Gothic 4 Ever
Gothic 4 Ever
Men
 
Bejelentkezs
Felhasznlnv:

Jelsz:
SgSg
Regisztrci
Elfelejtettem a jelszt
 
Hnyan voltak mr nlam.
Induls: 2006-06-24
 
Sznvlts link
 
Lapoz
 
Ezt Vedd Meg!!

Ez az oldal fejlce.

 

 

Ez az oldal trzse.

 
Zene
 
Szavazs!!!!!
Melyik a legjobb rsz szerintetek?

Gothic
Gothic 2
Gothic 2 a Night of the Ravennel
Gothic 3
Szavazs llsa
Lezrt szavazsok
 
Szavazs!
Lezrt szavazsok
 
Gothic 3-om mobiljtk(Gothic 3 Beginning)
 
Nem tallsz egy NPC-t(karaktert(gothic3))?
 
Arcania vs Risen Szavazz!
Arcani vs Risen............
Szerintetek melyik lessz jobb,Melyiknek lessz Gothicosabb hangulata?

Arcania: A Gothic Tale
Risen
egyiknek se xd n jobbat csinltam volna
Szavazs llsa
Lezrt szavazsok
 
Risen
 
Gothic 2 vgigjtszs folytats

Orlan (a Tavernban). Mindegyikkkel beszlj a rszvnyekrl, s vedd meg tlk az sszeset. Menj vissza Serpenteshez, s jelentsd neki, hogy tudod, ki terjeszti a hamis rszvnyeket, illetve azt is, hogy az illet mr itt van a Kolostorban. Add le neki az sszes rszvnyt (mindegyikrt kapsz 200 aranyat), s kapsz tle egy amulettet, amit valsznleg sohasem fogsz felvenni (+15 Vdelem Mgia ellen).

 

 

Tippek a Harmadik Fejezethez

- Teleport a Khorinisi hghoz: a hgt rz lovagok egyiknek holttestn tallod ezt a rnt, ezzel brmikor gyorsan ide juthatsz.

- Teleport Xardashoz: Lestertl kapod ezt a rnt rgtn a fejezet elejn, brmikor Xardas tornyhoz teleportlhatsz vele.

- Teleport a Fogadhoz: a trkp kzepn menj be a fogadba, s beszlj Orlannal. Ha megnzed az eladsra knlt trgyait, akkor azok kztt megtallod ezt a rnt, amivel brmikor a fogadhoz teleportlhatsz. 500 aranyat kell fizetned rte.

- Teleport a Kiktvroshoz: vidd el Garond levelt Lord Hagennek, s jutalmul (az Innos Szeme mellett) megkapod tle ezt a rnt, ami a kiktbe teleportl.

- Teleport a nagygazdhoz: a 3. Fejezetben brmikor beszlj Lee-vel, s rgtn odaadja neked a rnt, amivel Onar tanyjra teleportlhatsz.

- Teleport a Kolostorhoz: beszlj a Kolostorban Pyrokarral, s mondd neki, hogy voltl a bnyavlgyben. A prbeszd vgn megkapod a rnt, ami a Kolostor el teleportl.

- Az Er Amulettje (+15 Er): ha a tolvajch tagja vagy, akkor nzz be Jesperhez a chnl, s krdezd meg tle, hogy mi van a csatornarendszerben a bezrt ajt mgtt. Elmondja, hogy egy lda, amin a zrat mg senkinek nem sikerlt feltrnie, s ad egy kulcsot az ajthoz, ha netn meg akarsz prblkozni vele. Ht persze, hogy meg akarsz:). Menj ki a csatornba, fordulj jobbra, majd az els elgazsnl megint jobbra. A kvetkez kanyarban lesz az ajt, a jobboldali falban. A zr kombincija: JJJBJJJBJBJBJJBBBJJB. Itt tallod az amulettet.

- gyessg Elixr: ugyanabban a ldban, ahol az Er Amulettjt tallod, van egy gyessg Elixr is.

- Vgtelen pnz: A harmadik fejezet vgn, mieltt a Napkrhz msz, menj t a bnyakolnira, s a vrban Sengrath-nak adj el mindent (kivve a rnkat, pnclokat, s szmszerjakat!), amire nincs hirtelen szksged. ugyanis a kvetkez fejezet elejn meghal, s amikor megtallod a hulljt, minden nla lesz, amit eladtl neki. Vgtelen pnzhez juthatsz, ha Khorinisban Bospertl nyilakat veszel (minden vsrlsnl jratltdik a kszlete), s ezeket eladod Sengrath-nak. Mivel a nyilakat 1 aranyrt veszed, s ugyanannyirt adod, minden nylvesszn keresel 1 aranyat, amikor megtallod ket a negyedik fejezetben:)

- gyessg Elixr (x2): ebben a fejezetben mind Salandril, mind Zuris knlatban tallsz egy-egy ilyen elixrt, rdemes mindkettt megvenni.

- Pedro: ha Srknyvadsz vagy, akkor amint bejutsz a Kolostorba, s megtudod, hogy valaki ellopta Innos Szemt, menj Goraxhoz. Beszlj vele, s vllald el a feladatt nmi XP-rt (akkor is vllald el, ha nem akarod teljesteni, nem kerl bele a naplba, s senki nem kri szmon rajtad).

- Opolos: ha nem vagy Mgus, akkor a Kolostorban beszlhetsz Opolossal, akit rdekelnek a klvilg hrei. Minden hrrt, amit hozol neki, +150 XP-t kapsz.

4. Negyedik Fejezet:

Ez a fejezet akkor kezddik, amikor Innos Szemvel a htizskodban visszamsz a bnyavlgybe, hogy levadszd a srknyokat. Onar tanyjrl nhnyan mr itt vannak, tettl talpig Srknyvadsz pnclban, s 'srknyokra vadsznak'. Ez nem jelenti azt, hogy nem neked kell a srknyokat meglni.:)

A fejezet f kldetse a 'Srknyvadszat', ezt a fejezet vgn tallod.

Mieltt belekezdesz ebbe a fejezetbe, nzd vgig az elz kt fejezet tippjeit, s szerezd meg az sszes Teleport rnt, amit esetleg kihagytl. Ha sok pnzed van, akkor vedd meg az sszes kereskedtl az sszes Gyorsasg Elixrt, illetve hasznld fel az sszes Ragadozfvet ilyen elixrek ksztsre. Ha nem rtesz ehhez (teljesen felesleges megtanulni), akkor menj a Kolostor pincjben Neorashoz, s 10 aranyrt csinl neked Gyorsasg Elixrt (a komponenseket azrt elkri hozz). Az elixreket nyugodtan hasznld el, jelentsen meggyorstjk a jtk htralv rszben a trkp felfedezst, de egy-kettt azrt rdemes vszhelyzet esetre megtartani.

Kldets: A srknyvadszok (Bnyavlgy)

Ezt a kldetst rgtn megkapod, amikor tmsz a bnyavlgybe. Menj a vrba, s beszlj Rethonnal a csapatrl, majd Sylvio-rl is. Keresd meg Talbin tbort, s beszlj vele is a srknyvadszokrl (krdezd arrl, hogy ltott-e valakit errefel mostanban). A 'Srknyvadszat' kldets alatt, illetve a vr lakitl is szerezhetsz bejegyzseket ebbe a kldetsbe, de valjban semmi feladatod nincs, s tapasztalatot sem kapsz ezekrt a bejegyzsekrt. A kldets akkor tnik el a listrl, amikor megld a srknyokat, s Sylvio-t is.

Kldets: Sttbe veszve (Bnyavlgyi Vr)

A vr bejratnl (az ork ostromgpnl) Udar megszlt. Ha elsrta a bajt a srknyvadszokkal kapcsolatban, krdezd meg tle, hogy hol van a msik lovag, aki a feljratot rizte. Elmondja, hogy Sengrath nylpuskja leesett a falrl, s egy ork elvitte. Sengrath ezt nem akarta annyiban hagyni, ezrt egy jjel meglpett a kastlybl, hogy visszaszerezze a nylpuskt. Menj le az ostromgpen, indulj el egyenesen az ork fal irnyba, s a fal tvben megtallod Sengrath holttestt (minden trggyal egytt, amit korbban eladtl neki). Menj vissza a vrba, s beszlj Udarral mg egyszer.

Kldets: Rabls (Bnyavlgyi vr)

Beszlj a vrudvaron Keroloth-szal, s krdezd meg, mi baja. Elpanaszolja, hogy a frissen rkezett srknyvadszok megloptk, ugyanis eltnt az ersznye. A srknyvadszok s a kovcsmhely kztt megtallod az ersznyt egy pad mellett. Add vissza az ersznyt a tulajdonosnak, mire megkrdezi, hogy hol talltad. Ha bemrtod a srknyvadszokat, akkor megveri Jant, viszont ha nem, akkor nem tant tbbet (amivel igazbl nem vesztesz semmit).

Kldets: Jan s a kovcsok (Bnyavlgyi vr)

A vr udvarn, a barakk mellett tallod Jant. Beszlj vele, s megtudod, hogy nem harcos, hanem kovcs, s hogy a lovagok nem engedik, hogy a vrban dolgozzon. Ajnld fel neki a segtsgedet. Beszlj Parcivallal a dologrl, de nem hajland megvltoztatni a dntst, gyhogy menj inkbb Garondhoz. Beszlj vele a kovcsrl, s vllald rte a felelssget. Beszlj jra Parcivallal, majd menj Janhoz, s mondd el neki a j hrt.

Kldets: hsg (Bnyavlgyi vr)

A vr udvarn, a vrbrtn eltt ll Gerold, beszlj vele, s megtudod, hogy Garond megint cskkentette az lelem fejadagjt a vrban. Mondd Geroldnak, hogy nlad van tel, s megkr, hogy tallkozz vele jjel a vr templomban, ahol tudsz neki adni, mert nem akarja, hogy msok is meglssk. Aludj jflig, majd menj a templomba. Geroldnak a kvetkez kajkat adhatod: Szalmi, Sajt, Sonka, Slt hs, s Halszl. sszesen 9 telt kell adnod neki, hogy a feladatot teljestsd.

Kldets: Disznl (Bnyavlgyi vr)

Brutust az elz fejezettel ellenttben ezttal a mhelyn kvl tallod. Beszlj vele, s megtudod, hogy a mhelyt elleptk a hspoloskk, s irtzik ezektl a bogaraktl. Menj be a mhelybe, ld meg a hspoloskkat, majd beszlj jra Brutus-szal. Ezutn, ha legkzelebb beszlsz vele, megkrdezheted, hogy van, s amikor visszakrdez, azt fogod mondani neki, hogy egy hspoloska van a hta mgtt.:)

Kldets: Angar amulettje (Bnyavlgyi vr)

A vr udvarn, a templom s a fplet kztt tallod Angart. Beszlj vele, s elmondja, hogy elvesztette az amulettjt. A jgvidk bejratnl (ott, ahol a 'Kt jgkolosszus Sylvionak' kldetst csinlod, van egy svny, ami felkapaszkodik a hegyen a bejrattl balra (a kls oldalon). Indulj el rajta, s menj egszen krbe a vlgy krl. Nemsokra keresztlhaladsz egy szurdokon, s amint innen kirsz, mr ltni fogsz egy kkrt az t bal oldaln, egy elgazsnl. A kkr egyik oldalban van egy barlang, ide kell bemenned. Vigyzz, lent tbbek kztt egy csontvz mgus is van. Ha megltl mindenkit, akkor a csontvz mgusnl megtallod Angar amulettjt, ezt kell visszavinned neki. Angart vagy itt tallod a kkrnl, vagy a vrban.

Kldets: Hosh-Pak (Bnyavlgyi vr)

A vr fpletben beszlj Oric-kal, s krdezd meg, tudsz-e segteni valamiben. Azt a feladatot adja, hogy ld meg Hosh-Pakot, az orkok egyik vezet smnjt. Fogadd el, s menj ki a vrbl a rmpn. Az ton fordulj jobbra, s menj egszen a hegyekig ebbe az irnyba. A sziklafal tvben az t elgazik, fordulj jobbra. gy egy vlgybe rsz, aminek jobb oldaln egy domb van, ork strakkal, a baloldalon pedig a hegyoldal elg knnyen megmszhat. A jobb oldalon, az ork strak kztt tallod Hosh-Pakot. ld meg, s menj vissza Orichoz jelenteni.

Kldets: Feros kardja (Bnyavlgyi vr)

A vrudvaron, a barakk eltt ll Feros. Beszlj vele, krdezd meg, mit csinl itt, s elmondja, hogy elvesztette a kardjt valahol kint, az orkok kztt. Nzd meg az elz kldetst ('Hosh-Pak'), s a kardot megtallod az egyik stor eltt, ahol Hosh-Pakot meglted. Vidd vissza a kardot Ferosnak, s ezutn fejleszthetsz nla Ert s gyessget.

Kldets: Ki kell jutnom innen (Bnyavlgy, Talbin tbora)

Menj vissza abba a barlangba, ahol a Msodik Fejezet 'Bnyszok s rc' kldetse alatt Marcost talltad. Itt tallod Engromot, Talbin rgebbi trst. Ha Mgus vagy, akkor szerepel Pyrokar mgikus leveln, teht a 'Kutatk' kldets alatt mindenkppen meg fogod verni. Ha nem vagy varzsl, akkor Engromot holtan tallod a barlangban. Mindenkppen vedd el tle a lopakodbrt, majd menj Talbin tborba, s beszlj a vadsszal. Krdezd meg, hogy egyedl van-e, majd mondd meg neki, hogy Engromot mr nem fogja viszontltni. Erre elindul kifel, a hghoz. Kvesd, s tartsd letben, majd amikor odar, beszlj vele jra. Vllald el, hogy tviszed a hgn, s menj t a msik trkpre. Menj ki a hg kapujhoz, s a patak tloldaln beszlj Talbinnal mg egyszer, utoljra.

Kldets: A nagyzol (Onar tanyja)

Beszlj Onar tanyjn Darral, s amikor a zsoldosokrl krdezed, elmondja, hogy szeretne csatlakozni Lee testrsghez, s ehhez valami olyan dologra lenne szksge, amivel bizonythatja, hogy egy nagymen nehzfi. Ilyen dolog csak egy van: az Ork Hadr Gyrje. Ilyen gyrt Lovagknt sokat tallsz, de Mgusknt illetve Srknyvadszknt csak egyetlen egyet. Indulj el a Taverntl a Fekete Troll fel vezet ton, amerre a Harmadik Fejezetben a Napkrhz is mentl. Van ezen az ton egy hd, amit korbban egy tonll rztt. A hd msik oldaln most egy csapat ork rkdik, kztk egy Hadrral, akinl megtallod a gyrt. Ezt vidd vissza Darnak.

Kldets: Kt jgkolosszus Sylvionak (Bnyavlgy, Jgvidk)

A jgvidk bejratnl (pontosabban mg eltte, indulj el azon az ton, amin Marcoshoz mentl a Msodik Fejezetben, de a hdon ne menj t, hanem fordulj balra) tallod Sylvio tbort. Amint meglt, megszlt, s megprbl elkldeni. Ne hagyd magad, s vgl elll azzal a feladattal, hogy ld meg neki a kt jgglemet, amik a jgvidk bejratt rzik. Krdezd meg, hogy neki mi j ebben, s hogy te mit kapsz rte, majd vllald el. A Jgglemek nem tl ers ellenfelek, ld meg ket, s menj vissza Sylvio-hoz.

Kldets: Srknyvadszat (Napkr)

Ezt a kldetst Pyrokartl kapod a Harmadik Fejezet vgn. Meg kell keresned a bnyavlgyben az sszes srknyt, s Innos Szeme segtsgvel beszlned kell mindegyikkel, illetve ezutn meg kell lnd ket. Elszr is menj a vrba, s beszlj Garonddal, majd Oric-kal a srknyokrl. Oric elmondja, hogy merre tallod az els srknyt, s ezutn mindig, amikor meglsz egyet, Oric ad nmi tippet arra, hogy hol tallod a kvetkezt. Mindegyik srkny utn jra kell tltened Innos Szemt, s mivel nincs mindenhol alkmia-asztal, ezrt gyakran a vrba kell majd visszateleportlnod. Minden srkny meglse utn beszlj Garonddal, is, mert egyenknt kapod a jutalmat a srknyokrt. Amikor a srknyokhoz rsz, beszlj velk, s krdezz meg mindent. Ezutn gyis harcolnod kell, de egyik srkny sem nehz ellenfl.

Mocsrsrkny (Pandrodor): fuss le a rmpn a vrbl, s fordulj jobbra. Menj az ton egszen a hegyekig, s ott vlaszd a jobboldali utat. Menj t a vlgyn, s az els, majd a msodik elgazsnl is menj jobbra. Menj el a barlang mellett, ahol a Msodik Fejezetben Diego-t talltad, s menj tovbb egyenesen, t az orkok ltal rztt kapun. Menj tovbb az ton egyenesen, s amint le tudsz fordulni balra egy vlgybe, tedd meg. Kvesd az utat a tborig, ahol Cipher s Rod vrnak (ezen a krnyken volt a Msodik Fejezetben Marcos). Beszlj Cipherrel, s fogadd el a segtsgt. Mondd, hogy akr indulhattok is, s Roddal az len kvetkezik a srknyvadszat. Rod s Cipher meglnek minden szrnyet a mocsrban egszen a srknyig, s ebbl minden XP-t megkapsz. Azrt segts nekik, mert Rod ugyan jl harcol, de nincs vgtelen mennyisg gygyitala. A srkny eltt a trsaid megllnak, menj, s beszlj a szrnyeteggel. Amint megtmad, Cipherk a segtsgedre sietnek. Ha meghalt a srkny, beszlj jra Cipherrel, s mehetsz vissza jelenteni Garondnak s Oricnak.

Ksrkny (Pedrakhan): itt is jobbra indulj a rmpn lerve, de a hegyek lbnl ne jobbra, hanem balra menj. Menj t a folyn, s kvesd a vzpartot egszen a zuhatagig. Menj tovbb a sziklafal peremn, s amint tudsz, fordulj vissza a szakadk msik oldalra. Mszd meg a dombot, de menj vgig a jobb oldalon, s Gestath tborban beszlj Gornnal. Beszlj vele az orkokrl s a krnykrl, majd krd a segtsgt. Amint elindul, menj utna, s segts neki (megkapod az XP-t a szrnyekrt, amiket megl). Gorn egy hd tloldaln visszafordul, te viszont menj tovbb, fel az ton, egszen a toronyig. Kutasd t az als szintet, majd a bejratnl (kvl) az emelvnyen mssz fel a msodik szintre. Miutn ezt is tkutattad, a leomlott toronyrszen ki tudsz menni egy kls peremre, ahol fel tudsz mszni a torony tetejre, ami egybenylik egy fennskkal. Menj t a barlangon, s mris a srknyhoz jutsz. Beszlj vele, ld meg, s menj vissza a kastlyba a kvetkezrt.

Tzsrkny (Feomathar): indulj el ugyanarra, mint az elbb, de az els vlgy utn ne jobbra kanyarodj ktszer, hanem balra ktszer. Egy svnyre jutsz, ami felvezet a vulkn cscshoz. Menj vgig rajta, s a hegytetn megtallod a srknyt. Beszlj vele, majd ld meg t is.

Jgsrkny (Finkregh): a rmpn lerve menj balra, s meg se llj, amg el nem red a folyt. Ugorj bele, s ssz fel (balra) egszen addig, mg egy vzesshez rsz. ssz ki a baloldali partra, menj el a barlang eltt, s kvesd a jobboldali sziklafalat. Menj fel a fbl kszlt rmpn, s menj tovbb egyenesen, amg meg nem ltod Sylvio s Bullco tbort. Csinld meg nekik a 'Kt jgkolosszus Sylvionak' kldetst, s kvesd ket a bejrathoz. Beszlj jra Sylvio-val, de mivel ezzel nem msz semmire, indulj el befel, s kvesd vgig az utat. Az t vgn, a nagy barlangban tallod meg a srknyt. Beszlj vele, majd ld meg, s a kincsei kztt tallsz egy srknytojst. Menj mg vissza Sylvio-hoz, beszlj vele, s amikor megtmad, ld meg ( vgre:) ).

Ha minden srkny halott, beszlj Garonddal s Oric-kal, majd menj vissza a msik trkpre, s mris kezdett veszi az tdik Fejezet.

Csapatfgg kldetsek:

Kldets: Neoras srknytojsa (Kolostor - Mgus, Lovag)

Amint tlptl ebbe a fejezetbe, menj vissza a Kolostorba, s beszlj Neorassal. Krdezd meg, mi baja, s elmondja, hogy van egy j receptje, de szksge lenne hozz egy srknytojsra. Ajnld fel a segtsgedet, mire azt mondja, hogy nem hiszi, hogy tallhatsz egy srknytojst. A 'srknyvadszat' kldets alatt, a jgsrkny kincsei kztt van egy srknytojs, ezt kell visszavinned Neorasnak. Amikor Neoras megkrdi, mit krsz cserbe, vlaszd azt, hogy az elkszlt italbl krsz egy veggel. Aludj hrom napot, s mris mehetsz vissza az italrt, amit ha megiszol, +5 Ert kapsz.

 

Kldets: Srknytojsok (Jgsrkny barlangja - Zsoldos)

Amikor beszlsz a 'Srknyvadszat' kldets kzben a Jgsrknnyal, fny derl arra, hogy a srknyok sztszrtk a tojsaikat a szigeten. Az els tojst mindjrt a srkny kincsei kztt meg is tallod, a tbbit azonban a msik trkp barlangjaiban kell keresned. Elszr is menj el Bennethez, s add oda neki az els tojst. Fogadd el az rat, amit mond, gy rgtn kapsz is tle egy trkpet, amin feltnteti az sszes barlangot a szigeten. A feladatod az, hogy vgigjrd a barlangokat, s sszeszedd a srknytojsokat. Nem minden barlangban fogsz tojst tallni, de a legtbben igen. Azokba a barlangokba is rdemes azonban elmenni, ahol nincsen srknytojs, mert szinte az sszes barlangba Hllemberek kltztek, amik elg j XP-t rnek. sszesen tizenhrom tojst kell megtallnod, s ha mind megvan, menj vissza Bennethez, s add oda neki ket.

Tippek a Negyedik Fejezethez:

Megjegyzs: ez mind megszerezhet a msodik fejezetben is, ha a karaktered elg ers, hogy megld az itt lv szrnyeket (Hllemberek, Csontvzak, s ehhez hasonl kaliber ellenfelek).

- let Elixr (x2): a ksrknyhoz vezet ton, a torony legals szintjn van egy titkos szoba. Ahogy bemsz a toronyba, fordulj balra, majd jobbra, s vgl megint balra. Egy terembe jutsz, ahol a jobboldali fal hts rszn van egy kapcsol. Ezt hzd meg, s a bejrat melletti knyvespolc elmozdul a helyrl. Az gy feltrul szobban egy dmon vr, ha meg tudod lni, akkor az egyik polcon tallod az egyik elixrt, s a baloldali ldban a msikat.

- let Elixr: ha bejutsz a jgvidkre, s elindulsz az ton a srkny fel (egyetlen t van), akkor valahol flton thaladsz egy faptmny alatt, amin van egy kapu, illetve egy kaputorony. Itt a jobb oldalra fel tudsz mszni (ehhez kicsit vissza kell menned). Menj vgig ezen az emelt teraszon, s a bels oldalon ltni fogsz egy ajtnylst a toronyba, ahov azonban nem vezet lpcs. Ha pontosan a nyls jobb oldala al llsz, gy, hogy a jobb lbad a tartgerendnl van, akkor itt fel lehet mszni (valsznleg elsre nem sikerl). Rgtn abban a kis szobban, ahov jutsz, a fldn van az elixr.

- let Elixr: ugyanitt, a jgvidken, mg az rtornyos kapun kvl van egy hatalmas faplet. Ennek a tetejn van egy lda. Menj be a bels vlgybe az ton, s llj meg a befagyott gton, ahol az t mellett balra a mellvd van. A mellvd legels oszlopra llj fel, s innen ugorj t a hztetre (illetve a sziklra, amirl oda csszol le). Az elixrt a ldban tallod a tet sarkn.

- Tlgyfa j (j, gyessg 80, Sebzs 65): amikor az 'Angar amulettje' kldetsben felmsz a szerpentinen a jgvidk bejratnl, tallsz az ton egy barlangot, ennek a vgben van az j.

- Er Elixr: az 'Angar amulettje' kldetsben emltett kkrtl kicsit dlre van egy barlang a dli sziklafalban, amit kt csontvz, s egy rnykfut csontvz riz. Ebben a barlangban tallod az elixrt.

5. tdik Fejezet:

A srknyokkal folytatott beszlgets sorn kiderlt, hogy nem k irnytjk a Beliar seregeit, hanem ket is irnytja valaki. Sz esik mg Irdorath Csarnokairl is, illetve arrl, hogy Beliar leghatalmasabb szolgja abban a templomban van. Mivel a templom egy szigeten van, a legfontosabb dolog, amit ebben a fejezetben meg kell oldani, az egy haj szerzse, illetve legnysg toborzsa. A f kldets ebben a fejezetben az 'Egy hajra van szksgem' lesz, ezt hagyom a vgre, viszont ahhoz, hogy ezt a kldetst megkapd, elszr teljestened kell a 'Srknyok mestere' kldetst. Kezdd is ezzel a fejezetet, a tbbi kldets rr ezutn is, fleg, mivel ebben a kldetsben kapod meg a jtk legjobb cuccait.

Kldets: Srknyok mestere (Bnyavlgy)

Ezt a kldetst akkor kapod, amikor a bnyavlgyben megld az utols srknyt. Amikor visszarsz a vlgybl, teleportlj rgtn Xardas tornyhoz, s beszlj Lesterrel. Megtudod, hogy Xardas elhagyta a tornyt (amit rgtn a beszlgets utn kutass is t, illetve tisztts meg az ellenfelektl). Xardas hagyott neked egy levelet is Lesternl, ezt olvasd el. Menj rgtn Pyrokarhoz, s beszlj vele elszr a srknyokrl, majd Irdorath Csarnokairl, vgl pedig a knyvrl, amit Xardas kldtt neki. Ezutn menj le a pincbe, s vgre bemehetsz abba a terembe, amit Talamon riz. Itt tallod meg a knyvet ('Irdorath Csarnokai'), amit ha megprblsz hasznlni, akkor kiderl, hogy csak egy kulcs van benne, illetve egy lers, hogy hol tallod meg a titkos szobt a Kolostor pincjben. Abban a teremben, ahol a knyvet felvetted, a hts falon van egy doboz, felette pedig egy lmpa a falon. llj fel a dobozra, s hzd meg a lmpt (hasznld). Kinylik a beugrban egy titkos ajt, menj be, s ld meg a csontvzakat a kis tvesztben. A labirintus vgn (nem nagy) tallsz egy termet, ahol egy csontvz mgus riz egy ajtt. ld meg a kvetivel egytt, s a knyvben tallt kulccsal nyisd ki az ajtt. Menj be, s a knyvtrban szedj ssze mindent. A poros knyvet olvasd el, a trkpet pedig nzd meg(!), mert ez aktivlja az 'Egy hajra van szksgem' kldetst. Mindenkppen nzd meg a knyvllvnyokat is, mert ezek (illetve mg Innos Knnye is, de az csak Lovagnak s Mgusnak) aktivljk a csapatodtl fgg specilis cuccokat. Ezek a kvetkezk:

Lovag: egy rnaasztalnl egy szenteltvz s egy res rnak segtsgvel elkszthetsz egy teleport rnt, amivel bejutsz egy titkos terembe, ahol a jtk legersebb pncljt tallod; Innos Knnyvel pedig jra megldhatod a kardodat.

Srknyvadsz: Bennetnl megveheted a legjobb srknyvadsz pnclt, s megtanulhatod tle, hogy hogyan kell elkszteni a jtk kt legersebb kardjt.

Mgus: egy rnaasztalnl egy szenteltvz s egy res rnak segtsgvel elksztheted a 'Szent Lvedk' rnt, Innos Knnyt idd meg, s krd el Innos Szent Aurjt Pyrokartl.

Kldets: Rosi meneklse (Taverna)

Indulj el a Taverntl a Fekete Troll s a Nap-kr fel, s nem sokkal Dragomir tbora utn belebotlasz Rosiba s Tillbe az ton. Beszlj Rosival, s elmondja, hogy nem brta tovbb Sekob mellett, ezrt eljttek a tanyrl. Ki szeretnnek jutni a vadonbl biztonsgos helyre, ebben kell segtened nekik. Ha Zsoldos vagy, akkor Onar tanyjra kell vezetned ket, ha Lovag, akkor a vrosba, mg Mgussal termszetesen a Kolostorba. Indulj el, s kvetni fognak. Amint odartl a megfelel helyre, Rosi megszlt, s ezzel a beszlgetssel vge is a kldetsnek. Ugyanehhez a kldetshez tartozik a msodik kldets, ezt akkor kapod meg, ha Sekob tanyjn beszlsz a hzigazdval, mg mieltt Rosit megkeresed. Ebben az esetben lehetsget kapsz arra, hogy Rosit Sekob udvarra vidd vissza, de ekkor az els kldets nem teljesl, s Rosi nem kereskedik veled tbbet. Ez tulajdonkppen azt jelenti, hogy a kt kldets kzl csak az egyiket tudod teljesteni, a msikat semmikppen sem.

Kldets: Elvons (Akil tanyja)

Menj el Akil tanyjra, s krdezd meg Randolph-ot, hogy rzi magt. Elpanaszolja, hogy leszokott az ivsrl, de azta minden baja van. Ltezik egy gygynvny, ami kigygythatn a dologbl, de ezt csak Sagitttl lehetne beszerezni, s nem tud elmenni oda. A feladatod egyszer, vedd meg Sagitttl a gygyfzetet (300 arany), s vidd vissza Randolphnak.

Kldets: Legnysg nlkl nincs utazs (brhol)

Amint beszlsz valakivel, akit felvehetsz a csapatodba, azonnal megkapod ezt a kldetst. A feladat annyi, hogy toboroznod kell egy nyolc fbl ll legnysget a hajdra. A lehetsges jelltek:

Milten (Kolostor), Lares (Khorinis, kikt), Mario (Khorinis, kikti kocsma), Vatras (Khorinis), Diego (Khorinis, felsvros), Lester (Xardas tornya), Angar (Bengar tanyja), Wolf (Onar tanyja, csak ha nem csinltad meg az 'Egyedl s vdtelenl' kldetst), Bennet (Onar tanyja), Gorn (Onar tanyja), Lee (Onar tanyja), Biff (bnyavlgy)

 

 

 

 

Kldets: Ki lesz a kapitny? (brhol)

Ezt a kldetst felveheted gy, hogy tancsot krsz a legnysgedtl, hogy ki legyen a kapitny, de mehetsz kzvetlenl a jelltekhez is. Hrom kapitny kzl kell vlasztanod, s mindegyiknl meg kell csinlnod egy kldetst is.

Jorgen (Kolostor): csinld meg a 'Vissza a toronyba' kldetst

Torlof (Onar tanyja): krdezd Torlofot a tengerszetrl, s elmondja, hogy csak akkor lesz a hajd kapitnya, ha a bnyavlgyben beengeded az orkokat a vrba. Menj t a bnyavlgybe, s a vrban a rcsos kapu jobb oldaln (bellrl nzve), a mellvden tallod a Fkapurt. Ide a barakkpleten keresztl tudsz bejutni. Verd meg a kapurt, s vedd el a kulcst. Menj be a kapuszobba, ami errl a mellvdrl nylik, s bent hzd meg a kapcsolt. Ha megvagy, menj vissza Torlofhoz. gy mr hajland kapitnyknt elszegdni a hajdra, egszen pontosan 2500 aranyrt...

Jack (Vilgttorony): menj fel Jack-hez a vilgttoronyba, s krdezd a tengerszetrl. Beszlj vele tovbb errl a tmrl (teht ne mondd neki azt, hogy csak egy tlet volt), s vgl arra a kvetkeztetsre jut, hogy kellene valaki, aki vigyz helyette a vilgttoronyra. Tud is egy jelltet a dologra: Brian, Harad rgi tanonca. Menj a vrosba, s beszlj Brian-nel, majd menj vissza a vilgttoronyba, s mris felfogadhatod Jack-et kapitnynak.

Kldets: Vissza a Toronyba (Kolostor)

Ez Jorgen kapitnyi kldetse. Pyrokarral kell beszlned, hogy Jorgen a kapitnyod lehessen, s tle kapod ezt a kldetst. A feladat egyszer: Xardas tornyt kell megtiszttanod a dmonoktl (a legfels szinten a Dmonlorddal vigyzz). Ha elvgezted a feladatot, beszlj jra Pyrokarral, majd Jorgennel.

Kldets: Egy hajra van szksgem (Kolostor)

Ezt a kldetst akkor kapod, amikor a Kolostor titkos szobjban megtallod a tengeri trkpet Irdorath szigethez (pontosabban akkor, amikor megnzed ezt a trkpet). Els lpsknt legnysget kell toboroznod, s tallnod kell egy kapitnyt is. Amint tallkozol valakivel, akit felvehetsz a csapatodba, megkapod a 'Legnysg nlkl nincs utazs' kldetst, illetve ha egy csapattagtl megkrdezed, hogy szerinte ki lehetne a kapitny, akkor megkapod a 'Ki lesz a kapitny?' kldetst is. Ezek felvtelvel nem nagyon kell foglalkoznod, automatikusan fel fogod venni ket, a msodikat pldul gy is felveheted, hogy a leend kapitnyjelltet megkrdezed, hogy elvllaln-e. Csinld meg azt a kt kldetst, mieltt ezt folytatod. A hajt, amit meg kell szerezned, a kiktben tallod, menj le egszen a kikt dli vgbe, s innen egy sziklakapun keresztl jutsz a Lovagok mljhoz. Lovagknt s Mgusknt egyszeren megszerezheted a hajt, csak beszlj az rkkel. Zsoldosknt azonban ms a helyzet. Elszr beszlj Lee-vel a hajrl, majd menj a vrosba, s beszlj a brval. Egy engedlyt kell szerezned tle, amihez mindssze az kell, hogy megcsinld az 'A br lakja' kldetst (lsd Harmadik Fejezet, Csapatfgg kldetsek). Ha azt a kldetst teljestetted, akkor most megzsarolhatod a brt, s mris kszt neked egy engedlyt. Ezt kell felmutatnod az rknek, hogy felengedjenek a hajra. Amint feljutottl, Girion lejn a felsvrosbl a hajhoz, beszlj vele, majd beszlj a kapitnyoddal. Megkapod a kapitnyi kabin kulcst, nincs ms dolgod htra, mint bemenni a kabinba (a haj tatjn, a fels szinten tallod), s htramenni az gyhoz. Amint vgetr a hajt, kezddik az utols fejezet.

 

Csapatfgg kldetsek:

Kldets: Az ork elitharcosok hordja (Khorinis, felsvros - Lovag)

A hg s a Taverna kztti ton (de sok ms helyen is) tallkozni fogsz ork csapatokkal, vagy magnyos ork hadvezrekkel. A hadvezreknl klnleges gyrk vannak, ezekbl kell egyet elvinned Lord Hagennek, hogy elkezdhesd a kldetst. Beszlj vele az ork csapatokrl, s add oda neki az els gyrt. Azt a feladatot adja, hogy talld meg az orkok parancsnokt, s annyit a hadvezrek kzl, amennyit csak tudsz; a gyriket pedig add le neki. Beszlj Ingmarral, s azt mondja, hogy az ork parancsnok ltalban kzel tanyzik a prdjhoz, azaz ezttal a vroshoz. Azt is elmondja, hogy a parancsnok valsznleg egy barlangban hzta meg magt. Menj ki a vrosbl a dli kapun (Lobart tanyja fel), s rgtn a kapun kvl fordulj jobbra. Kvesd vgig a vrosfalat, egszek a hegyekig, majd kerld meg a hegyeket az erdn keresztl. Ha a sziklafalat vgig a jobboldaladon tartod, akkor hamarosan egy szurdokba jutsz, ennek a vgn pedig egy barlangot tallsz. A barlangban megtallod az ork parancsnokot, ld meg, s vedd el tle az orkok haditrkpt (meg a lovag rnt is). Nzd meg a trkpet, majd jrd be az sszes pirossal jellt helyet. Mindenhol tallsz legalbb egy ork hadvezrt, ld meg ket, s gyjtsd ssze a gyriket. sszesen 22 gyrt kell mg megkeresned, ezeket add le Lord Hagennek. A kldetst csak az utols fejezetben fogod tudni befejezni, az utols ork parancsnok gyrjt kell leadnod Girionnak a hajn.

Tippek az tdik Fejezethez:

- Llek Elixr, let Elixr: mindkt elixrbl vehetsz egyet Zuristl ebben a fejezetben (a vros piactern).

- Vakondpatknyzsr: mivel ehhez a trgyhoz nagyon nehz korbban hozzjutni (ebben a lersban sem tallod mg meg), ezrt ez itt az alkalom, hogy szerezz egyet. Amint feljutsz a hajra, menj le a raktrbe, s a fldn tallsz egyet. Ezutn menj el a nagy szaki erdben abba a barlangba (szakon, kzpen), ahol egy vasrcs zrja el az utadat. A zsrral vgre el tudod fordtani a csrlt, s bejutsz a barlang tbbi rszbe.

6. Hatodik Fejezet:

Egy tvezet vide utn kis legnysgeddel megrkeztek a szigetre, ahol Irdorath Csarnokai, a gonosz legfbb temploma tallhat. Az egyetlen kldets ebben a fejezetben az 'Irdorath Csarnokai'. Ha esetleg a negyedik fejezetben az utols srkny utn nem tlttted fel Innos Szemt, akkor ezt itt s most tedd meg.

Kldets: Irdorath csarnokai:

Ez a kldets kell ahhoz, hogy bejuss a fellenflhez. Elszr is menj le a hajrl a rmpn, s indulj el egyenesen elre. Itt nem fogsz elgazsokat tallni, egyetlen ton lehet haladni egszen a csarnok falig, ahonnan egy barlangban kell tovbbmenned. Kt kitrt tehetsz azrt, rgtn a hajnl balra tallsz nhny tzvarnt, a barlangbejrat eltt pedig jobbra van mg egy ork smn egy kis emelked vgn. A barlangot kvetve egy nagyobb terembe jutsz, ahol az orkokon kvl egy Barlangi Troll is van. Innen van egy kijrat egyenesen lefel, a terem tloldaln, illetve egy msik, egy kteraszon, a baloldali fal vgben. Menj elszr a kterasz fel. Itt tallod az ork vezrt, akinl tallsz egy kulcsot. Amikor ebbe a terembe rsz, kapsz egy naplbejegyzst is, de mivel pillanatnyilag nem ltsz tovbbvezet utat, menj vissza a trollos terembe. Menj most a hts fal kijratn, s egy kis raktrba jutsz, amiben hrom ajt van. Menj be mindegyiken (az ork vezr kulcsra szksged van ehhez), s a trgyakat szedd ssze, illetve beszlj Pedro-val. Ne ld meg, hanem inkbb vezesd vissza a hajhoz (az ton megint orkok lesznek, s a hajt is megtmadtk kzben). A hajn beszlj vele jra, s krdezd meg tle, hogy juthatsz a sziget belsejbe. Beszlj Miltennel, s mondd meg neki, hogy megtalltad Pedro-t. Ha elhoztad magaddal Mario-t, akkor most beszlj Lesterrel, s megtudod, hogy lelpett a hajrl az ork tmads alatt, illetve azt is, hogy valjban vgig Beliar oldaln llt.

Menj vissza a barlangba, egszen az ork fnk szobjig. Itt mind a jobb-, mind a baloldali fal hts rszn tallsz egy fklyt. Ezek a fklyk nem vilgtanak, ezrt nem knny szrevenni ket, egy 'Fny' varzslat sokat segthet itt. Elszr hzd meg a baloldali fklyt, majd a jobboldalon lvt. Ez utbbi egy kicsit trkks, ha kzvetlenl el llsz, akkor nem tudod meghzni, gyhogy menj egy-kt lpst htra, amikor ezzel prblkozol. Menj t a titkos ajtn, ami a szoba hts falban megnylt, de vigyzz, a kvetkez kis teremben a bal oldalon egy Kutat ll, ha kzel vagy hozz, amikor meglt, akkor megtkoz (ha nincs veled Vatras, akkor ez ellen itt mr semmit nem tudsz tenni). Menj tovbb a jratokon, amg egy nagy barlangcsarnokba jutsz. Ezt alaposan dertsd fel, szedd ssze az ssze srknytojst, s a csarnok vgben, a ldk mellett tallsz egy rgi levelet is, ezt olvasd el. Ha minden megvan, beszlj a terem baloldaln Feodaronnal, a tzsrknnyal, majd amikor megtmad, ld is meg.

A srkny mgtt egy szakadkot ltsz, aminek a tloldaln kt rtorony magaslik. Ha elolvastad a rgi levelet, akkor mr valsznleg tudod, mit kell csinlni: fogj egy jat (szmszerj is j), s mindkt toronyban ldd meg a hd kapcsoljt. Rgtn ltni is fogod az eredmnyt, egy hd kszik ki a msik oldal padlzatbl, s tveli a szakadkot. A tornyokat tkutathatod (vigyzz, a baloldali torony eltt itt is van egy Kutat), majd indulj tovbb. Egy templom bejrathoz jutsz, menj be, s menj t az els ajtn, amit a jobboldali falban tallsz. Egy kis laboratriumba jutsz, mindenkppen vedd magadhoz a receptet s a naplt, illetve olvasd is el mindkettt. Az alkmia-asztalnl elszr tltsd fel jra Innos Szemt, majd ksztsd el a Srknytojsitalt, amit igyl is meg rgtn.

Menj vissza a folyosra, s indulj el a msik irnyba. Amint tmsz a boltv alatt, kapsz egy j naplbejegyzst, s megtmad egy csapat csontvz, egy rnyklord ksretben. ld meg ket, s az rnyklord kulcsval nyisd ki az ajtt a jobboldali falban. Ha magaddal hoztad Mario-t a szigetre, akkor t a kvetkez nagyobb teremben tallod, ld meg a csontvzaival egytt. Menj tovbb az egyetlen tjrn, s egy kr alak terembe rsz. Veled szemben egy zrt ajt van, jobbra s balra minden tlban egy-egy lpcs (sszesen teht ngy), illetve ha a terem kzepn llsz, akkor pontosan jobbra s balra pedig egy-egy ajt ltszik. Az ajtk egy-egy kisebb terembe vezetnek, ahol semmi nincs, csak kt-kt kapcsol. Ezek az ajtk zrva is vannak, de ha elindulsz valamelyik tls lpcsn, akkor az t vgn, a rcsnl megjelenik a Kulcsmester, s az meglsvel hozzjutsz az ajtk kulcshoz. Attl fggen, hogy ezeket milyen sorrendben hzod meg, kinylik az adott oldalon, az egyik tls lpcs vgn lv teremben egy rcs. Vgig kell jrnod mind a ngy tlt, s ott aktivlnod kell az adott jrathoz tartoz nyitszerkezetet. A jratok vgn tallt kapcsolkat a kvetkez sorrendben kell aktivlnod (az irnyok a kr alak terem kzepn llva, a zrt ajt fel nzve rtendk):

- Baloldalon felfel: Kzps, Jobb, Bal

- Baloldalon lefel: itt csak egy kapcsol van.

- Jobboldalon felfel: Kzps, Bal, Jobb

- Jobboldalon lefel: elsre itt is csak egy kapcsol van, de miutn ezt megnyomtad, rgtn hrom lesz. A kombinci: Bal, Kzps, Jobb

Amint ezzel ksz vagy, menj vissza a kr alak terembe, nyomd meg mind a ngy frissen kiemelkedett kapcsolt, majd a kiemelked tdik kapcsol megnyomsra vgre kinylik az ajt is. Menj t rajta, s intzd el a Feketemgust az oszlopcsarnokban, majd vedd el a kulcst s a levelt. A paprt olvasd is el rgtn, s a jobboldali fal hts feln lv teremben megtallod a Hatalom Szemt. Menj az oszlopcsarnok vgben a hatalmas ktszrny ajthoz, s nyisd ki a varzsige s a szem segtsgvel. Ha nem sikerl, akkor llj htrbb, nhny lpsnyire kell llnod az ajttl, hogy a dolog mkdjn.

Az ajt tloldaln, a lpcs tetejn vr rd a fellenfl, a beszlgets utn mr csak t kell meglnd. A vide utn indulj vissza a hajhoz, s tkzben beszlj a legnysged nhny embervel, akik utnad jttek. A hajn beszlj a kapitnnyal, s mr nzheted is a jtkvgi filmet, illetve a stblistt.

 
BlogPlusz
Friss bejegyzsek
A blogban mg nem tallhat bejegyzs.
Friss hozzszlsok
Mg nincs hozzszls.
Archvum
A blogban mg nem tallhat bejegyzs.
 
Gothic 2
 
Linkek
 
Khorinis
Nv:

zenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
Gothic 2 Puzzle
 
Night of the Raven
 
Mr kaphat a Risen!

Risen:

7990 Ft

Need for Speed Shift

 
SzAvAzZ!!!
Gothic Tale
A kpek alajn milyennek tled a Gothic 4-et?

KIRLY!!ennl jobbat else tudnk kpzelni
nagyon j
j
nem rossz
lehetne jobb is
nem tetszik
rossz
fojj de szar xd
Szavazs llsa
Lezrt szavazsok
 
Letltsek, Zenk
 
Szaavazzzzzzzzzzzz
AZ oldal
csinljak j oldalt ennek a msra vagy maradjon ez s ezt fejlesszem?

NE,j ez ezt fejlezd
Az j lenne ha sajt smval lenne csinlj msikat
leszarom
Szavazs llsa
Lezrt szavazsok
 

Elkészítem születési horoszkópod és ajándék 3 éves elõrejelzésed. Utána szóban minden kérdésedet megbeszéljük! Kattints    *****    Könyves oldal - egy jó könyv, elrepít bárhová - Könyves oldal    *****    20 éve jelent meg a Nintendo DS! Emlékezzünk meg ról, hisz olyan sok szép perccel ajándékozott meg minket a játékaival!    *****    Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    Mindig tudnod kell, melyik kikötõ felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    Akad mindannyijukban valami közös, valami ide vezette õket, a delaware-i aprócska kikötõvárosba... - FRPG    *****    boroszkány, vérfarkas, alakváltó, démon és angyal... szavak, amik mind jelentenek valamit - csatlakozz közénk - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    CRIMECASESNIGHT - Igazi Bûntényekkel foglalkozó oldal    *****    Figyelem, figyelem! A második vágányra karácsonyi mese érkezett! Mesés karácsonyt kíván mindenkinek: a Mesetáros    *****    10 éves a Haikyuu!! Ennek alkalmából részletes elemzést olvashatsz az anime elsõ évadáról az Anime Odyssey blogban!    *****    Ismerd meg az F-Zero sorozatot, a Nintendo legdinamikusabb versenyjáték-szériáját! Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Advent a Mesetárban! Téli és karácsonyi mesék és színezõk várnak! Nézzetek be hozzánk!