatlann tenni. Ha a jtk elejn vagy egyszerre semmi esly ellenk, csald el oket egyenknt a taverntl. Ha kipurcantak, a holtesteknl megtallod a keresett kotblkat (3), Erol 150 Xp-t ad rtk. Jutalmul megtanthat egy specilis trkkre +1 ero. Majd elmegy a kunyhjba ( Busterk orhelye mgtti kunyh), ahol pr j dolgot rul s erot tant 200-ig, szval igen hasznos emberke. Tbbek kztt nla van egy ugyanolyan +10 erot ad amulett, ami a tolvajchnl is tallhat. Ha mg nem akarod a zrnyitst megtanulni, akkor megri megvenni tole.

21 - Bromor aranytlja *

Bromor-nak, a kikti Piroslmps hz tulajdonosnak kisebb problmja van. Egy a kurtiznok kzl elszktt s magval vitte az felbecslhetetlen rtku aranytljt. O Lucia, Elvrich szve vlasztottja. Bromor ezt a tlat szeretn visszakapni. A tl A banditk fegyverkereskedoje fejezetben lert bandita tborban van. Ha visszaszolgltatod, akkor a jutalmad 200 Xp s egy gratis jszaka Nadjval.

22 Kalz zlet *

Skip-et mr az Hol vannak az eltunt emberek? kldetsbol tudod, hogy hogy tallod. Baltram-al kttt egy zletet, aki grt neki valami rt, de valahogy nem jelentkezik. Menj a piacra Baltram-hoz s krd tole a kldemnyt, amirt cserbe Skip 3 veg rumot grt, Korinos krnykrol a legjobbat. Kzbestsd Skipnek a csomagot, aki cserbe ad 2 veg rumot. J Baltramnak ennyivel kell megelgednie. Menj vissza hozz s add le a rumot.

23 Joe

A msodik fejezetben beszlj Baltram-al a piactren, s o mesl neked Joe-rl, aki egy j ideig a piactren bklszott, majd egyszer csak eltunt. Joe az egyik zrt toronyban kuksol, a milcia zrta be. A kulcs Peck-nl van, de ahhoz hogy elszedd tole, ismerned kell a zsebmetszst.

24 Lucia

Amint beszlsz Elvrich-el vagy Bromor-al, aktivldik a kldets s akkor fejezodik be, ha Lucia levelt tadtad Elvrich-nek. Rszletek Az eltunt emberek kldetsben.



Jarkhendar-i kldetsek:


Ital Scatty-nek:

Ez nem kldets - gy direkt nem szmoztam be, de elg jelentos Xp-hez juttat. Ha beszlsz Scatty-vel megkr hogy adj neki szeszes italt.
Attl fgguen kapsz Xp-t, hogy melyik fejezetben adod neki:

Msodik fejezet 500 Xp
Harmadik fejezet 750 Xp
Negyedik fejezet 1000 Xp
tdik fejezet 1250 Xp


Ruha Eremit-nek:

Nem kldets. Ha A fkuszkvek ereje kldets kzben eljutottl a vlgyi teleport kohz, tallkozol Eremit-el, aki elmesli trtnett.
Jl megvan itt a vilgtl tvol, egyetlen baja az, hogy nincs ruhja. Adj neki egy ruht, s mr semmi problmja nem lesz.
Clszeru neki egy vrosi ruht adni (rszletek az elso fejezet tippjeiben).



A Vzmgusok feladatai:

1 Raven

Saturas megkr hogy lltsd meg Raven-t, ha muszj akkor meg is lheted. Ha meglted, jelentsd Saturasnak.

2- A vz halad csapata *

Saturas, a vzmgusok vezetoje, felfedezotra kldte Lance-t a mocsrba. Azta senki nem ltta ot. lltlag nem jutott messzire. Indulj el keletre, a mocsr fel - a szln megtallod a holtestt. Szedd el a gyurujt s jelentsd a trtnteket Saturas-nak. Ha visszaadod a gyurut is jabb 200 Xp- vel leszel gazdagabb.

3- A fkuszkvek ereje *

Merdarion kvetkezo feladata a mgikus portlokrl szl. Jarkhendar romos vrosban van a centrumuk. Merdarion azt felttelezi, hogy valahol a sziget belsejben kell lenni 5 portlnak, amik ssze vannak ktve a fotren tallhatkkal. Ad neked egy fkuszkvet kiprblsra ( mint az elso rszben ). Meg kell tallni egy portlt - a trkpen kkkel jellik. Minden portl kzelben tallhatsz egy piedesztlt, ahova el kell helyezni a fkuszkvet. Ezutn a portlon keresztl visszatrnk Merdarion-hoz jelentsre minden jelents utn 500 Xp, ha jra tmsz a portlon 100 Xp-t kapsz. Ezutn megkapod a kvetkezo fkuszkvet. Ha az sszes portlt aktivltad a kldetsnek vge. Elg knnyu kldets s meggyorstja az utazsunkat a terepen.

4 Relikvik

Saturas megkr, hogy gyujtsd ssze a relikvikat, azaz a sznes kotblkat. sszesen t fajtt kell begyujtened. Az utolst a knyvtrban tallod, a tbbi egy-egy nemes hzban van.
Kettot tallhatsz a vlgyben, egyet a mocsrban s egyet az Adanos templomban, Raven lohalott orei trsasgban. Ha az sszeset sszegyujttted vidd el oket Saturas-nak.
A kldetst gy is be tudod fejezni hogy megld Raven-t, ugyanis nla az sszes relikvibl van egy.

5 Az ptok hzai

A kldets prhuzamosan fut a Relikvik kldetssel. Riordian megkr, hogy ltogasd meg az sszes nemes hzt. Ha az sszes hzban voltl vge a kldetsnek.

6 - Orkok a kanyonban *

Riordian-t aggasztja a kanyonban kiptett ork hdfo. Szvesen venn, ha valaki eluzn oket. A kanyon vgben van egy kis t, aminek a kzelben mr meglthatod
az elso ork harcosokat. Miutn elbeszlgettl velk, hamarosan meglthatod a kis ork falut. Tegyk flddel egyenlov a vezrkkel egytt.
Ha mr egy ork sem l, Riordian biztosan elgedett lesz veled.

Megjegyzsek a kldetshez: Az orkirtst a Pengevadszat kldetssel clszeru egyszerre teljesteni, hisz ott vannak a testoreink.J

7 - Raven rabszolgi *

Mr a jtk elejn megtudod, hogy Khorinis egsz terletn eltunnek az emberek. Saturas szeretn, hogy szabadtsd ki a rabszolgkat, ehhez be kell jutnod az aranybnyba
(rszletek a bandits kldetsekben). Beszlj Patrick-al. A rabok nem akarjk maguktl a szkst megkockztatni. Pardos is legyenglt. Ha adsz neki gygyitalt vagy hslevest sokkal jobban lesz, Telbor is megkszni a segtsgedet. Most jn a segtsgnk nehezebb rsze - bovebben a Templomi belps s Az eltunt emberek kldetsben.
Ha beszltl Patrick-al, jelents Saturasnak.

8 A halott oreinek ereje

Miutn elvgezted a Templomi belps bandita kldetst, s a jobbra eso teremhez elindultl, lthatod egy animciban Raven-t eltunni Adanos temlomban.
Menj a Saturashoz, s o Riordian-hoz irnyt. Elmondja, hogy beszlned kell Quarhodron szellemvel, ugyanis csak o tudja odaadni a kulcsot ami nyitja az ajtt amit Raven lezrt.
Ad paprt, amit fel kell olvasnod ha a szellem srjhoz rsz.
Ot csak akkor fogod megrteni, ha ismered legalbb a parasztok nyelvezett (Myxir s a vlgybe meneklt ember, Eremit is tantja) s mr vgigolvastad a knyvtrat.
A srhoz a legknnyebben gy tudsz eljutni, ha elindulsz a kalzok tborba. Ha az elso zld terlethez rsz - ami toled
balra lesz, menj fel r, majd indulj le a vlgybe addig, amg egy ragadozt nem ltsz amint egy goblin hulljbl lakmrozik. Itt menj fel, ldd meg az utatba kerloket,
vedd fel a mgikus szmszerjat, majd idzd meg Quarhodron-t. Beszlj vele, majd prba el llt, ami krdsek sorozatbl ll.
A krdsekre a vlaszok:

1. The guardians of the dead
2. The warriors' caste
3. The priests
4. The warriors' caste
5. The scholars
6. The healers.
7. You can't know this answer
(nem tudhatod ezt a vlaszt)

Ha sikeresen vlaszoltl odaadja a kotblt, amivel kinyithatod a lezrt kaput.

9 A templom jratai

Ha kinyitottad a Raven ltal letrt kaput, kvetheted ot a templom stt bugyraiba. Eloszr olyan terembe rkezel, ahol baloldalt fl tucat kapcsolval kel megbirkznod.,
ha nem j kapcsolt hzol meg, egy aranyos kis csapdnak ksznhetoen meghalsz. A helyes sorrend: szlso bal, szlso jobb, kzpso.
A bal oldali ajt kinylik, egy nagy kralap terembe juthatsz tovbb teli jratokkal. Az elso jobboldali jratba menj, a tbbiben hallos csapdk vannak.
A kvetkezo terem, ahova rkezel nagyon stt, szksged lesz egy fklyra (fny varzslatnl lnyegesen tbbet ltsz gy).
Ha gondolod, egyszeruen fuss vgig a jobb oldalon a harmadik kockt tugorva -ez egy kis gyessget ignyel, de mehetsz gy is: (termszetesen jobb oldalrl indulva) ketto kockt elore, kettot balra, kettot elore, majd kettot jobbra. A szemben lvo koajtn tovbbhaladva egy alul csapdval „parkettzott” terembe jutsz, aminek falt kapcsolk szeglyezik. A teremben Rhadames, Quarhodron finak szelleme bklszik.
Beszlj vele, krdezz r az apjra, majd krdezd a csapdkrl. Mondd neki, hogy prbljon meg emlkezni, erre megnyom egy kapcsolt s kinylik egy ajt.
Fontos hogy a terem kzepn llj ekkor – ahol nincs csapda, klnben felnyrsalnak a padlbl feljvo tskk.
Innen egy ko testorkkel teli terembe jutsz. ldd meg mindet, a kvetkezo helysg mr Raven terme lesz .

10 Beliar karma *

Adanos templomban tallsz egy hatalmas fegyvert, Beliar karmt. Raven-nek nem akardzik kiadni ezt a kardot a kezbol. Ezrt egy rvid testmozgs folytatsaknt,
vedd el a hulljtl. Saturas-t ha megkrdezed, beszl neked a kardrl. Ha valaki hasznlni akarja, imdkoznia kell a felszentelsrt egy Beliar szentlynl.
A mgusok Beliar rnit kapjk meg, mg Milicistk s Zsoldosok rendkvli tulajdonsgokkal tudjk felruhzni (lsd fent).
De ha igaz embernek vallod magad s nem akarod hasznlni, akkor add oda a kardot Saturas-nak, aki megsemmisti a gonosz legerosebb fegyvert s kapsz 2000 Xp-t.

Megjegyzsek a kldetshez: Ez a kard a jtk legjobb fegyvere a plusz 100 sebzsrt, ami ellen nincs vdelem.
Ajnlom mindenkinek. Tetszs szerint attl fggoen hogy egy- vagy ktkezes szakrtelmed a nagyobb - lesz belole
egy vagy ktkezes fegyver.




Kalzok feladatai:


1 - Patknyvadszat *

A Vzmgusoktl indulj nyugatra. Nem olyan messze az elso ember, akivel sszefuthatsz: Alligator Jack. Felajnlja, hogy elvezet tged a kalzok tborba, cserbe segtsgedet kri a vadszatban. Mondj neki igent s kvesd. tkzben megl mindent, ami az tjba kerl (az Xp-t persze megkapod J). A meglt patknyflknek a hst elveszi, amit a kalztborhoz rve neked ad 10 hst, hogy vidd el Morgan-nak.

2 - Fa a paliszdhoz

A Patknyvadszat feladat vgzse kzben Alligator Jack-el egy vlgybe jutsz, majd ha kirtetek belole o rd szl, hogy gyere mr. Ekkor mr kzel vagytok a kalztborhoz. Nem sokkal ezutn jobbra csrgni fog egy Malcom nevezetu kalz. Beszlj vele, s megkr, hogy a tborba rve add t Henry-nek hogy kicsit tovbb fog tartani a faszllts a kszlo paliszdhoz. Ha tadod Henry-nek az zenetet a kldetsnek vge, s o 100 aranyat levon a bejutsrt krt rbl.


3 - Hs Morgan-nek *

Az elozoekben Aligtor Jacktol kaptl 10 hsdarabot. Mielott odajutsz, a kalztbor kapujban tallkozol Henry-vel, aki ott paliszdot pt. Bartsgosan beszl: az tjuts 500 aranyba fog kerlni. Sok ez egy kicsit. Krdezd meg, nem-e lehetne olcsbb.
Olcsbb a kvetkezo kldetsek teljestsvel lesz :

-Hs Morgannak
-A torony
-Fa a paliszdhoz

Ha minden kldetst elvgeztl akkor 100 aranyrt beenged. Miutn kifizetted, irny Morgan, aki a kapitnyi kunyh (a zszls) mgtt alszik egy fszerben. tadod a
hst, s boldogan vigyoroghatsz (200 Xp).

4 - Az szaki part *

Miutn Morgan megkapja a hst kaphatsz tole egy jabb kldetst. Kivncsi milyen legny vagy. Egy kicsit arrbb szakon van egy part, ahova az utbbi idoben bekltztt nhny szrny. Semmi komoly: 3 lopakod s 2 gyk. Problma esetleg a barlangban lehet, ahol egy rnybestia vr rd. Miutn kimlt, bszkn mondhatod el Morgan-nak A part kipucolva. (300 Xp + 150 arany).

5 - Torony *

A kalztborhoz kzel van egy torony, amibe banditk kltztek. Henry krse eme torony megtiszttsa. Ugorj fel oda, mssz a kpkbe ( vigyzat jl jszkodnak - egyszeruen odafutusz s felaprtod oket, vagy bjcskzhatszs velk a torony krl- csalogats mdszer). Ha tiszta a terep mehetsz Henry-hez, s o 200 aranyat le fog vonni a bejutsrt krt rbl (200 Xp)

6 - Ital Brandon-nak:

Brandon csak akkor hajland tantani tged, ha hozol neki valami erosebb italt. Menj Samuel-hez mondd neki hogy valami erosebbre vgysz, kstolnak ad is neked
egy palack gyors heringet a kalzok j fejek . Vegyl tole egyet, majd vidd Brandon-nak. Kapsz Xp-t s most mr hajland is tantani tged.

7 Grogot a szakcsnak:

Hozz egy Grog-ot Matt-nek, a tuznl csrgo kalznak (100 Xp)

8 Skip nehz helyzete

Angus s Hank eltunt, nluk volt 20 veg grog, amit Skip vissza szeretne kapni. Samuel-nl vehetsz 15-t, j esetben 5 mr van nlad, de ha nincs akkor
Samuel-tol vehetsz egyenknt. Morgan fekvohelyn is van egy, tovbbi kettot tallhatsz Greg kunyhja alatt.

7 - Pengevadszat **

Ahhoz hogy megkapd ezt a kldetst, be kell jutnod Greg kunyhjba. A kulcs Francis-nl van, aki a kunyh elott csrg, tole kell elszedni a kulcsot.
Hromflekppen teheted meg:
- 59-es gyessg fltt ellophatod tole a kulcsot zsebmetszssel.
- Letd s elszeded tole.
- Hozol neki egy olyan trgyat, ami szmra nagyon rtkes s nknt odaadja.
Menj a kanyonhoz, a kincs az elso jobbra lvo barlangban van.
Ha bejutottl Greg kunyhjba s kinyitottad a ldjt, o egybol meg is jelenik, s
ezzel a feladattal lep meg: A kzeli kanyonban elszaporodtak a Razor-ok s veszlyeztetik a tbort - ki kell oket irtani. Ehhez kapsz egy kalzruht, s szerezhetsz vllalkoz kedvu kalzokat. Nv szerint: Matt, Skip, Brandon , Morgan s Alligator Jack. Ha mr a kanyonban vagytok, levadszhatjtok a tbbi itt tallhat lnyt is. Sok helyre nem akarnak majd bemenni, de ha a Torony kldetst egyedl mg nem csinltad meg, most a kalzok segtsgvel megteheted. sszesen 7 Razort kell levadszni. Ha ezzel megvagy visszatrsz Greg-hez, de a kalzok j fejek s addig veled maradnak, amg a kldetst be nem fejezed, vagy el nem kldd oket.
Ha vgeztl a kldetssel Bones-tl elkrheted a banditapnclt, amivel (vgre) bejuthatsz a mocsrba.

8 - Kmkeds a banditknl *

Greg, a kalzok kapitnya kvncsi mirt jttek a banditk a vlgybe - a feladat a kifrkszsk. Meg kell tudni, hogy talltak egy aranybnyt. Ha mr bennt vagy a bnyszok gylekezohelyn meg van az informci. Menj s mondd el Greg-nek. (200 Xp + gyuru a jutalamad).

9- Garrett irnytuje *

Garrett-nek (egy kereskedo a kalzoknl) szksge van egy ritka trgyra. Ez egy irnytu, ami valahol a dli tengerparton hever. Indulj el arra a part mentn.(Brandon edzsterlete irnyban). Lgy vatos, mert erre bklszik pr tuzgyk is. Ha sikerl tverekedni magadat a barlang elott ll akasztott csontvzig, alatta tallsz egy piros keresztet. sd ki, (cskny kell hozz) s megtallod a keresett irnytut. Ha megvan vidd el Garret-nek (300 Xp + egy v tuzvdelmi v).
Ha mr itt vagy, menj be a barlangba (pr zombi meg egy zombi harcos) itt tbbek kzt egy nagyon hasznos gyurut tallsz (Morgan gyuruje, +10% egykezes fegyverhasznlat)

10 Angus s Hank gyilkosa

Skip mr meslt neked Angus-rl s Hank-rol, Bill haverjairl. Ha a bandita tborban elkezdted Az orgyilkossg kldetst, megtudod hogy Juan lte meg oket.
Nluk volt Morgan gyuruje is, a kldets akkor zrul le, ha visszaadod Morgan-nek a kincst. A szerencstlenek egy barlangban fekszenek abban a vlgyben,
ahova Alligator Jack-el lementek. Ha mindennel ksz vagy meslj Bill-nek is a trtntekrol.
Ha meg akarod tartani Morgan gyurujt, akkor miutn visszaadtad neki, sd le, s feledkenysg r.

11 Malcolm

Miutn bejutottl a kalztbora Malcolm, a faszlltssal megbzott kalz eltunik. Mssz fel a sziklra ott, ahol lt, a bartjt, Owen-t tallod ott.
Elmesli hogy megtmadtk oket a lopakod amikor a barlang mlyn jrtak, szeretn tudni mi trtnt a bartjval.
Ugorj le a mlybe, 100 Xp-t kapsz rte, de ha legkzelebb ugrasz, Xp levonst kapsz.
ssz ki, a barlang mlyn ott tallod Malcolm-ot, amint a kt lopakod lakmrozik rajta. Intzd el oket, s vedd el Malcolm cuccait.
(Tallsz nla egy ktkezes fegyverhasznlat tblt is)
Menj vissza Owen-hez s jelentsd a trtnteket.



Bandita kldetsek:

1 Bejuts (a bandita tborba)

Amint elvgezted a Bandita pncl, illetve a Pengevadszat kldetst bemehetsz a bandita tborba, a mocsrba.
Beszlj a kt banditval. Ha mg nem tanultad meg a vrlegyekkel kapcsolatos dolgokat, itt az ido: a jobbra lvo szigeten tallod Engor-t.
Az elso kt bandittl menj tovbb egyenesen, mg Franco-hoz nem rsz. Beszlj vele, hogy be akarsz jutni, majd szlj az Ramon-nak hogy Franco-nak j emberre van szksge.
Vgezd el a Mocsrcpa vadszat s a Kotbla a mocsrban kldetst, de Franco csak nem akar beengedi a banditk mr csak ilyenek J.
Rdtmad. ld meg, beszlj Ramon-al hogy Franco-t elintzted, s o beenged.

2 Mocsrcpa vadszat

Ez Franco elso kldetse, Logan-nak segteni kell levadszni a mocsrcpkat. Menj vissza a mocsr elejn tboroz kt banditig, s fordul jobbra.
A barlang elott (ahova az eltunt emberek rejtozkdnek majd el) ll Logan, beszlj vele s kezdodhet a vadszat.
Ha ksz vagy megint beszlj vele jra, majd Franco-val, s a kldetsnek vge.

3 Kotbla a mocsrban

Franco msodik kldetse. Engor a felelos a dologban, ha gondolod beszlj vele elmondja hogy egy rgi pletnl tallod a trgyat, de mehetsz egybol a kotblrt is.
Engor-k szigetrol menj t a sziklafalig a mocsri portl irnyba. Kvesd a sziklafalat befel a mocsrba egszen addig, amg az plethez nem rsz.
Bent egy ldban tallod a kotblt amit Franco-nak kell vinni. Ha gondolod elotte beszlhetsz Engor-al hogy megtalltad a tblt, de Xp-t nem kapsz rte.

4 Egy furcsa szituci

Amint bejutottl, Senyan leszlt. Ha beszltl vele, menj Esteban-hoz, megkapod Az orgyilkossg kldetst. Menj vissza Senyan-hoz s mondd neki hogy
Beszltl Esteban-al, mire o azt kri toled, hogyha megtallod a mernylot ldd meg. Mondd neki hogy gy ltszik nincs ms vlasztsom, majd beszlj Snaf-al
a fogadssal. Krdezd meg tole, hogy hogy tudod megtallni a mernylot, s menj vissza Senyan-hoz. Mondd neki, hogy visszalpsz, erre o rdtmad.
ld meg, a kldetsnek vge.

5 Az orgyilkossg

Beszlj Esteban-al (Fisk odavezet hozz), mondd neki, hogy be akarsz jutni a felso szintre. Kzli veled, hogy persze hogy be akarsz jutni, de ez nincs ingyen.
Szerezned kell vrs kotblt, amit csak o tud adni s ehhez el kell vgezned ezt a kldetst. Esteban ellen orgyilkossgot terveznek, a feladatod az, hogy kidertsd
ki a mernylo. Beszlj Fisk-el, s mondd neki hogy elhozod neki Juan-tl a tolvajkulcs kszlett. Menj Paul-hoz, faggasd addig, amg mindent el nem mond, majd menj a bnyszokhoz.
Elszor beszlj Lennar-al, majd Finn-el, vgl menj Emlilo-hoz. Beszlj vele mindenrol, de csak nem akarja elrulni, mit tud.
Vgezd el az Egy furcsa szituci kldetst, s ha meglted Senyan-t Emilio meg fog szltani. Elmondja mit tud, majd mehetsz Huno-hoz.
Huno is megkr hogy Juan-tl szerezz vissza egy csomagot neki, ebben acl van.
Ajnld fel neki, hogy megszerzed, s keresd fel a mocsrban Juan-t, a mocsr szaki rszn tallod egy barlangban, egy bandita trsasgban.
Clszeru egy sebessg italt, vagy egy gyors heringet meginni mielott indulsz. Ha ott vagy beszlj Juan-al. Meg is veheted tole a kt csomagot, de meg is lheted.
Menj vissza a tborba, add le Fisk-nek majd Huno-nak a csomagjt. Huno megmondja ki a tettes, menj a fogadba Snaf-hoz, s o a msodik szinte irnyt.
Ott vr tged Fisk, o a mernylo. Krdezd meg, hogy mit tudtok tenni Esteban ellen, majd menj hozz. Elkldi az orket meglni Fisk-et, de nem akar neked az istenrt se vrs kotblt adni - bandita ugye J, sot, elvrn, hogy tovbbra is lti-futizz neki. Mondd neki, hogy csak hlyl, erre rdtmad, de az orei nlkl nincs eslye (ahogy azt Fisk megmondta).
Ha kifekdt szedd el tole a kotblkat, kutasd t a Fisk ltal meglt kt ort, s beszlj Fisk-el, a kldetsnek vge.

6 Egy teljes csomag tolvajkulcs

Ezt a kldetst Fisk adja, miutn megszerezted Az orgyilkossg kldetst. Rszletek az emltett kldetsben.

7 Huno aclja

Ezt a kldetst Huno adja, miutn megszerezted Az orgyilkossg kldetst s kidertetted hogy o tud a mernylohz irnytani.
Rszletek az emltett kldetsben.

8 Hrom bnysz hrom kotbla

Most hogy mr vannak vrs kotblid, beszlhetsz Thorus-al. Mondd neki, hogy vannak nlad vrs kotblk, erre o megkr, hogy kldj hrom bnyszt az aranybnyba.
Menj Finn-hez, Lennar-hoz s Emilio-hoz, mindhromnak egy vrs kotblt kell adnod. Ha vgeztl, beszlj Thorus-al, az or most mr beenged.

9 Templomi belps

Ahhoz hogy bejuss a templomba, kapcsolatba kell lpned Bloodwyan-al, de az a gikszer hogy o bent van a templomban J.
Amint bennt vagy a legfelso szinten, vedd a bnya fel az irnyt. A legelso jratban ll Garaz, beszlj vele. Elmondja hogy a trnarkok elleptk a bnyt, ki kne irtani oket, mert
Bloodwyn addig nem jn elo. rtsd ht ki a rovarokat, menj vissza Garaz-hoz s megjelenik Bloodwyn. ldd meg, beszlj Garaz-al aki tveszi Bloodwyn helyt, s menj egybol
Thorus-hoz. Most mr elvgezheted a Raven rabszolgi vzmgusi kldetst s folytathatod Az eltunt emberek-et.
Menj a Templomi orhz, mutasd fel neki Bloodwyn letpett fejt, erre beenged J.

Megjegyzsek a kldetshez: Ha bennt vagy a templomban, menj egyenesen egszen addig, amg nem tallsz jobbra egy ldt.
Benne tallod a Raven oreinek pnclja, 70-es fegyver s jvdelemmel (zrnyits nem kell hozz).

10 Mentlis bolyongs

Beszlj Fortuno-val, aki azt fogja neked folyamatosan hajtogatni, hogy egy zld joncot keres. Nyisd ki a ldjt, megtallod benne a zld jonc receptjt. Ksztsd el egy alkmia asztalon, majd add oda Fortuno-nak. Ekkor mr tudja kicsoda s tud rtelmesen kommuniklni, de ezen kvl nem emlkszik semmire. Krdezd meg, hogy kell e neki mg neki fves cigaretta, s igent mond. Clszeru neki eladni egybol az sszeset, de ksobb is vissza lehet menni hozz. Menj Miguel-hez s krdezd Fortuno-rl. O odaadja annak az italnak a receptjt, amit oda kell adnod Fortuno-nak.
Olvasd el a receptet, majd ksztsd el s add oda. Ami kell hozz: rtelemszeruen egy alkmia veg, mocsri cpa fogsor (tallhatsz a mocsrban is), egy alap ero s egy kzepes mana ital, egy zacsk vrs szemu bors (Sagitta-nl s Zuris-nl is vehetsz), kt vrlgy fullnak, de ismerni kell a mreg kiszedst, klnben nem tudod elkszteni az italt.

11 Kalapcs Snaf-nak

Krdezd Snaf-ot arrl, hogy mit foz, s elrulja, hogy egy j tel ha megeszed +1 erot ad. A baj az, hogy egy sszetevonek csak a receptje van meg, s ezt neked kne
elksztened. Krd el tole a receptet, vidd Samuel-hez, a kalzok alkmistjhoz, s o megicsinlja neked. Vidd Snaf-hoz s adni fog neked egy adaggal az telbol.
Ezennel a kldetsnek vge, de Lou-nak van mg egy receptje, a dupla kalapcs, ennek a receptjt is Samuel tudja elkszteni. A recept a Snaf hta mgtti zrt ajt mgtt tallhat,
a kulcs hozz pedig Logan kzelben, egy mocsrcpa gyomrban van.


J jtkot mindenkinek!

 
BlogPlusz
Friss bejegyzsek
A blogban mg nem tallhat bejegyzs.
Friss hozzszlsok
Mg nincs hozzszls.
Archvum
A blogban mg nem tallhat bejegyzs.
 
Gothic 2
 
Linkek
 
Khorinis
Nv:

zenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
Gothic 2 Puzzle
 
Night of the Raven
 
Mr kaphat a Risen!

Risen:

7990 Ft

Need for Speed Shift

 
SzAvAzZ!!!
Gothic Tale
A kpek alajn milyennek tled a Gothic 4-et?

KIRLY!!ennl jobbat else tudnk kpzelni
nagyon j
j
nem rossz
lehetne jobb is
nem tetszik
rossz
fojj de szar xd
Szavazs llsa
Lezrt szavazsok
 
Letltsek, Zenk
 
Szaavazzzzzzzzzzzz
AZ oldal
csinljak j oldalt ennek a msra vagy maradjon ez s ezt fejlesszem?

NE,j ez ezt fejlezd
Az j lenne ha sajt smval lenne csinlj msikat
leszarom
Szavazs llsa
Lezrt szavazsok
 

Elkészítem születési horoszkópod és ajándék 3 éves elõrejelzésed. Utána szóban minden kérdésedet megbeszéljük! Kattints    *****    Könyves oldal - egy jó könyv, elrepít bárhová - Könyves oldal    *****    20 éve jelent meg a Nintendo DS! Emlékezzünk meg ról, hisz olyan sok szép perccel ajándékozott meg minket a játékaival!    *****    Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    Mindig tudnod kell, melyik kikötõ felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    Akad mindannyijukban valami közös, valami ide vezette õket, a delaware-i aprócska kikötõvárosba... - FRPG    *****    boroszkány, vérfarkas, alakváltó, démon és angyal... szavak, amik mind jelentenek valamit - csatlakozz közénk - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    CRIMECASESNIGHT - Igazi Bûntényekkel foglalkozó oldal    *****    Figyelem, figyelem! A második vágányra karácsonyi mese érkezett! Mesés karácsonyt kíván mindenkinek: a Mesetáros    *****    10 éves a Haikyuu!! Ennek alkalmából részletes elemzést olvashatsz az anime elsõ évadáról az Anime Odyssey blogban!    *****    Ismerd meg az F-Zero sorozatot, a Nintendo legdinamikusabb versenyjáték-szériáját! Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Advent a Mesetárban! Téli és karácsonyi mesék és színezõk várnak! Nézzetek be hozzánk!