Gothic 4 Ever
Gothic 4 Ever
Menü
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Hányan voltak már nálam.
Indulás: 2006-06-24
 
Színváltós link
 
Lapozó
 
Ezt Vedd Meg!!

Ez az oldal fejléce.

 

 

Ez az oldal törzse.

 
Zene
 
Szavazás!!!!!
Melyik a legjobb rész szerintetek?

Gothic
Gothic 2
Gothic 2 a Night of the Ravennel
Gothic 3
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
Szavazás!
Lezárt szavazások
 
Gothic 3-om mobiljáték(Gothic 3 Beginning)
 
Nem találsz egy NPC-t(karaktert(gothic3))?
 
Arcania vs Risen Szavazz!
Arcani vs Risen............
Szerintetek melyik lessz jobb,Melyiknek lessz Gothicosabb hangulata?

Arcania: A Gothic Tale
Risen
egyiknek se xd én jobbat csináltam volna
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
Risen
 
Gothic 2 végigjátszás folytatás

Orlan (a Tavernában). Mindegyikükkel beszélj a részvényekről, és vedd meg tőlük az összeset. Menj vissza Serpenteshez, és jelentsd neki, hogy tudod, ki terjeszti a hamis részvényeket, illetve azt is, hogy az illető már itt van a Kolostorban. Add le neki az összes részvényt (mindegyikért kapsz 200 aranyat), és kapsz tőle egy amulettet, amit valószínűleg sohasem fogsz felvenni (+15 Védelem Mágia ellen).

 

 

Tippek a Harmadik Fejezethez

- Teleport a Khorinisi hágóhoz: a hágót őrző lovagok egyikének holttestén találod ezt a rúnát, ezzel bármikor gyorsan ide juthatsz.

- Teleport Xardashoz: Lestertől kapod ezt a rúnát rögtön a fejezet elején, bármikor Xardas tornyához teleportálhatsz vele.

- Teleport a Fogadóhoz: a térkép közepén menj be a fogadóba, és beszélj Orlannal. Ha megnézed az eladásra kínált tárgyait, akkor azok között megtalálod ezt a rúnát, amivel bármikor a fogadóhoz teleportálhatsz. 500 aranyat kell fizetned érte.

- Teleport a Kikötővároshoz: vidd el Garond levelét Lord Hagennek, és jutalmul (az Innos Szeme mellett) megkapod tőle ezt a rúnát, ami a kikötőbe teleportál.

- Teleport a nagygazdához: a 3. Fejezetben bármikor beszélj Lee-vel, és rögtön odaadja neked a rúnát, amivel Onar tanyájára teleportálhatsz.

- Teleport a Kolostorhoz: beszélj a Kolostorban Pyrokarral, és mondd neki, hogy voltál a bányavölgyben. A párbeszéd végén megkapod a rúnát, ami a Kolostor elé teleportál.

- Az Erő Amulettje (+15 Erő): ha a tolvajcéh tagja vagy, akkor nézz be Jesperhez a céhnél, és kérdezd meg tőle, hogy mi van a csatornarendszerben a bezárt ajtó mögött. Elmondja, hogy egy láda, amin a zárat még senkinek nem sikerült feltörnie, és ad egy kulcsot az ajtóhoz, ha netán meg akarsz próbálkozni vele. Hát persze, hogy meg akarsz:). Menj ki a csatornába, fordulj jobbra, majd az első elágazásnál megint jobbra. A következő kanyarban lesz az ajtó, a jobboldali falban. A zár kombinációja: JJJBJJJBJBJBJJBBBJJB. Itt találod az amulettet.

- Ügyesség Elixír: ugyanabban a ládában, ahol az Erő Amulettjét találod, van egy Ügyesség Elixír is.

- Végtelen pénz: A harmadik fejezet végén, mielőtt a Napkörhöz mész, menj át a bányakolóniára, és a várban Sengrath-nak adj el mindent (kivéve a rúnákat, páncélokat, és számszeríjakat!), amire nincs hirtelen szükséged. Ő ugyanis a következő fejezet elején meghal, és amikor megtalálod a hulláját, minden nála lesz, amit eladtál neki. Végtelen pénzhez juthatsz, ha Khorinisban Bospertől nyilakat veszel (minden vásárlásnál újratöltődik a készlete), és ezeket eladod Sengrath-nak. Mivel a nyilakat 1 aranyért veszed, és ugyanannyiért adod, minden nyílvesszőn keresel 1 aranyat, amikor megtalálod őket a negyedik fejezetben:)

- Ügyesség Elixír (x2): ebben a fejezetben mind Salandril, mind Zuris kínálatában találsz egy-egy ilyen elixírt, érdemes mindkettőt megvenni.

- Pedro: ha Sárkányvadász vagy, akkor amint bejutsz a Kolostorba, és megtudod, hogy valaki ellopta Innos Szemét, menj Goraxhoz. Beszélj vele, és vállald el a feladatát némi XP-ért (akkor is vállald el, ha nem akarod teljesíteni, nem kerül bele a naplóba, és senki nem kéri számon rajtad).

- Opolos: ha nem vagy Mágus, akkor a Kolostorban beszélhetsz Opolossal, akit érdekelnek a külvilág hírei. Minden hírért, amit hozol neki, +150 XP-t kapsz.

4. Negyedik Fejezet:

Ez a fejezet akkor kezdődik, amikor Innos Szemével a hátizsákodban visszamész a bányavölgybe, hogy levadászd a sárkányokat. Onar tanyájáról néhányan már itt vannak, tetőtől talpig Sárkányvadász páncélban, és 'sárkányokra vadásznak'. Ez nem jelenti azt, hogy nem neked kell a sárkányokat megölni.:)

A fejezet fő küldetése a 'Sárkányvadászat', ezt a fejezet végén találod.

Mielőtt belekezdesz ebbe a fejezetbe, nézd végig az előző két fejezet tippjeit, és szerezd meg az összes Teleport rúnát, amit esetleg kihagytál. Ha sok pénzed van, akkor vedd meg az összes kereskedőtől az összes Gyorsaság Elixírt, illetve használd fel az összes Ragadozófüvet ilyen elixírek készítésére. Ha nem értesz ehhez (teljesen felesleges megtanulni), akkor menj a Kolostor pincéjében Neorashoz, és ő 10 aranyért csinál neked Gyorsaság Elixírt (a komponenseket azért elkéri hozzá). Az elixíreket nyugodtan használd el, jelentősen meggyorsítják a játék hátralévő részében a térkép felfedezését, de egy-kettőt azért érdemes vészhelyzet esetére megtartani.

Küldetés: A sárkányvadászok (Bányavölgy)

Ezt a küldetést rögtön megkapod, amikor átmész a bányavölgybe. Menj a várba, és beszélj Rethonnal a csapatáról, majd Sylvio-ról is. Keresd meg Talbin táborát, és beszélj vele is a sárkányvadászokról (kérdezd arról, hogy látott-e valakit errefelé mostanában). A 'Sárkányvadászat' küldetés alatt, illetve a vár lakóitól is szerezhetsz bejegyzéseket ebbe a küldetésbe, de valójában semmi feladatod nincs, és tapasztalatot sem kapsz ezekért a bejegyzésekért. A küldetés akkor tűnik el a listáról, amikor megölöd a sárkányokat, és Sylvio-t is.

Küldetés: Sötétbe veszve (Bányavölgyi Vár)

A vár bejáratánál (az ork ostromgépnél) Udar megszólít. Ha elsírta a baját a sárkányvadászokkal kapcsolatban, kérdezd meg tőle, hogy hol van a másik lovag, aki a feljáratot őrizte. Elmondja, hogy Sengrath nyílpuskája leesett a falról, és egy ork elvitte. Sengrath ezt nem akarta annyiban hagyni, ezért egy éjjel meglépett a kastélyból, hogy visszaszerezze a nyílpuskát. Menj le az ostromgépen, indulj el egyenesen az ork fal irányába, és a fal tövében megtalálod Sengrath holttestét (minden tárggyal együtt, amit korábban eladtál neki). Menj vissza a várba, és beszélj Udarral még egyszer.

Küldetés: Rablás (Bányavölgyi vár)

Beszélj a várudvaron Keroloth-szal, és kérdezd meg, mi baja. Elpanaszolja, hogy a frissen érkezett sárkányvadászok meglopták, ugyanis eltűnt az erszénye. A sárkányvadászok és a kovácsműhely között megtalálod az erszényt egy pad mellett. Add vissza az erszényt a tulajdonosának, mire megkérdezi, hogy hol találtad. Ha bemártod a sárkányvadászokat, akkor megveri Jant, viszont ha nem, akkor nem tanít többet (amivel igazából nem vesztesz semmit).

Küldetés: Jan és a kovácsok (Bányavölgyi vár)

A vár udvarán, a barakk mellett találod Jant. Beszélj vele, és megtudod, hogy ő nem harcos, hanem kovács, és hogy a lovagok nem engedik, hogy a várban dolgozzon. Ajánld fel neki a segítségedet. Beszélj Parcivallal a dologról, de nem hajlandó megváltoztatni a döntését, úgyhogy menj inkább Garondhoz. Beszélj vele a kovácsról, és vállald érte a felelősséget. Beszélj újra Parcivallal, majd menj Janhoz, és mondd el neki a jó hírt.

Küldetés: Éhség (Bányavölgyi vár)

A vár udvarán, a várbörtön előtt áll Gerold, beszélj vele, és megtudod, hogy Garond megint csökkentette az élelem fejadagját a várban. Mondd Geroldnak, hogy nálad van étel, és megkér, hogy találkozz vele éjjel a vár templomában, ahol tudsz neki adni, mert nem akarja, hogy mások is meglássák. Aludj éjfélig, majd menj a templomba. Geroldnak a következő kajákat adhatod: Szalámi, Sajt, Sonka, Sült hús, és Halászlé. Összesen 9 ételt kell adnod neki, hogy a feladatot teljesítsd.

Küldetés: Disznóól (Bányavölgyi vár)

Brutust az előző fejezettel ellentétben ezúttal a műhelyén kívül találod. Beszélj vele, és megtudod, hogy a műhelyét ellepték a húspoloskák, és ő irtózik ezektől a bogaraktól. Menj be a műhelybe, öld meg a húspoloskákat, majd beszélj újra Brutus-szal. Ezután, ha legközelebb beszélsz vele, megkérdezheted, hogy van, és amikor visszakérdez, azt fogod mondani neki, hogy egy húspoloska van a háta mögött.:)

Küldetés: Angar amulettje (Bányavölgyi vár)

A vár udvarán, a templom és a főépület között találod Angart. Beszélj vele, és elmondja, hogy elveszítette az amulettjét. A jégvidék bejáratánál (ott, ahol a 'Két jégkolosszus Sylvionak' küldetést csinálod, van egy ösvény, ami felkapaszkodik a hegyen a bejárattól balra (a külső oldalon). Indulj el rajta, és menj egészen körbe a völgy körül. Nemsokára keresztülhaladsz egy szurdokon, és amint innen kiérsz, már látni fogsz egy kőkört az út bal oldalán, egy elágazásnál. A kőkör egyik oldalában van egy barlang, ide kell bemenned. Vigyázz, lent többek között egy csontváz mágus is van. Ha megöltél mindenkit, akkor a csontváz mágusnál megtalálod Angar amulettjét, ezt kell visszavinned neki. Angart vagy itt találod a kőkörnél, vagy a várban.

Küldetés: Hosh-Pak (Bányavölgyi vár)

A vár főépületében beszélj Oric-kal, és kérdezd meg, tudsz-e segíteni valamiben. Azt a feladatot adja, hogy öld meg Hosh-Pakot, az orkok egyik vezető sámánját. Fogadd el, és menj ki a várból a rámpán. Az úton fordulj jobbra, és menj egészen a hegyekig ebbe az irányba. A sziklafal tövében az út elágazik, fordulj jobbra. Így egy völgybe érsz, aminek jobb oldalán egy domb van, ork sátrakkal, a baloldalon pedig a hegyoldal elég könnyen megmászható. A jobb oldalon, az ork sátrak között találod Hosh-Pakot. Öld meg, és menj vissza Orichoz jelenteni.

Küldetés: Feros kardja (Bányavölgyi vár)

A várudvaron, a barakk előtt áll Feros. Beszélj vele, kérdezd meg, mit csinál itt, és elmondja, hogy elvesztette a kardját valahol kint, az orkok között. Nézd meg az előző küldetést ('Hosh-Pak'), és a kardot megtalálod az egyik sátor előtt, ahol Hosh-Pakot megölted. Vidd vissza a kardot Ferosnak, és ezután fejleszthetsz nála Erőt és Ügyességet.

Küldetés: Ki kell jutnom innen (Bányavölgy, Talbin tábora)

Menj vissza abba a barlangba, ahol a Második Fejezet 'Bányászok és Érc' küldetése alatt Marcost találtad. Itt találod Engromot, Talbin régebbi társát. Ha Mágus vagy, akkor ő szerepel Pyrokar mágikus levelén, tehát a 'Kutatók' küldetés alatt mindenképpen meg fogod verni. Ha nem vagy varázsló, akkor Engromot holtan találod a barlangban. Mindenképpen vedd el tőle a lopakodóbőrt, majd menj Talbin táborába, és beszélj a vadásszal. Kérdezd meg, hogy egyedül van-e, majd mondd meg neki, hogy Engromot már nem fogja viszontlátni. Erre elindul kifelé, a hágóhoz. Kövesd, és tartsd életben, majd amikor odaér, beszélj vele újra. Vállald el, hogy átviszed a hágón, és menj át a másik térképre. Menj ki a hágó kapujához, és a patak túloldalán beszélj Talbinnal még egyszer, utoljára.

Küldetés: A nagyzoló (Onar tanyája)

Beszélj Onar tanyáján Darral, és amikor a zsoldosokról kérdezed, elmondja, hogy szeretne csatlakozni Lee testőrségéhez, és ehhez valami olyan dologra lenne szüksége, amivel bizonyíthatja, hogy ő egy nagymenő nehézfiú. Ilyen dolog csak egy van: az Ork Hadúr Gyűrűje. Ilyen gyűrűt Lovagként sokat találsz, de Mágusként illetve Sárkányvadászként csak egyetlen egyet. Indulj el a Tavernától a Fekete Troll felé vezető úton, amerre a Harmadik Fejezetben a Napkörhöz is mentél. Van ezen az úton egy híd, amit korábban egy útonálló őrzött. A híd másik oldalán most egy csapat ork őrködik, köztük egy Hadúrral, akinél megtalálod a gyűrűt. Ezt vidd vissza Darnak.

Küldetés: Két jégkolosszus Sylvionak (Bányavölgy, Jégvidék)

A jégvidék bejáratánál (pontosabban még előtte, indulj el azon az úton, amin Marcoshoz mentél a Második Fejezetben, de a hídon ne menj át, hanem fordulj balra) találod Sylvio táborát. Amint meglát, megszólít, és megpróbál elküldeni. Ne hagyd magad, és végül előáll azzal a feladattal, hogy öld meg neki a két jéggólemet, amik a jégvidék bejáratát őrzik. Kérdezd meg, hogy neki mi jó ebben, és hogy te mit kapsz érte, majd vállald el. A Jéggólemek nem túl erős ellenfelek, öld meg őket, és menj vissza Sylvio-hoz.

Küldetés: Sárkányvadászat (Napkör)

Ezt a küldetést Pyrokartól kapod a Harmadik Fejezet végén. Meg kell keresned a bányavölgyben az összes sárkányt, és Innos Szeme segítségével beszélned kell mindegyikkel, illetve ezután meg kell ölnöd őket. Először is menj a várba, és beszélj Garonddal, majd Oric-kal a sárkányokról. Oric elmondja, hogy merre találod az első sárkányt, és ezután mindig, amikor megölsz egyet, Oric ad némi tippet arra, hogy hol találod a következőt. Mindegyik sárkány után újra kell töltened Innos Szemét, és mivel nincs mindenhol alkímia-asztal, ezért gyakran a várba kell majd visszateleportálnod. Minden sárkány megölése után beszélj Garonddal, is, mert egyenként kapod a jutalmat a sárkányokért. Amikor a sárkányokhoz érsz, beszélj velük, és kérdezz meg mindent. Ezután úgyis harcolnod kell, de egyik sárkány sem nehéz ellenfél.

Mocsársárkány (Pandrodor): fuss le a rámpán a várból, és fordulj jobbra. Menj az úton egészen a hegyekig, és ott válaszd a jobboldali utat. Menj át a völgyön, és az első, majd a második elágazásnál is menj jobbra. Menj el a barlang mellett, ahol a Második Fejezetben Diego-t találtad, és menj tovább egyenesen, át az orkok által őrzött kapun. Menj tovább az úton egyenesen, és amint le tudsz fordulni balra egy völgybe, tedd meg. Kövesd az utat a táborig, ahol Cipher és Rod várnak (ezen a környéken volt a Második Fejezetben Marcos). Beszélj Cipherrel, és fogadd el a segítségét. Mondd, hogy akár indulhattok is, és Roddal az élen következik a sárkányvadászat. Rod és Cipher megölnek minden szörnyet a mocsárban egészen a sárkányig, és ebből minden XP-t megkapsz. Azért segíts nekik, mert Rod ugyan jól harcol, de nincs végtelen mennyiségű gyógyitala. A sárkány előtt a társaid megállnak, menj, és beszélj a szörnyeteggel. Amint megtámad, Cipherék a segítségedre sietnek. Ha meghalt a sárkány, beszélj újra Cipherrel, és mehetsz vissza jelenteni Garondnak és Oricnak.

Kősárkány (Pedrakhan): itt is jobbra indulj a rámpán leérve, de a hegyek lábánál ne jobbra, hanem balra menj. Menj át a folyón, és kövesd a vízpartot egészen a zuhatagig. Menj tovább a sziklafal peremén, és amint tudsz, fordulj vissza a szakadék másik oldalára. Mászd meg a dombot, de menj végig a jobb oldalon, és Gestath táborában beszélj Gornnal. Beszélj vele az orkokról és a környékről, majd kérd a segítségét. Amint elindul, menj utána, és segíts neki (megkapod az XP-t a szörnyekért, amiket megöl). Gorn egy híd túloldalán visszafordul, te viszont menj tovább, fel az úton, egészen a toronyig. Kutasd át az alsó szintet, majd a bejáratnál (kívül) az emelvényen mássz fel a második szintre. Miután ezt is átkutattad, a leomlott toronyrészen ki tudsz menni egy külső peremre, ahol fel tudsz mászni a torony tetejére, ami egybenyílik egy fennsíkkal. Menj át a barlangon, és máris a sárkányhoz jutsz. Beszélj vele, öld meg, és menj vissza a kastélyba a következőért.

Tűzsárkány (Feomathar): indulj el ugyanarra, mint az előbb, de az első völgy után ne jobbra kanyarodj kétszer, hanem balra kétszer. Egy ösvényre jutsz, ami felvezet a vulkán csúcsához. Menj végig rajta, és a hegytetőn megtalálod a sárkányt. Beszélj vele, majd öld meg őt is.

Jégsárkány (Finkregh): a rámpán leérve menj balra, és meg se állj, amíg el nem éred a folyót. Ugorj bele, és ússz fel (balra) egészen addig, míg egy vízeséshez érsz. Ússz ki a baloldali partra, menj el a barlang előtt, és kövesd a jobboldali sziklafalat. Menj fel a fából készült rámpán, és menj tovább egyenesen, amíg meg nem látod Sylvio és Bullco táborát. Csináld meg nekik a 'Két jégkolosszus Sylvionak' küldetést, és kövesd őket a bejárathoz. Beszélj újra Sylvio-val, de mivel ezzel nem mész semmire, indulj el befelé, és kövesd végig az utat. Az út végén, a nagy barlangban találod meg a sárkányt. Beszélj vele, majd öld meg, és a kincsei között találsz egy sárkánytojást. Menj még vissza Sylvio-hoz, beszélj vele, és amikor megtámad, öld meg ( véééégre:) ).

Ha minden sárkány halott, beszélj Garonddal és Oric-kal, majd menj vissza a másik térképre, és máris kezdetét veszi az Ötödik Fejezet.

Csapatfüggő küldetések:

Küldetés: Neoras sárkánytojása (Kolostor - Mágus, Lovag)

Amint átléptél ebbe a fejezetbe, menj vissza a Kolostorba, és beszélj Neorassal. Kérdezd meg, mi baja, és elmondja, hogy van egy új receptje, de szüksége lenne hozzá egy sárkánytojásra. Ajánld fel a segítségedet, mire ő azt mondja, hogy nem hiszi, hogy találhatsz egy sárkánytojást. A 'sárkányvadászat' küldetés alatt, a jégsárkány kincsei között van egy sárkánytojás, ezt kell visszavinned Neorasnak. Amikor Neoras megkérdi, mit kérsz cserébe, válaszd azt, hogy az elkészült italból kérsz egy üveggel. Aludj három napot, és máris mehetsz vissza az italért, amit ha megiszol, +5 Erőt kapsz.

 

Küldetés: Sárkánytojások (Jégsárkány barlangja - Zsoldos)

Amikor beszélsz a 'Sárkányvadászat' küldetés közben a Jégsárkánnyal, fény derül arra, hogy a sárkányok szétszórták a tojásaikat a szigeten. Az első tojást mindjárt a sárkány kincsei között meg is találod, a többit azonban a másik térkép barlangjaiban kell keresned. Először is menj el Bennethez, és add oda neki az első tojást. Fogadd el az árat, amit mond, így rögtön kapsz is tőle egy térképet, amin feltünteti az összes barlangot a szigeten. A feladatod az, hogy végigjárd a barlangokat, és összeszedd a sárkánytojásokat. Nem minden barlangban fogsz tojást találni, de a legtöbben igen. Azokba a barlangokba is érdemes azonban elmenni, ahol nincsen sárkánytojás, mert szinte az összes barlangba Hüllőemberek költöztek, amik elég jó XP-t érnek. Összesen tizenhárom tojást kell megtalálnod, és ha mind megvan, menj vissza Bennethez, és add oda neki őket.

Tippek a Negyedik Fejezethez:

Megjegyzés: ez mind megszerezhető a második fejezetben is, ha a karaktered elég erős, hogy megöld az itt lévő szörnyeket (Hüllőemberek, Csontvázak, és ehhez hasonló kaliberű ellenfelek).

- Élet Elixír (x2): a kősárkányhoz vezető úton, a torony legalsó szintjén van egy titkos szoba. Ahogy bemész a toronyba, fordulj balra, majd jobbra, és végül megint balra. Egy terembe jutsz, ahol a jobboldali fal hátsó részén van egy kapcsoló. Ezt húzd meg, és a bejárat melletti könyvespolc elmozdul a helyéről. Az így feltáruló szobában egy démon vár, ha meg tudod ölni, akkor az egyik polcon találod az egyik elixírt, és a baloldali ládában a másikat.

- Élet Elixír: ha bejutsz a jégvidékre, és elindulsz az úton a sárkány felé (egyetlen út van), akkor valahol félúton áthaladsz egy faépítmény alatt, amin van egy kapu, illetve egy kaputorony. Itt a jobb oldalra fel tudsz mászni (ehhez kicsit vissza kell menned). Menj végig ezen az emelt teraszon, és a belső oldalon látni fogsz egy ajtónyílást a toronyba, ahová azonban nem vezet lépcső. Ha pontosan a nyílás jobb oldala alá állsz, úgy, hogy a jobb lábad a tartógerendánál van, akkor itt fel lehet mászni (valószínűleg elsőre nem sikerül). Rögtön abban a kis szobában, ahová jutsz, a földön van az elixír.

- Élet Elixír: ugyanitt, a jégvidéken, még az őrtornyos kapun kívül van egy hatalmas faépület. Ennek a tetején van egy láda. Menj be a belső völgybe az úton, és állj meg a befagyott gáton, ahol az út mellett balra a mellvéd van. A mellvéd legelső oszlopára állj fel, és innen ugorj át a háztetőre (illetve a sziklára, amiről oda csúszol le). Az elixírt a ládában találod a tető sarkán.

- Tölgyfa íj (Íj, Ügyesség 80, Sebzés 65): amikor az 'Angar amulettje' küldetésben felmész a szerpentinen a jégvidék bejáratánál, találsz az úton egy barlangot, ennek a végében van az íj.

- Erő Elixír: az 'Angar amulettje' küldetésben említett kőkörtől kicsit délre van egy barlang a déli sziklafalban, amit két csontváz, és egy árnyékfutó csontváz őriz. Ebben a barlangban találod az elixírt.

5. Ötödik Fejezet:

A sárkányokkal folytatott beszélgetés során kiderült, hogy nem ők irányítják a Beliar seregeit, hanem őket is irányítja valaki. Szó esik még Irdorath Csarnokairól is, illetve arról, hogy Beliar leghatalmasabb szolgája abban a templomban van. Mivel a templom egy szigeten van, a legfontosabb dolog, amit ebben a fejezetben meg kell oldani, az egy hajó szerzése, illetve legénység toborzása. A fő küldetés ebben a fejezetben az 'Egy hajóra van szükségem' lesz, ezt hagyom a végére, viszont ahhoz, hogy ezt a küldetést megkapd, először teljesítened kell a 'Sárkányok mestere' küldetést. Kezdd is ezzel a fejezetet, a többi küldetés ráér ezután is, főleg, mivel ebben a küldetésben kapod meg a játék legjobb cuccait.

Küldetés: Sárkányok mestere (Bányavölgy)

Ezt a küldetést akkor kapod, amikor a bányavölgyben megölöd az utolsó sárkányt. Amikor visszaérsz a völgyből, teleportálj rögtön Xardas tornyához, és beszélj Lesterrel. Megtudod, hogy Xardas elhagyta a tornyát (amit rögtön a beszélgetés után kutass is át, illetve tisztíts meg az ellenfelektől). Xardas hagyott neked egy levelet is Lesternél, ezt olvasd el. Menj rögtön Pyrokarhoz, és beszélj vele először a sárkányokról, majd Irdorath Csarnokairól, végül pedig a könyvről, amit Xardas küldött neki. Ezután menj le a pincébe, és végre bemehetsz abba a terembe, amit Talamon őriz. Itt találod meg a könyvet ('Irdorath Csarnokai'), amit ha megpróbálsz használni, akkor kiderül, hogy csak egy kulcs van benne, illetve egy leírás, hogy hol találod meg a titkos szobát a Kolostor pincéjében. Abban a teremben, ahol a könyvet felvetted, a hátsó falon van egy doboz, felette pedig egy lámpa a falon. Állj fel a dobozra, és húzd meg a lámpát (használd). Kinyílik a beugróban egy titkos ajtó, menj be, és öld meg a csontvázakat a kis útvesztőben. A labirintus végén (nem nagy) találsz egy termet, ahol egy csontváz mágus őriz egy ajtót. Öld meg a követőivel együtt, és a könyvben talált kulccsal nyisd ki az ajtót. Menj be, és a könyvtárban szedj össze mindent. A poros könyvet olvasd el, a térképet pedig nézd meg(!), mert ez aktiválja az 'Egy hajóra van szükségem' küldetést. Mindenképpen nézd meg a könyvállványokat is, mert ezek (illetve még Innos Könnye is, de az csak Lovagnak és Mágusnak) aktiválják a csapatodtól függő speciális cuccokat. Ezek a következők:

Lovag: egy rúnaasztalnál egy szenteltvíz és egy üres rúnakő segítségével elkészíthetsz egy teleport rúnát, amivel bejutsz egy titkos terembe, ahol a játék legerősebb páncélját találod; Innos Könnyével pedig újra megáldhatod a kardodat.

Sárkányvadász: Bennetnél megveheted a legjobb sárkányvadász páncélt, és megtanulhatod tőle, hogy hogyan kell elkészíteni a játék két legerősebb kardját.

Mágus: egy rúnaasztalnál egy szenteltvíz és egy üres rúnakő segítségével elkészítheted a 'Szent Lövedék' rúnát, Innos Könnyét idd meg, és kérd el Innos Szent Auráját Pyrokartól.

Küldetés: Rosi menekülése (Taverna)

Indulj el a Tavernától a Fekete Troll és a Nap-kör felé, és nem sokkal Dragomir tábora után belebotlasz Rosiba és Tillbe az úton. Beszélj Rosival, és elmondja, hogy nem bírta tovább Sekob mellett, ezért eljöttek a tanyáról. Ki szeretnének jutni a vadonból biztonságos helyre, ebben kell segítened nekik. Ha Zsoldos vagy, akkor Onar tanyájára kell vezetned őket, ha Lovag, akkor a városba, míg Mágussal természetesen a Kolostorba. Indulj el, és követni fognak. Amint odaértél a megfelelő helyre, Rosi megszólít, és ezzel a beszélgetéssel vége is a küldetésnek. Ugyanehhez a küldetéshez tartozik a második küldetés, ezt akkor kapod meg, ha Sekob tanyáján beszélsz a házigazdával, még mielőtt Rosit megkeresed. Ebben az esetben lehetőséget kapsz arra, hogy Rosit Sekob udvarára vidd vissza, de ekkor az első küldetés nem teljesül, és Rosi nem kereskedik veled többet. Ez tulajdonképpen azt jelenti, hogy a két küldetés közül csak az egyiket tudod teljesíteni, a másikat semmiképpen sem.

Küldetés: Elvonás (Akil tanyája)

Menj el Akil tanyájára, és kérdezd meg Randolph-ot, hogy érzi magát. Elpanaszolja, hogy leszokott az ivásról, de azóta minden baja van. Létezik egy gyógynövény, ami kigyógyíthatná a dologból, de ezt csak Sagittától lehetne beszerezni, és ő nem tud elmenni oda. A feladatod egyszerű, vedd meg Sagittától a gyógyfőzetet (300 arany), és vidd vissza Randolphnak.

Küldetés: Legénység nélkül nincs utazás (bárhol)

Amint beszélsz valakivel, akit felvehetsz a csapatodba, azonnal megkapod ezt a küldetést. A feladat annyi, hogy toboroznod kell egy nyolc főből álló legénységet a hajódra. A lehetséges jelöltek:

Milten (Kolostor), Lares (Khorinis, kikötő), Mario (Khorinis, kikötői kocsma), Vatras (Khorinis), Diego (Khorinis, felsőváros), Lester (Xardas tornya), Angar (Bengar tanyája), Wolf (Onar tanyája, csak ha nem csináltad meg az 'Egyedül és védtelenül' küldetést), Bennet (Onar tanyája), Gorn (Onar tanyája), Lee (Onar tanyája), Biff (bányavölgy)

 

 

 

 

Küldetés: Ki lesz a kapitány? (bárhol)

Ezt a küldetést felveheted úgy, hogy tanácsot kérsz a legénységedtől, hogy ki legyen a kapitány, de mehetsz közvetlenül a jelöltekhez is. Három kapitány közül kell választanod, és mindegyiknél meg kell csinálnod egy küldetést is.

Jorgen (Kolostor): csináld meg a 'Vissza a toronyba' küldetést

Torlof (Onar tanyája): kérdezd Torlofot a tengerészetről, és elmondja, hogy csak akkor lesz a hajód kapitánya, ha a bányavölgyben beengeded az orkokat a várba. Menj át a bányavölgybe, és a várban a rácsos kapu jobb oldalán (belülről nézve), a mellvéden találod a Főkapuőrt. Ide a barakképületen keresztül tudsz bejutni. Verd meg a kapuőrt, és vedd el a kulcsát. Menj be a kapuszobába, ami erről a mellvédről nyílik, és bent húzd meg a kapcsolót. Ha megvagy, menj vissza Torlofhoz. Így már hajlandó kapitányként elszegődni a hajódra, egészen pontosan 2500 aranyért...

Jack (Világítótorony): menj fel Jack-hez a világítótoronyba, és kérdezd a tengerészetről. Beszélj vele tovább erről a témáról (tehát ne mondd neki azt, hogy csak egy ötlet volt), és végül arra a következtetésre jut, hogy kellene valaki, aki vigyáz helyette a világítótoronyra. Tud is egy jelöltet a dologra: Brian, Harad régi tanonca. Menj a városba, és beszélj Brian-nel, majd menj vissza a világítótoronyba, és máris felfogadhatod Jack-et kapitánynak.

Küldetés: Vissza a Toronyba (Kolostor)

Ez Jorgen kapitányi küldetése. Pyrokarral kell beszélned, hogy Jorgen a kapitányod lehessen, és tőle kapod ezt a küldetést. A feladat egyszerű: Xardas tornyát kell megtisztítanod a démonoktól (a legfelső szinten a Démonlorddal vigyázz). Ha elvégezted a feladatot, beszélj újra Pyrokarral, majd Jorgennel.

Küldetés: Egy hajóra van szükségem (Kolostor)

Ezt a küldetést akkor kapod, amikor a Kolostor titkos szobájában megtalálod a tengeri térképet Irdorath szigetéhez (pontosabban akkor, amikor megnézed ezt a térképet). Első lépésként legénységet kell toboroznod, és találnod kell egy kapitányt is. Amint találkozol valakivel, akit felvehetsz a csapatodba, megkapod a 'Legénység nélkül nincs utazás' küldetést, illetve ha egy csapattagtól megkérdezed, hogy szerinte ki lehetne a kapitány, akkor megkapod a 'Ki lesz a kapitány?' küldetést is. Ezek felvételével nem nagyon kell foglalkoznod, automatikusan fel fogod venni őket, a másodikat például úgy is felveheted, hogy a leendő kapitányjelöltet megkérdezed, hogy elvállalná-e. Csináld meg azt a két küldetést, mielőtt ezt folytatod. A hajót, amit meg kell szerezned, a kikötőben találod, menj le egészen a kikötő déli végébe, és innen egy sziklakapun keresztül jutsz a Lovagok mólójához. Lovagként és Mágusként egyszerűen megszerezheted a hajót, csak beszélj az őrökkel. Zsoldosként azonban más a helyzet. Először beszélj Lee-vel a hajóról, majd menj a városba, és beszélj a bíróval. Egy engedélyt kell szerezned tőle, amihez mindössze az kell, hogy megcsináld az 'A bíró lakája' küldetést (lásd Harmadik Fejezet, Csapatfüggő küldetések). Ha azt a küldetést teljesítetted, akkor most megzsarolhatod a bírót, és máris készít neked egy engedélyt. Ezt kell felmutatnod az őröknek, hogy felengedjenek a hajóra. Amint feljutottál, Girion lejön a felsővárosból a hajóhoz, beszélj vele, majd beszélj a kapitányoddal. Megkapod a kapitányi kabin kulcsát, nincs más dolgod hátra, mint bemenni a kabinba (a hajó tatján, a felső szinten találod), és hátramenni az ágyhoz. Amint végetér a hajóút, kezdődik az utolsó fejezet.

 

Csapatfüggő küldetések:

Küldetés: Az ork elitharcosok hordája (Khorinis, felsőváros - Lovag)

A hágó és a Taverna közötti úton (de sok más helyen is) találkozni fogsz ork csapatokkal, vagy magányos ork hadvezérekkel. A hadvezéreknél különleges gyűrűk vannak, ezekből kell egyet elvinned Lord Hagennek, hogy elkezdhesd a küldetést. Beszélj vele az ork csapatokról, és add oda neki az első gyűrűt. Azt a feladatot adja, hogy találd meg az orkok parancsnokát, és annyit a hadvezérek közül, amennyit csak tudsz; a gyűrűiket pedig add le neki. Beszélj Ingmarral, és ő azt mondja, hogy az ork parancsnok általában közel tanyázik a prédájához, azaz ezúttal a városhoz. Azt is elmondja, hogy a parancsnok valószínűleg egy barlangban húzta meg magát. Menj ki a városból a déli kapun (Lobart tanyája felé), és rögtön a kapun kívül fordulj jobbra. Kövesd végig a városfalat, egészek a hegyekig, majd kerüld meg a hegyeket az erdőn keresztül. Ha a sziklafalat végig a jobboldaladon tartod, akkor hamarosan egy szurdokba jutsz, ennek a végén pedig egy barlangot találsz. A barlangban megtalálod az ork parancsnokot, öld meg, és vedd el tőle az orkok haditérképét (meg a lovag rúnát is). Nézd meg a térképet, majd járd be az összes pirossal jelölt helyet. Mindenhol találsz legalább egy ork hadvezért, öld meg őket, és gyűjtsd össze a gyűrűiket. Összesen 22 gyűrűt kell még megkeresned, ezeket add le Lord Hagennek. A küldetést csak az utolsó fejezetben fogod tudni befejezni, az utolsó ork parancsnok gyűrűjét kell leadnod Girionnak a hajón.

Tippek az Ötödik Fejezethez:

- Lélek Elixír, Élet Elixír: mindkét elixírből vehetsz egyet Zuristól ebben a fejezetben (a város piacterén).

- Vakondpatkányzsír: mivel ehhez a tárgyhoz nagyon nehéz korábban hozzájutni (ebben a leírásban sem találod még meg), ezért ez itt az alkalom, hogy szerezz egyet. Amint feljutsz a hajóra, menj le a raktérbe, és a földön találsz egyet. Ezután menj el a nagy északi erdőben abba a barlangba (északon, középen), ahol egy vasrács zárja el az utadat. A zsírral végre el tudod fordítani a csörlőt, és bejutsz a barlang többi részébe.

6. Hatodik Fejezet:

Egy átvezető videó után kis legénységeddel megérkeztek a szigetre, ahol Irdorath Csarnokai, a gonosz legfőbb temploma található. Az egyetlen küldetés ebben a fejezetben az 'Irdorath Csarnokai'. Ha esetleg a negyedik fejezetben az utolsó sárkány után nem töltötted fel Innos Szemét, akkor ezt itt és most tedd meg.

Küldetés: Irdorath csarnokai:

Ez a küldetés kell ahhoz, hogy bejuss a főellenfélhez. Először is menj le a hajóról a rámpán, és indulj el egyenesen előre. Itt nem fogsz elágazásokat találni, egyetlen úton lehet haladni egészen a csarnok faláig, ahonnan egy barlangban kell továbbmenned. Két kitérőt tehetsz azért, rögtön a hajónál balra találsz néhány tűzvaránt, a barlangbejárat előtt pedig jobbra van még egy ork sámán egy kis emelkedő végén. A barlangot követve egy nagyobb terembe jutsz, ahol az orkokon kívül egy Barlangi Troll is van. Innen van egy kijárat egyenesen lefelé, a terem túloldalán, illetve egy másik, egy kőteraszon, a baloldali fal végében. Menj először a kőterasz felé. Itt találod az ork vezért, akinél találsz egy kulcsot. Amikor ebbe a terembe érsz, kapsz egy naplóbejegyzést is, de mivel pillanatnyilag nem látsz továbbvezető utat, menj vissza a trollos terembe. Menj most a hátsó fal kijáratán, és egy kis raktárba jutsz, amiben három ajtó van. Menj be mindegyiken (az ork vezér kulcsára szükséged van ehhez), és a tárgyakat szedd össze, illetve beszélj Pedro-val. Ne öld meg, hanem inkább vezesd vissza a hajóhoz (az úton megint orkok lesznek, és a hajót is megtámadták közben). A hajón beszélj vele újra, és kérdezd meg tőle, hogy juthatsz a sziget belsejébe. Beszélj Miltennel, és mondd meg neki, hogy megtaláltad Pedro-t. Ha elhoztad magaddal Mario-t, akkor most beszélj Lesterrel, és megtudod, hogy ő lelépett a hajóról az ork támadás alatt, illetve azt is, hogy ő valójában végig Beliar oldalán állt.

Menj vissza a barlangba, egészen az ork főnök szobájáig. Itt mind a jobb-, mind a baloldali fal hátsó részén találsz egy fáklyát. Ezek a fáklyák nem világítanak, ezért nem könnyű észrevenni őket, egy 'Fény' varázslat sokat segíthet itt. Először húzd meg a baloldali fáklyát, majd a jobboldalon lévőt. Ez utóbbi egy kicsit trükkös, ha közvetlenül elé állsz, akkor nem tudod meghúzni, úgyhogy menj egy-két lépést hátra, amikor ezzel próbálkozol. Menj át a titkos ajtón, ami a szoba hátsó falában megnyílt, de vigyázz, a következő kis teremben a bal oldalon egy Kutató áll, ha közel vagy hozzá, amikor meglát, akkor megátkoz (ha nincs veled Vatras, akkor ez ellen itt már semmit nem tudsz tenni). Menj tovább a járatokon, amíg egy nagy barlangcsarnokba jutsz. Ezt alaposan derítsd fel, szedd össze az össze sárkánytojást, és a csarnok végében, a ládák mellett találsz egy régi levelet is, ezt olvasd el. Ha minden megvan, beszélj a terem baloldalán Feodaronnal, a tűzsárkánnyal, majd amikor megtámad, öld is meg.

A sárkány mögött egy szakadékot látsz, aminek a túloldalán két őrtorony magaslik. Ha elolvastad a régi levelet, akkor már valószínűleg tudod, mit kell csinálni: fogj egy íjat (számszeríj is jó), és mindkét toronyban lődd meg a híd kapcsolóját. Rögtön látni is fogod az eredményt, egy híd kúszik ki a másik oldal padlózatából, és átíveli a szakadékot. A tornyokat átkutathatod (vigyázz, a baloldali torony előtt itt is van egy Kutató), majd indulj tovább. Egy templom bejáratához jutsz, menj be, és menj át az első ajtón, amit a jobboldali falban találsz. Egy kis laboratóriumba jutsz, mindenképpen vedd magadhoz a receptet és a naplót, illetve olvasd is el mindkettőt. Az alkímia-asztalnál először töltsd fel újra Innos Szemét, majd készítsd el a Sárkánytojásitalt, amit igyál is meg rögtön.

Menj vissza a folyosóra, és indulj el a másik irányba. Amint átmész a boltív alatt, kapsz egy új naplóbejegyzést, és megtámad egy csapat csontváz, egy árnyéklord kíséretében. Öld meg őket, és az árnyéklord kulcsával nyisd ki az ajtót a jobboldali falban. Ha magaddal hoztad Mario-t a szigetre, akkor őt a következő nagyobb teremben találod, öld meg a csontvázaival együtt. Menj tovább az egyetlen átjárón, és egy kör alakú terembe érsz. Veled szemben egy zárt ajtó van, jobbra és balra minden átlóban egy-egy lépcső (összesen tehát négy), illetve ha a terem közepén állsz, akkor pontosan jobbra és balra pedig egy-egy ajtó látszik. Az ajtók egy-egy kisebb terembe vezetnek, ahol semmi nincs, csak két-két kapcsoló. Ezek az ajtók zárva is vannak, de ha elindulsz valamelyik átlós lépcsőn, akkor az út végén, a rácsnál megjelenik a Kulcsmester, és az ő megölésével hozzájutsz az ajtók kulcsához. Attól függően, hogy ezeket milyen sorrendben húzod meg, kinyílik az adott oldalon, az egyik átlós lépcső végén lévő teremben egy rács. Végig kell járnod mind a négy átlót, és ott aktiválnod kell az adott járathoz tartozó nyitószerkezetet. A járatok végén talált kapcsolókat a következő sorrendben kell aktiválnod (az irányok a kör alakú terem közepén állva, a zárt ajtó felé nézve értendők):

- Baloldalon felfelé: Középső, Jobb, Bal

- Baloldalon lefelé: itt csak egy kapcsoló van.

- Jobboldalon felfelé: Középső, Bal, Jobb

- Jobboldalon lefelé: elsőre itt is csak egy kapcsoló van, de miután ezt megnyomtad, rögtön három lesz. A kombináció: Bal, Középső, Jobb

Amint ezzel kész vagy, menj vissza a kör alakú terembe, nyomd meg mind a négy frissen kiemelkedett kapcsolót, majd a kiemelkedő ötödik kapcsoló megnyomására végre kinyílik az ajtó is. Menj át rajta, és intézd el a Feketemágust az oszlopcsarnokban, majd vedd el a kulcsát és a levelét. A papírt olvasd is el rögtön, és a jobboldali fal hátsó felén lévő teremben megtalálod a Hatalom Szemét. Menj az oszlopcsarnok végében a hatalmas kétszárnyú ajtóhoz, és nyisd ki a varázsige és a szem segítségével. Ha nem sikerül, akkor állj hátrébb, néhány lépésnyire kell állnod az ajtótól, hogy a dolog működjön.

Az ajtó túloldalán, a lépcső tetején vár rád a főellenfél, a beszélgetés után már csak őt kell megölnöd. A videó után indulj vissza a hajóhoz, és útközben beszélj a legénységed néhány emberével, akik utánad jöttek. A hajón beszélj a kapitánnyal, és már nézheted is a játékvégi filmet, illetve a stáblistát.

 
BlogPlusz
Friss bejegyzések
A blogban még nem található bejegyzés.
Friss hozzászólások
Még nincs hozzászólás.
Archívum
A blogban még nem található bejegyzés.
 
Gothic 2
 
Linkek
 
Khorinis
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
Gothic 2 Puzzle
 
Night of the Raven
 
Már kapható a Risen!

Risen:

7990 Ft

Need for Speed Shift

 
SzAvAzZ!!!
Gothic Tale
A képek alaján milyennek ítéled a Gothic 4-et?

KIRÁLY!!ennél jobbat else tudnék képzelni
nagyon jó
nem rossz
lehetne jobb is
nem tetszik
rossz
fojj de szar xd
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
Letöltések, Zenék
 
Szaavazzzzzzzzzzzz
AZ oldal
csináljak új oldalt ennek a mására vagy maradjon ez és ezt fejlesszem?

NE,jó ez ezt fejlezd
Az jó lenne ha saját sémával lenne csinálj másikat
leszarom
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 

Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!    *****    Részletes személyiség és sors analízis + 3 éves elõrejelzés, majd idõkorlát nélkül felteheted a kérdéseidet. Nézz be!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek érdemes belenéznie. Ez csak intelligencia kérdése. Tedd meg Te is. Várlak    *****    Új kínálatunkban te is megtalálhatod legjobb eladó ingatlanok között a megfelelõt Debrecenben. Simonyi ingatlan Gportal    *****    Szeretnél egy jó receptet? Látogass el oldalamra, szeretettel várlak!